Ga naar inhoud

Nikita : 27 juli 2010 : Dr. Vanhaesebrouck : Algemeen Ziekenhuis Sint-Niklaas


Gast Nikita

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik ben een meisje van 21 jaar. Na lang overwegen ga ik een borstvergroting uitvoeren bij dokter Vanhaesebrouck uit Sint-Niklaas. Ik ben 1m 58, weeg 48 kg en mijn borstomtrek is 75 cm. Op dit moment is mijn linkerborst een A-cup en mijn rechterborst is een AA-cup. De dokter heeft mij Mc Ghan Low Profile ( anatomische cohesieve gel) aangeraden met 180 cc in de linkerborst en 220 cc in de rechterborst. Omdat dit me zeer klein leek, ging hij er bij elke prothese nog maximum 30 cc bijdoen. Ik wou toch zeker een grote B of een kleine C. Hij vond het zeker nodig om ze achter de spier te plaatsen. Mijn dokter wou mij voor de rest niet veel uitleg geven over protheses en plaatsing, hij vond dat ik op zijn keuze moest vertrouwen, maar ik wil toch eens kunnen vergelijken met jullie ervaringen.

Nu heb ik een afspraak op 7 september, maar ik zou ze graag vervroegen naar 26 juli. Ik heb herexamens vanaf 20 augustus, maar zou misschien toch de afspraak vervroegen zodat ik in september al kan solliciteren.

Enkele vraagjes waar jullie mij bij kunnen helpen?

- Zal 2 weken goed genoeg zijn om te kunnen revalideren? Is de pijn zo hevig dat ik mij niet meer ga kunnen concentreren?

- Vinden jullie de cc's die de dokter mij aanraadt genoeg om een grote b-cup - kleine cup te krijgen?

- Als de prothese anatomisch is en onder de spier ligt, ga ik dan een decolleté kunnen bekomen of gaan ze eruitzien alsof ze van beton gemaakt zijn? :blush:

- Is Dual Plane beter om een decolleté te bekomen? Idem voor Low Profile

- Kun je de borsten zo hard vervormen in een balconette-bh met deze plaatsing en protheses?

Alvast heel hard bedankt voor jullie raad en tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Nikita.

Welkom hier!116.gif

Wat fijn dat je aleen foto van je had geplaatst, dan hebben wij toch wel een betere beeld waarover het gaat125.gif

Over aantal cc's kan ik je niet zo veel zeggen, maar ik zie wel dat je heel slank bent en tenger gebouwt.

En bij achter de spier plaatsing ''verlies'' je ook een kleine aantal cc's. Ik zou je gewoon aanraden om meiden met ongeveer hetzelfde lichaamsbouw/gewicht/omtrek op het forum te zoeken dan kan je ook een beetje voorstellen hoe het ongeveer zou kunnen zorden met verschillende aantal cc's, want zo te lezen heb je nog tijd om hier goed in te lezen en rond te snuffelen6.gif

Mag ik je ook vragen waarom (als je er twijfels over jou dokter/manier van plaatsing/aantal cc's ) niet voor nog een of meerdere consulten gaat? Gewoon voor jezelf, voor eventueel te kunnen vergelijken wat de andere je zouden adviseren?

En wat het herstel betreft, dat is natuurlijk nooit van te voren te bepalen. Bij de ene gaat het al heel erg snel en gemakkelijk en bij de andere wat minder....dry.gif Dat ligt ook eraan wat voor werk je over die 2 weken wilt beoefennen? Als het een lichte kantoorbaantje, dat zal het natuurlijk veel makkelijker gaan dan bijvoorbeeld, als je op je werk veel je borstspieren moet gebruiken en ze ermee te belastenph34r.gif , dus er komt natuurlijk veel meer bij kijken.

Maar met behulp van zo fijne forum zal je er zeker uitkomen!

Veel succes met verderbiggrin.gif

Liefs.Romashka116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nikita (mooie naam trouwens)

welkom :)

over je dual plane vragen,het volgende,(mijn ervaring dan he)

nee,ik had juist geen decolete met dual plane,nee ze voelen niet als beton,maar wel stukken minder bewegelijk dan voor de spier(die ervaring heb ik nu).

de cc,s die je arts je aangeraden heeft,kan ik gene antwoord op geven of dat goed voor jou gaat zijn,jij hebt je wens bij hem voorgelegt,en hij heeft kijk gehad op je bouw,weefsel huid enzo,dus dat kan ik vanaf hier niet oordelen voor jou,vertrouw je arts :6:

(nog een ander consult is ene optie om te vergelijken)

of 2weken genoeg gaat zijn voor jou,om te herstellen is ook lastig zeggen,ligt mede ook aan de plaatsing van de prothesen,dual plane en achter de spier zijn zeker pittiger dan voor de spier,en er komt bij kijken dat je een berg nog niet eens mag na 2weken,meeste mag allemaal pas na 6weken herstel.

hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen met je vragen,zo niet,gillen :D

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Moontje en Romashka voor de snelle reactie!

Ik ga zeker een 2de consult vragen. Hopelijk kon ik er wijzer uit. Voor de spier kan ik al zeker niet nemen, omdat mijn huid heel dun is, dus het moet sowieso erachter...Maar toch hé, een decolleté kunnen hebben is in mijn ogen wel belangrijk als ik een bv laat doen. Ik ben gezegend met geen borsten, dus dat is natuurlijk mijn grote droom! Ik hoop dat ik er niet teveel van verwacht...

Mijn toekomstige job is inderdaad een kantoorjob, dus ik moet niet veel bewegen met borstspier. Maar ik hoop dat de pijn niet te erg gaat zijn, als ik de operatie laat vervroegen, zodat ik nog herexamens kan leren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piep Nikita!

Welkom hier op het forum. Misschien kan mijn verhaal jou helpen, aangezien ik dezelfde leeftijd als jij en ongeveer hetzelfde postuur (1m63, 52 kg) heb.

Ik krijg mijn operatie op 9 juli. Ik heb nu een A(A)-cup en wil naar een C-cup gaan. De eerste pc die ik opgezocht heb, vertelde me dat 300 cc achter de spier het best zou zijn voor me. Hij liet wel ontglippen dat plaatsing voor de spier ook zeker zou gaan, maar hij toch liever achter de spier wilde plaatsen. Ik ben daarna een second opinion gaan vragen bij een tweede pc. Deze vertelde mij dat hij net liever voor de spier plaatst omdat ik net weefsel genoeg heb van mezelf. Hij zal protheses inbrengen van 260 à 300 cc met een dunne bovenrand, zodat die minder makkelijk zichtbaar kunnen worden. Mijn voorkeur is altijd uitgegaan naar voor de spier, dus was ik heel gelukkig met zijn advies en ik laat me bij hem opereren binnen een maand.

Ik zou zeggen: informeer je zo goed mogelijk, want het gaat weldegelijk om een operatie. Ga eventueel nog een andere arts raadplegen zodat je een bewuste en weloverwogen keuze kunt maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lotsgenoten!

Ik heb ondertussen een tweede afspraak gemaakt met mijn pc voor meer info, morgenmiddag al, joepie!

En op 23 juni ga ik naar Bruno De Meyere, ik heb hier al veel goede reacties gelezen over hem, voor een tweede opinie!

Nu heb ik nog een rare vraag naar jullie toe:

Hihi, het is best wel grappig :67:

Nu Tila Tequila en ik hebben dezelfde lichaamsbouw ( even lange benen, gelijke schouderbreedte en we komen van hetzelfde aziatische ras) en het is de enige persoon van wie ik volledige naaktfoto's vind zodat ik een goed totaalbeeld heb.

Ik vind dat ze redelijk mooie borsten heeft bij haar eerste bv en dat ze zeer mooi vallen in haar kleren.

Nu vroeg ik mij af of jullie denken dat ze een bv heeft gehad boven of onder de spier, rond of anatomisch? Ik heb nog nooit iemand in het echt gezien met een bv en daarom vind ik het zo moeilijk om echt het onderscheid te zien tussen al deze opties.

Kan iemand mij zeggen wat ze vermoedelijk heeft?

Dit is de link naar haar naaktfoto's: http://www.totallynsfw.com/galleries/galleries_mtvs_tila_tequila_nude/

Alvast bedankt!

Bizou bizou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, hoop voor haar dat dat geen ducktape is, want auwtch dat moet pijn doen bij het verwijderen... :130:

Ik DENK dat ze protheses voor de spier heeft gekregen, aangezien ze ze toch goed tegen elkaar aan kan drukken. Maar je kan het echt moeilijk zien met het blote oog en je weet niet hoe haar borsten er voorheen uitzagen.

Btw.: ik word ook geholpen door Dr. De Meyere, hij is heel rustig en neemt echt de tijd om alles uit te leggen :116: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid,

Kom ook even binnen vallen op dit topic :blush:

Ten eerste heel goed dat je al zo ver bent!

Ik kan ook mee praten met Zazoo met mijn kleine aa wil ik ook graag naar een C

Mijn arts zou ze achter de spier plaatsen (mede door mijn gedachte) Maar na een tweede consult vond hij het voor de spier beter, dit zou net gaan.

Ik weet zeker dat een tweede consult een goed idee is, zo kan je toch een beetje vergelijken.

En ik denk dat ze ook voor de spier heeft en ik gok rond?

Ik wist niet dat ze een bv heeft onder gaan, wel is haar lichaam mooi in verhouding ^_^

Heel veel succes meid!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nikita,

Nou dat zijn een boel foto's zeg, maar geeft wel een goed beeld en ik zou praktisch zeker zeggen dat ze ronde heeft voor de spier! Anatomische geven meer vulling onderaan dan bij haar, meer zoals op mijn foto's, en de bovenpool (dus het stuk boven de tepel) verloopt meer schuin. Vergelijk nog maar eens met mijn foto's, zie je duidelijk het verschil vind ik! Maar vind ze wel mooi hoor bij haar! Staat goed in verhouding tot haar lichaam.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pechvogel

Hallo iedereen!

Ik ben een meisje van 21 jaar. Na lang overwegen ga ik een borstvergroting uitvoeren bij dokter Vanhaesebrouck uit Sint-Niklaas. Ik ben 1m 58, weeg 48 kg en mijn borstomtrek is 75 cm. Op dit moment is mijn linkerborst een A-cup en mijn rechterborst is een AA-cup. De dokter heeft mij Mc Ghan Low Profile ( anatomische cohesieve gel) aangeraden met 180 cc in de linkerborst en 220 cc in de rechterborst. Omdat dit me zeer klein leek, ging hij er bij elke prothese nog maximum 30 cc bijdoen. Ik wou toch zeker een grote B of een kleine C. Hij vond het zeker nodig om ze achter de spier te plaatsen. Mijn dokter wou mij voor de rest niet veel uitleg geven over protheses en plaatsing, hij vond dat ik op zijn keuze moest vertrouwen, maar ik wil toch eens kunnen vergelijken met jullie ervaringen.

Nu heb ik een afspraak op 7 september, maar ik zou ze graag vervroegen naar 26 juli. Ik heb herexamens vanaf 20 augustus, maar zou misschien toch de afspraak vervroegen zodat ik in september al kan solliciteren.

Enkele vraagjes waar jullie mij bij kunnen helpen?

- Zal 2 weken goed genoeg zijn om te kunnen revalideren? Is de pijn zo hevig dat ik mij niet meer ga kunnen concentreren?

- Vinden jullie de cc's die de dokter mij aanraadt genoeg om een grote b-cup - kleine cup te krijgen?

- Als de prothese anatomisch is en onder de spier ligt, ga ik dan een decolleté kunnen bekomen of gaan ze eruitzien alsof ze van beton gemaakt zijn? :blush:

- Is Dual Plane beter om een decolleté te bekomen? Idem voor Low Profile

- Kun je de borsten zo hard vervormen in een balconette-bh met deze plaatsing en protheses?

Alvast heel hard bedankt voor jullie raad en tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pechvogel

Beste Nikita,

Ik ben in 2001 geopereerd door Vanhaesebrouck en was achteraf niet tevreden! :140:

Hij had door mijn uitleg begrepen dat mijn budjet niet zo groot was en raadde me toen watergevulde protheses aan. Ik besefte achteraf dat hij dacht: als ik haar andere, betere maar duurdere protheses aanraad laat ze mss de operatie niet uitvoeren en ben ik een klant armer. Ook ik kreeg héél weinig tijd en uitleg. Alles werd min of meer voor mij beslist omdat hij wist wat het beste was punt andere lijn. Ook de incisies, rond de tepel, waren een slechte beslissing met spijtige gevolgen. De incisies waren niet exact hetzelfde uitgevoerd zodat het ene tepelhof groter was dan voor de operatie en het andere kleiner dan voor de operatie. Het gevoel in mijn tepels was ook met de helft verminderd iets wat ook niet onbelangrijk is.

Dat watergevulde protheses per jaar na de plaatsing 2 % kans geven op lekken was hij trouwens ook vergeten te vertellen. Dit gaf het resultaat dat na 8 jaar mijn rechterprothese is gescheurd zodat ik nu óf alles moet laten verwijderen met als gevolg met lege zakjes van borsten rondlopen óf een nieuwe borstvergroting laten uitvoeren.

Ik ben gisteren op consult geweest bij een andere pc. Ik had er wel een goed gevoel bij, kreeg genoeg uitleg maar was erg teleurgesteld over het kostenplaatje. Verdorie, 3800 €, das niet niks hé? Maar, had ik in 2002 een degelijke uitleg gekregen, had ik toch de kans gehad om iets meer geld te spenderen aan degelijke protheses die niet stuk gaan na een relatief korte tijd!! :102:

Ik raad je dan ook ten stelligste af om door die dokter je BV uit te laten voeren. Ik heb geen vertrouwen meer in die man en zal iedereen die ik tegenkom op dit forum hetzelfde vertellen. Trouwens, mijn zus liet door hem een liposuctie uitvoeren van dijen en billen en was achteraf ook niet te spreken over het resultaat en de povere informatie die ze gekregen had. Ik hoop dat je aan mijn uitleg iets hebt en zeker kiest voor een andere dokter. Je mag me ook altijd een mailtje sturen als je nog vragen hebt.

Groetjes :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Nikita,

Ik ben ongeveer hetzelfde gebouwd als jij denk ik, lengte 160 cm, 51 kg, borstomtrek 75 cm exact en ik had cup AA... Nu is dat dus een C'tje geworden met ronde protheses van 220 cc onder de spier geplaatst.

Hier mijn antwoorden op jou vragen:

- Zal 2 weken goed genoeg zijn om te kunnen revalideren? Is de pijn zo hevig dat ik mij niet meer ga kunnen concentreren?

Na 2 weken was bij mij het ergste voorbij, maar genezen ben je dan nog lang niet. De pijn is goed onder controle te houden met pijnstillers, maar de ochtenden waren bij mij heel zwaar (pijnlijk). Concentreren lukt wel, je hebt enkel wat meer tijd nodig om op gang te komen, je te wassen, aan te kleden...

- Vinden jullie de cc's die de dokter mij aanraadt genoeg om een grote b-cup - kleine cup te krijgen?

Bij mij in ieder geval wel (ik heb 220 cc). Het is geen gigantische C, maar een B-cup past me enkel in sportbeha's die goed meerekken...

- Als de prothese anatomisch is en onder de spier ligt, ga ik dan een decolleté kunnen bekomen of gaan ze eruitzien alsof ze van beton gemaakt zijn? :blush:

Van beton zeker niet :-) De mijne zijn super zacht geworden en bewegen op en neer als ik loop en vallen opzij als ik lig. Ik weet niet waarom de dokter anatomisch aanraadt. Die zijn duurder en bij achter de spier plaatsing volgens mij niet zo relevant omdat de bovenkant van de prothese bij ronde toch wordt platgedrukt door de borstspier. Een decolleté in de zin van een spleetje tussen de borsten, dat hangt af van hoe je borsten nu staan. Die van mij stonden voor de bv al ver uit mekaar, en een bv verandert daar niets aan... Maar ik draag wel uitgesneden bloesjes nu hoor ;-)

- Is Dual Plane beter om een decolleté te bekomen? Idem voor Low Profile

Geen idee. Ik heb gemiddeld profiel. Er was low, high en extra high en ik heb de high. Bij low profile staan ze volgens mij minder ver naar voor. Maar we spreken maar over millimeters hoor...

- Kun je de borsten zo hard vervormen in een balconette-bh met deze plaatsing en protheses?

Ik krijg een geweldig push-up effect in een balconette :-) Echte push-up, zo met vulling, vind ik niet leuk meer (heb ik vroeger al zo vaak moeten dragen), maar een balconette dat is echt de max.

Ik hoop dat dit je een beetje helpt. Kijk gerust eens in mijn topic (link staat in mijn handtekening) voor meer uitleg. Of je vraagt het maar.

Groetjes,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarah:

Heel erg bedankt om op al mijn vragen te antwoorden, het is ook fijn om te weten dat je ongeveer hetzelfde hebt als mij ervoor en hopelijk ook erna, want jouw :1bouncingboobs: zijn superm :1boobs: i!

@Pechvogel en alle dames:

Ik weet niet meer wat te denken...Ik vind het vreselijk voor je dat hij je zo slecht geïnformeerd heeft...

Ik heb hem eergisteren gezien. Ik had gezegd dat ik eigenlijk niet zo veel informatie mee had gekregen bij de eerste consult en dat ik hem daarom nog eens wou spreken. Ik mocht dan meteen de volgende dag komen. Eerst heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik een bv wou die op lange termijn goed ga blijven. Dus geen toestanden met rimpels, hangende borsten, draaiende protheses...

Hij zei dat zijn advies op mijn wensen zijn afgestemd, ik vroeg ook om alles daaromtrent duidelijk uit te leggen. Ik heb hem echt een beetje teveel overdonderd met mijn vragen denk ik (en wat zijn nu eens echt alle nadelen van voor, achter en tussen de spier, en waarom low profile, en waarom anatomische en geen ronde, en waarom nog een nacht slapen in de kliniek, en waarom dit en waarom niet dat,.... hehehe :130: )

Hij bleef desondanks keilief en nam alle tijd voor me, hij kwam zelfs bijna te laat op zijn operatie :rolleyes: en hij bleef maar uitleggen tot ik gerustgesteld was!

Nu, ik denk inderdaad wel dat zijn advies overeenstemt met mijn wensen.

Waarom anatomische: Dat wou ik sowieso al voor ik naar hem kwam, als je kijkt naar mijn borsten (je kan ze zien in de gallerij) is de linkerborst ( rechter op foto) al een beetje naar buiten en met een ronde vorm gaat het dat een beetje versterken. Dan zou niet zo mooi zijn denk ik omdat de andere dat niet heeft. Ik denk dat je nog wel een verschil hebt als je anatomische of ronde hebt, ook al zijn ze achter de spier.

Na zijn uitleg van achter de spier, denk ik wel dat dit voor mij het meest geschikt is. Je ziet bij mij rap de ribben op mijn borstkas, dus mijn huid is ook niet al te dik en denk dat onder de spier beter ga zijn voor de randen + mogelijke hangende borsten op lange termijn. Ook is er niet veel spiermassa en weefsel bij mij dus ik denk dat het best onder de spier moet. Dat zal hopelijk goed meebewegen aangezien er niet veel te prothese tegenhoudt... :blush:

Over low en high profile...De dokter heeft gezegd dat dit te maken heeft met de lengte van de borstdiameter. Dus iemand met een lang bovenlijf heeft dus meestal een grotere diameter, die moet dan high profile nemen zodat de bolling net aan de tepel is. Bij mij wordt het aan de grootste borst low profile en aan de kleinere moderate zodat mijn tepels gelijk staan.

Over de grootte, liever te groot dan te klein he, het moet de moeite waard blijven hé :125: . Ik mocht nu veel meerdere protheses passen en dan heb ik 250 cc gekozen, hij heeft ze nog aangepast aan verschil in volume tussen de borsten, dus 215cc links en 255 cc rechts. De incisie wordt onder de borst gemaakt.

Ik heb ondertussen ook je topic gelezen Pechvogel, en ik weet echt niet wat ik moet denken...Aan de ene kant, vind ik het gemeen dat hij zo gedaan heeft tegen je, aan de andere kant heeft hij 2 maanden geleden een borstlift gegeven aan een vriendin van mij en bij haar is het echt allemaal goed verlopen. Hmmm... twijfel twijfel...

Ik ga ook naar artemedis in gent op 23 juni voor een tweede opinie. Dus ik kan nog steeds veranderen. Alleen heb ik na het tweede gesprek zo een goed gevoel over hem en vertrouw ik hem ook. Ik weet ook niet of zijn techniek er op vooruit is gegaan sinds 2000, de borstvergrotingen in het algemeen zijn ook veel betrouwbaarder nu dan toen denk ik...enfin, dit is zo moeilijk...Ik denk dat je bij niemand een garantie kan hebben dat het perfect gaat zijn, zolang je maar niet met 4 borsten buitenkomt zeker?

Ik hoop dat het al bij al niet te erg is met jouw tepels, heeft jouw huidige dokter er nog iets over gezegd, dat dat echt niet kon zoiets ofzo? en de lipo van jouw zus, in welke mate is dat slecht gegaan?

Bizou bizou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!

Ik lees dat het al een stuk beter gaat met keuzes maken.

Echt heel fijn!

Voel je je er zelf goed bij?

Als ik je verhaal zo lees is deze keuze heel erg goed!

Je wilt het ronde niet accentueren - anatomisch

Je hebt niet veel weefsel en dunne huid - achter de spier

Denk dat je al aardig op de goede weg bent meid ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Ik voel mij nu heel goed bij mijn keuze, dus ga ik het zo houden :116: !

Het worden anatomische achter de spier en de operatie gaat door op 27 juli!!!

Ik hou jullie zeker op de hoogte via deze topic van de operatie en het herstel!

Bizou bizou

Nikita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nikita,

Fijn dat je eruit bent met je keuzes, dus nu wordt het aftellen, nog maar iets meer dan een maandje! :101: Ik neem aan dat je dan niet meer op consult gaat bij Dr. De Meyere? Nou, ik hou je topic in de gaten!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey meiden!

Sorry dat ik zo laat reageer! Ben even niet meer hier geweest omdat ik alles wat wou laten bezinken! Ondertussen is mijn tweede consult bij dokter De Meyere ook doorgegaan. Het lijkt me een zeer lieve en competente dokter, hij heeft echt alle tijd genomen om alles goed uit te leggen. Hij raadde mij de nieuwe anatomische versie van Mc Ghan aan voor de spier of ronde achter, maar daar was hij geen voorstander van. Ik blijf daarom bij dokter Vanhaesebrouck omdat zijn techniek mij het meest aanspreekt en ik voel me ook helemaal op mijn gemak bij hem!

Het worden dus anatomische achter de spier en 240 cc links en 260 cc rechts! Nog 4 dagen! Ik kan er haast niet bij! het gaat allemaal zo snel nu hé... en ik ben superzenuwachtig en heb ook wat schrik dat het anders kan aflopen dan ik het ingebeeld had...

Mijn vriend staat er niet achter, maar mijn vriendinnen steunen me volop en gaan me ook helpen bij de revalidatie (mijn vriend wss ook)! Ik hoop echt dat de pijn zal meevallen, want ik zal thuis alleen vertoeven, mijn vriendinnen zullen me wel helpen met het eten en de verpleging enzo na hun werk. Hopelijk zal dit voldoende zijn.

Bizou bizou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nikita,

Fijn dat je nog eens langskomt, is niet lang meer nu hé! Kan me voorstellen dat je supernerveus bent nu, is alles al een beetje aan kant thuis zodat je straks goed kunt gaan herstellen?

Goed dat je er nu uit bent met alles, zal vast heel mooi worden! Fijn dat je vriendinnen je zo steunen en je zullen komen verzorgen, die moet je heel goed vasthouden hoor, zo heb je er niet veel! En je vriend zal ook nog wel bijdraaien als hij ziet hoe goed het je doet en hoeveel beter je in je vel zult zitten.

Nog effe puur uit nieuwsgierigheid, hoeveel cc had dr. De Meyere je aangeraden?

Veel succes nog met aftellen, ik hou je topic in de gaten!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje!!!!

Ooh, dankjewel voor je lieve woorden! Ja, mijn vriendinnen zijn echt van onschatbare waarde, amai! Ze steunen me echt superveel. Ik vind niet zo erg van mijn vriend (heb wel een klein beetje moeite ermee) want hij zal me wel helpen. Hij is enkel ertegen dat ik zo een ingreep laat uitvoeren want hij vindt me mooi zoals ik ben en ik denk zelfs dat hij zenuwachtiger is dan mij, haha :107: Hij mag erover denken zoals hij wil, want ik doe het voor mezelf :lol:

Dokter De Meyere had me 180 cc voor de spier aangeraden want hij zei dat er niet meer dan dat erin kan... :23: Toen ik de pasprothese paste, was er precies geen verschil tussen dat resultaat en mijn gevulde bh's. :74:

Ik hou je zeker op de hoogte hoor!!! Whaaw, zenuwen on the loose... :5:

Dikke zoentjes :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Butterfly!

yep, ze gaan elke dag even langskomen, dus ik denk dat dat voldoende zal moeten zijn. Vriendje komt pas in het weekend langs, want hij heeft geen verlofdagen meer en we wonen mijlenver van elkaar :102: Ik ga alleszins in de zetel slapen, bij het opstaan moet ik dus gewoon van de zetel glijden op mijn poep. Haha, hopelijk gaat dat in de praktijk ook lukken! Heb al geoefend :125: hehe!

Groetjes!!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat zal wel het probleem zijn van je vriend haha, hij zal het gewoon een beetje eng vinden. Maar inderdaad je doet zoiets voor jezelf!

Bij mij zou er oorspronkelijk ook maar 175 cc ingaan, hij zou wel tijdens de operatie kijken voor meer, en gelukkig toch 200 cc geworden! Maar goed, van je 240/260 cc zal ook zoiets overblijven, want achter de spier moet je toch zo'n 40 cc aftrekken. Maar dat zal perfect bij je tengere lichaampje passen! Komt helemaal goed!

Maar wat lees ik, je van de zetel op je poep laten glijden, en hoe kom je dan recht van de grond??? :wacko: Lijkt me wel een beetje moeilijk hihi! Je kunt beter je benen als hefboom gebruiken bij het rechtkomen, zodat je je armen zo weinig mogelijk moet gebruiken, oefen dit ook maar een beetje, hahaha :4:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.