Ga naar inhoud

Sauna & Siliconen borsten!! Graag jullie ervaringen......


Bee1979

Aanbevolen berichten

Hoiiii

Kga ook ongeveer maandelijks of 1,5 maandelijks naar de sauna.

Nergens last van.

Wel heeft mijn pc gezegd om infrarood sauna te vermijden. Dit omwille dat de siliconen daarbij sneller zouden opwarmen dan de rest van het lichaam. Dit zou nog niet 100 procent bewezen zijn maar hij raadde het wel af voor de zekerheid.

Dus dit heb ik niet meer gedaan.

Maar andere sauna's zelfs 90 graden lukt prima. Ga zelf volgende week zaterdag weer :D

Lekker relaxen!

Ik zou zeggen ga een keer en geniet ervan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, min prothesen zwemmen niet mee als ik zwem :P

Heb wel pas gezwommen (want ben niet echt een fanatiekeling als het om sport gaat :45: ) toen ik al een half jaar po was of zo, denk ik.. Vond het wel raar trouwens, de eerste keer.. Meer omdat het ff anders voelt, dat je daar wat hebt zitten. Maar voor de rest echt geen last bij zwemmen.

Oh ja en dat van die infrarood-sauna, heb ik ook eerder gelezen. Ook bij Ruitje toen idd, maar nog ergens.. (weet niet meer waar)

Dus misschien daarmee toch ff oppassen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiii

Kga ook ongeveer maandelijks of 1,5 maandelijks naar de sauna.

Nergens last van.

Wel heeft mijn pc gezegd om infrarood sauna te vermijden. Dit omwille dat de siliconen daarbij sneller zouden opwarmen dan de rest van het lichaam. Dit zou nog niet 100 procent bewezen zijn maar hij raadde het wel af voor de zekerheid.

Dus dit heb ik niet meer gedaan.

Maar andere sauna's zelfs 90 graden lukt prima. Ga zelf volgende week zaterdag weer :D

Lekker relaxen!

Ik zou zeggen ga een keer en geniet ervan ;)

@Ruitje, oh wat fijn te horen! Alweer een goede reactie! Dat van die infrarood sauna ga ik zeker navragen. Zou jammer zijn als ik die moet vermijden..., deed 'm namelijk altijd voor m'n spieren! Jaah ga zeker snel weer relaxen, maar niet voordat alles goed is genezen (nu pas 3 weken PO)

Thanks voor het delen van je ervaring! Grtz Bee xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet wachten om weer naar de sauna te gaan, en ik ben benieuwd naar dat "zwemmen" hihi

@TessaDLCDP, jaaah ik ben ook heel benieuwd, kan ook niet wachten....!! Maar nog even geduld voor ons en dan weer heerlijk relaxen......!

Grtz Bee xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, min prothesen zwemmen niet mee als ik zwem :P

Heb wel pas gezwommen (want ben niet echt een fanatiekeling als het om sport gaat :45: ) toen ik al een half jaar po was of zo, denk ik.. Vond het wel raar trouwens, de eerste keer.. Meer omdat het ff anders voelt, dat je daar wat hebt zitten. Maar voor de rest echt geen last bij zwemmen.

Oh ja en dat van die infrarood-sauna, heb ik ook eerder gelezen. Ook bij Ruitje toen idd, maar nog ergens.. (weet niet meer waar)

Dus misschien daarmee toch ff oppassen :)

xxx

@best_boobie, hihi ben nu zo benieuwd naar dat zwemmen en het "aparte" gevoel wat iedereen ervaart! Best rot met nieuwschierig als een van m'n (slechte) eigenschappen... Hihi!! Van die infrarood sauna ga ik zeker navragen bij m'n pc, ik wil geen onnodige risico's nemen. Maar zou jammer zijn als ik die niet meer mag doen...., deed de infrarood altijd voor m'n spieren, heerlijk!!

Grtz Bee xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 7 wk PO gegaan en had ook nergens last van, ook niet in de hete sauna's! Zwemmen dacht ik dat ik de enige was die dat voelde, maar dat hoort er dus bij? Grappig!

@Sunnyshine, oh heel fijn te horen dat je nergens last van had! En je ging ook al best snel naar de sauna! Kan niet wachten op m'n relaxdagje! Thanks voor je ervaring...

Grtz Bee xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog nooit last gehad met zwemmen eigenlijk of een raar gevoel ofzo, of ben dr gewoon niet mee bezig of ik wat anders voel net als in de sauna :1bouncingboobs: . Denk toch ook weer voor iedereen verschillend dan... :)

@Missy86, ja de ervaring is zeker voor iedereen anders maar wat fijn dat je nergens last van had. Ik was er van te voren ook niet mee bezig met het nadenken over sauna en siliconenborsten, het is dat m'n vriendinnen het me vertelden! Vind het super al die positieve reacties te lezen...!

Grtz Bee xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 januari 2016om17:21 zei Esmiralda:

Ik ga denk ik 4 tot 6 keer per jaar naar de sauna en heb nooit ergens last van. Ook niet met zwemmen

Het zijn gewoon mijn boobs en zo voelt het ook in de sauna.

@Esmiralda, super om te horen! Weer een positieve reactie! Waarschijnlijk dat die 2 meiden in m'n omgeving wel last hebben van "hitte/warmte" in hun protheses is dan misschien toch omdat het al oudere exemplaren zijn? Ik kan er anders geen andere verklaring aan geven...? Helaas moet ik nog eventjes wachten voordat ik weer in de sauna mag. Maar door al deze positieve reacties kan ik echt niet wachten.....!! 

Grtz Bee xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nou ladies, ook ik ga zondag heerlijk naar de sauna, voor het eerst zwemmen en massage...dus ik ben benieuwd, ben dan bijna 11 weken PO...deel mijn ervaringen zondag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.