Ga naar inhoud

Kelszjje : 21 januari 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Ik word 21 januari geopereerd door dr Verdonck in het Belgian Breast Clinic.

Nou had ik gister dr Verdonck nog even gesproken over de hoeveelheid cc en we zijn tot een conclusie gekomen dat het 400 tot 450 cc gaat worden van mentor.

Nou heb ik gezegd dat ik echt wel een mooie decollete wou hebben.
Nu had dr Verdonck het over Ultra High Profile van mentor.

Heeft iemand misschien een voorbeeld van de Ultra High Profile waar ik even bij kan spieken?

En wat adviseren jullie mij High Profile of Ultra High Profile met 400 tot 450 cc?

Ik ben trouwens 168 en weeg 63 kilo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esmiralda heeft trouwens 535 cc uhp van mentor.

En bijna alle meiden die in wellnesskliniek door verdonck geopereerd zijn, hebben extra high profile prothesen. Dus als je zoekt op wellnesskliniek in de zoekbalk, dan zie je wie die prothese heeft en dan kun je kijken of je hun foto's mag zien :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke bedankt Best_Boobie dan ga ik even kijken of ik kan spieken hihi.

En over de cc ik heb echt geen idee hij had het nu zeg maar over ultra high profile terwijl ik eerst nog voor high profile had gekozen.

Dus ben wel nieuwschierig wat voor verschil dat geeft kwa uiterlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de extra high profile, monobloc 425 cc door dr verdonck in de wellnesskliniek, pas 16 dagen PO, maar je kunt spieken als je wilt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga eens ff voor je kijken wat de verschillen zijn, dan kun je het vergelijken.

Kijk wel ook, als je foto's gaat bekijken, naar de voorsituatie van die persoon. Dat is ook bepalend voor het uiteindelijke resultaat :)

Mentor:

400 cc HP 12,3 cm breed en 5,1 cm projectie

450 cc HP 12,7 cm breed en 5,2 cm projectie

400 cc UHP 10,8 cm breed en 5,6 cm projectie (dat is gewoon anderhalve cm smaller, dus dat moet wel bij je bouw passen anders kun je beter een ander merk nemen.... )

455 cc UHP (want 450 in uhp bestaat niet van mentor) 11,3 cm breed en 5,9 cm projectie.

Monobloc

De 425 cc die tessa heeft, is extra high profile (gelijk aan wat mentor ultra high noemt) en die protehse is 12,5 cm breed en heeft 5,4 cm projectie

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

best_boobie Bedankt voor de maten.

Ja denk dan wel dat Ultra High Profile wel bij me past

Op dit moment heb ik een 75-b als cupmaat ?

Iemand enig idee op welke maat ik zou kunnen eindigen ongeveer met of 400 cc UHP of 455 cc UHP?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is altijd lastig...de ene meid vreet meer CC's dan de ander..

ik heb van de ene sportBH nu 80E, de andere 80F, en wat ik zoal zie is dat de borsten meestal nog groter worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de extra high profile, monobloc 425 cc door dr verdonck in de wellnesskliniek, pas 16 dagen PO, maar je kunt spieken als je wilt x

Staat er op jouw tietenbriefje ;) ook extra haut? Ik weet niet of ik nou high profile of ultra high profile heb (350cc monobloc). Iemand een idee? Ik dacht dat dr Verdonck net voor OK ultra high zei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
2 uur geleden zei Happy(._.):

Ben benieuwd. ^_^

 

Op ‎11‎-‎1‎-‎2016om20:56 zei Nannet:

Qua lengte zijn we hetzelfde en qua gewicht ook!! Bij mij gaat het om een prothesewissel van 320 naar ong. 500 cc.

heb j

 

Op ‎11‎-‎1‎-‎2016om20:52 zei Nannet:

Ik word ook 21e geopereerd en twijfel tussen 500 en 550 cc Motiva Ergonomix. High profile zou mijn voorkeur hebben.

en ? wat is je resultaat geworden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.