Ga naar inhoud

heel erg aan het twijfelen over de hoeveelheid cc


Aanbevolen berichten

21 januari mijn bv bij dr Verdonck in het belgian breast clinic.. heel spannend!! Heb nu een b-cup en ben nog steeds erg aan het twijfelen over de maat. Ben 1.68 en weeg 63 kilo.

Had eerst 350 cc afgesproken omdat dat de grootste pasvorm was die die had meegenomen op consult.

Nu zie ik heel veel mooie borsten en vind ik 350 cc eigenlijk toch nog wel te klein.

Wil der graag 450 cc in van mentor, maar dr Verdonck denkt niet dat dat kan. Dus de dag van de operatie gaat die nog even kijken... Heel erg spannend! En hoop dat het past!!

Iemand ervaring die van een b-cup komt en wel ongeveer 450 cc heeft geplaatst? En misschien nog foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo ontzettend getwijfeld.

Bij mij kon er niet meer in dan 375 en ik kom ook van een b cupje

Je hoort vaak dat mensen achteraf meer hadden gewild.

Dat heb ik nog niet :) ze zitten er ook os 3 weken in.

Succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad tijgertje !!! :)

Ohw missy86 dat zijn nog is wat maten die je omhoog bent gegaan met de hoeveelheid cc.

Ja klopt je hoort het heel veel dat bij de 1 de bh maat groter woord dan bij de andere met dezelfde hoeveelheid cc.

Nou ik kan niet wachten om te zien wat het gaat woorden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey kelszjje heb je ondertussen je borsten al? Ik ben vrijdag geopereerd. Nu moet er nog 2 weken het verband op maar heb geen flauw idee hoe ze eruit gaan zien. Zijn ze groter zonder verband of net niet omdat de zwelling er nog is?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.