Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo damens,

Ik zit met een probleempje...

31 augustus krijg ik een borstvergroting. Gelukkig heb ik 3 weken vrij van werk en mijn collegas zijn erg begripvol, ik kan ze alles vertellen over mijn borstvergroting.

Maar... ik ga ook nog 1 dag in de week naar school, het nieuwe schooljaar start wanneer ik in mijn herstel periode zit. Dit wil dus zeggen dat ik waarschijnlijk 3 woensdagen niet kan komen op dagen.

Wat zeg ik op school?? ik loop waarschijnlijk 6 weken met een sport bh en irritante band die snel zichtbaar is.

Ik wil liever niet vertellen dat ik een borstvergroting krijg want al mijn docenten / klasgenoten zijn van het mannelijke geslacht!

Of raden jullie mij aan om het wel te vertellen?

Liefs Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Elcke,

Ik ben van plan het op 'gekneusde ribben' te gaan houden:

Hierbij kun je:

- paar weken niet tillen

- heb je pijn bij armen omhoog doen

- paar keer per dag pijnstillers innemen

- makkelijke kleding dragen (vestjes, ruime truitjes)

- en het pijnlijke gedeelte zit ongeveer op dezelfde hoogte

(jaja ik heb me even in de encyclopedie verdiept en in internet-ervaringen van echte 'gekneusde-ribben-mensen' )

Bovendien krijgt de een het al van flink hard hoesten, de ander van stoten of vallen of soms zelfs zomaar spontaan.... Dus redenen genoeg hoe je eraan bent gekomen

Wie weet is het wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.