Ga naar inhoud

Eeuwige twijfelaar1 : 21 maart 2016 : Dr. Depuydt : AZ Sint Maria : Halle


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

Hoi!  

Mijn pc heeft me aangeraden om nu na bijna 6 weken po te zijn, te beginnen met mijn borsten te masseren.  Hij heeft het me getoond en ik moet er redelijk wat druk op zetten.  Vooral van boven naar beneden om het volume nog wat meer naar onderen te krijgen.  Hij vond dat mijn borsten nog zeer hard waren en dit zou helpen om ze wat los te werken en terug zachter te maken.  Het doet in elk geval geen pijn als ik dit doe.

Ik kan er niet al te veel info over vinden (ligt waarschijnlijk aan mij) maar lees hier en daar dat de één zegt dat masseren niet mag en de ander is hier dan wel weer voorstander van.  Hoe denken jullie hierover?  Heeft er hier iemand dit ook moeten doen en hoe zijn de ervaringen na een paar maanden?  

Ben van het principe om steeds het advies van je eigen pc te volgen maar wil toch even polsen naar jullie ervaringen hieromtrent.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik weet dat je bij geruwde protheses overmatig kapsel kan krijgen als je BINNEN 6 weken je borsten gaat masseren. Dus het lijkt mij dat je buiten de gevarenzone zit als je na deze periode gaat masseren EN op advies van je PC. Die is tenslotte verantwoordelijk voor je boobs. Ik lees meer over een borstband die de boel laat zakken dan massage? Wellicht dat er nog reacties komen die hiermee te maken hebben gehad. Kan idd ook niet zoveel topics hierover vinden..ligt ook aan mij ;) Misschien kan @best_boobie of @Desert-Rose er wat zinnings over zeggen? 

Succes met de boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorm van masseren die jij noemt  is idd om je prothesen iets naar beneden te helpen. Dit mag ook idd na de eerste zes weken, niet ervoor.

Er is een filmpje van op YouTube,  maar op telefoon weet ik niet of ik die ff snel kan vinden. Laat me er anders straks ff aan denken (tag me haha)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks @best_boobie was er zelf ook wel nieuwsgierig naar! Vraag mij eigenlijk wel af wanneer een PC dan kiest hiervoor en niet voor de borstband om ze te laten dalen? En dat zachter worden gaat toch met de tijd?? Ik liep ook best lang met harde ballen maar massage was niet geadviseerd? Of ligt dit dan weer aan de desbetreffende PC? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames!

@best_boobie Heel duidelijk filmpje!  Dit is inderdaad wat ik nu (na 6 weken po te zijn) moet doen van mijn pc.  Vooral de techniek met de 2 handen samen.  Ben er nu 3 dagen mee bezig en ze voelen al een stuk zachter aan.  Doet ook geen pijn.  Een borstband werd me niet geadviseerd en vind zelf niet dat ze te hoog zitten.  Had wel aangegeven aan mijn pc dat ik graag wat meer volume onderaan in mijn borsten wou.  Vandaar misschien. 

@BrownieG Interessante vragen!  Ben ik ook benieuwd naar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nog twee weken, als die borstband zn werk niet doen lijkt mij dit een stuk prettiger! Mag ik vragen welke PC jij hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja @BrownieG goede vragen, maar BB heeft ook niet alle antwoorden in een kast liggen :45:

Ik denk echter, dat dit niet in plaats van een band gedaan wordt, normaal gezien.. Ik weet dat Verdonck dit vaker adviseert na de eerste zes weken, omdat hij toch wel vaker last heeft van prothesen die ietsje te hoog blijven zitten, ook al hebben meiden de band gedragen.. Het masseren kan dan net even dat beetje extra geven dat nodig is.

Deze massage ipv de band lijkt mij geen goed idee, maar wel zoals eeuwige twijfelaar aangeeft, als je zelf de onderpool wat voller wilt, dan is dit goed om te doen na die zes weken, denk ik :)

Zacht worden gaat idd met de tijd. Heeft bij mij ook zeker een jaar (als het niet langer was) geduurd en ze zijn nu echt heerlijk zacht. Mijn man zegt altijjd dat ze net echt zijn :P (en ik heb nooit gemasseerd)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Eeuwige twijfelaar 1 said:

@Bruisend Dr. Depuydt uit Halle.  Zou het toch zeker eerst met je pc bespreken want is misschien niet voor iedereen van toepassing. Ben zo blij dat ik die martelband niet heb moeten dragen! :rolleyes:

@best_boobie Voor mij ben je toch het alwetend brein van dit forum hoor! :rolleyes:

haha ja snap ik, ga ook niet zomaar beginnen! Misschien kan mn vriend het wel voor me doen. Krijgt hij ook een band met ze :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik zag de video,  super bedankt.  Maar hoe vaak kan ik dezr oefeningen doen   ( uiteraard na 6 wk)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5 mei 2016 om 12:33 zei BrownieG:

Hai, ik zou je adviseren om dit in overleg te doen met je PC!! 

Hoi @best_boobie, uiteraad heb ik mijn po besproken, bedankt voor de goede zorg:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.