Ga naar inhoud

Nikita : 27 juli 2010 : Dr. Vanhaesebrouck : Algemeen Ziekenhuis Sint-Niklaas


Gast Nikita

Aanbevolen berichten

Yep, dus eerst benen op de grond zetten, dan glijden en op poep vallen, in kleermakerszit en dan rechtstaan :154:

OMG, ik hoop dat het lukt!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik wou net zeggen als jij met je billen op de grond zit kom jij no way weer omhoog (zonder je armen te gebruiken).

Maar je kan gewoon van de bank hoor zonder hulp..gewoon opstaan ;)

Wel de eerste dagen erg moeilijk, dat dan wel hihi.

Ik moet zeggen ik heb ook spierpijn in mijn benen omdat ik die spieren nu veel meer gebruik dan eerst

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOh, ik kijk echt niet uit naar die pijnlijke weken. :74:

Doorbijten :91:

Nog 2 nachten slapen...zo lang nog...Ik wou dat ik nu al mijn verslagje kon delen :9: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, die 2 nachtjes zijn zo om meid, probeer je nog niet te veel zorgen te maken, misschien valt het wel reuze mee met de pijn, is bij iedereen anders! Slaap nog effe lekker in je favoriete houding!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, nu nog 1 nachtje slapen! Spannend! Ik heb zo echt constant dagdromen met de verschrikkelijkste scènes over wat allemaal kan misgaan....Meestal als je daarover droomt, komen die nooit uit hé, toch??? Ik begin soms ook wat twijfels te krijgen of dit wel nog een goed idee is...anderzijds wil ik het al zo lang en nu is het nog maar een dagje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enge dromen, twijfels, enz... allemaal normaal zo vlak voor je operatie, hebben we ook mee af te rekenen gehad. Komt goed meid, wil je alvast veeeel succes wensen voor morgen! :1bouncingboobs: Zie al uit naar je verslagje en foto's! Slaap nog goed vannacht!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, ik wil jou ook heel veel sterkte wensen morgen met jouw BV dag!!! Al die twijfels en vragen in je hoofd, ze zijn heel normaal hoor..komt allemaal wel goed!! En de genezing achteraf is voor iedereen toch een beetje anders..Je zal zien als je ze eenmaal hebt, dan neem je dat er ook bij hoor! Het is soms even doorbijten, maar dat heb je er voor over! We duimen hier allemaal voor je hoor, héééél veel succes! Ben benieuwd naar je verslag achteraf..Liefs, K'tje :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci meiden!

Vandaag Boobday! De zenuwen gaan nog net, alleen heel opgejaagd gevoel...Moest nog veel dingen in orde maken. Om 11.00 uur moet ik naar het ziekenhuis en om 14.00 uur gaat de operatie normaal door! Spannend!

Ik hou jullie op de hoogte!

Bizou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci meiden! Ik heb zeeeeeee!!!!!! :1bouncingboobs:

Maar eerst mijn verslag met jullie delen!

Dinsdag was ik om 7 uur opgestaan om nog licht te ontbijten. Stond toen al vol zenuwen en had nog een lijstje met een aantal zaken die ik in orde moest maken voor als ik terug ging zijn. Mijn vriend had ook veel zenuwen en dat botste...we hebben nog een beetje ruzie gemaakt. Dan zijn we om 10.30 vertrokken naar het ziekenhuis, mijn hart stond op ontploffen. Rond 11.00 uur waren we in de kamer aan het wachten tot de operatie, ik had zoveel zenuwen dat ik had voorgesteld aan mijn vriend om gewoon even te slapen, wat ondanks de zenuwen toch lukte :126: om half 2 kwamen mijn 2 beste vriendinnen aan en vol spanning waren we aan het wachten. Nog geen kwartier later kwam er al een verpleegster aan: "je mag je schortje al aandoen hoor!" :118: ZENUWEN!!

Om 14.00 uur kreeg ik al mijn infuus en toen kwam de dokter. "Hallo meisje, kijk eens! Jouw borstjes zijn net toegekomen, vers van de pers!" In zijn hand hield hij een pakje vast. Daarin zaten mijn nieuwe borsten, haha! "240 full projection en 190 moderate!" Wat? Maar dokter, we hadden toch 215 en 250 afgesproken? :80: " Meisje, ik heb het allemaal nog eens bekeken en ik denk niet dat ik er meer in krijg, maar wees gerust, je zal mooie borstjes krijgen hoor, don't worry! Toen tekende hij een paar lijntjes rond mijn borsten.

Owkay, ik vertrouw hem maar dat kon hij me wel op voorhand gezegd hebben hé!!!! :92: Uiteindelijk vond ik het echt niet erg, ik wil gewoon borsten hebben, supergroot moeten ze echt niet zijn. Even later kwam er een masker voor mijn neus en er kwam een verdovende nevel uit...en weg was ik! <_<

Toen ik wakker werd, dacht ik "waar ben ik"??? Alles rond mij was nog zo wazig...Ik probeerde volledig bij bewustzijn te komen, maar het lukte niet. wat een ambetant gevoel seg! De dokter kwam bij me: "Alles is goed gegaan hoor meisje! Je hebt heel mooie borstjes!" Ploef, oogjes weer even toe! Toen hoorde ik een vrouw zeggen tegen de dokter: " Ocharme, ze is de enige die nog niet wakker is geworden..." Hahhaha, ik keek even rond me heen, oké, dat ging dus over mij! Even later zei die vrouw tegen mij of ik al terug naar mijn kamer wou, want mijn "echtgenoot" is heel ongerust! Ik zei dat dat goed was en vroeg welk uur het was. "Het is nu half 5" HALF 5!!!! Wat!!! Op slag bij bewustzijn! Ik zei tegen mijn vriend dat de operatie maar een uurtje duurt en dat ze mij erna wakker maken en dat ik zo terug ging zijn, geen wonder dat hij echt ongerust werd :106:

Toen ik in de kamer aankwam, was mijn vriend zo blij om me te zien! " hoe voel je je zoetie??? gaat het?" OOOhhh, zo een schatje toch! Ik besefte dat ik toch nog niet voledig bij bewustzijn was en alles voelde weer zo wazig aan. Wat ik wel voelde, was dat mijn borstspieren constant aan het samentrekken waren, waardoor ik me niet ontspannen kon voelen, maar zo opgejaagd voelde. Zo net hetzelfde gevoel als bij hevige stress. Pijn deed het niet echt, eerder zeer stijf gevoel en daarom durfde ik niet te bewegen. Mijn vriend wou even piepen " woow, ziet er zeer "clean" uit! Hij zei dat er niets van verband erop zat en geen blauwe plekken ofzo...Ik voelde me echt blij! Dan kwamen mijn vriendinnen weer eens langs, ze wouden natuurlijk ook eens piepen! Mijn ene vriendin- die in een lingeriewinkel werkt- "jep jep, dat is een C'ke hoor". Mijn andere vriendin " wooow, dat ziet er echt mooi uit :123: " Om 20.00 uur moest iedereen weg, dus heb ik de hele tijd half naar tv gekeken en geslapen, tot zo'n 3 uur s' morgens. Ik voelde dat ik nog steeds niet volledig bij bewustzijn was. Heb een paar keer ook de bedpan moeten gebruiken, bah!

1 dag PO

Om 6 uur kwam de verpleegster mijn infuus wegdoen. Ik moest weer naar het wc, maar ze zei dat ik nu moest proberen rechtstaan en naar de wc te gaan. ze heeft me wat geholpen en dat is gelukt met wat pijn. Later was ik helemaal alleen nog eens gegaan en heb wat foto's gemaakt van mijn nieuwe borsten, toen zag ik ze eindelijk! Woow, zo mooi had ik het niet verwacht! :127:

De dokter kwam nog eens langs en zei dat alles goed eruit ziet dus ik mocht naar huis gaan! Mijn vriendin kwam me halen en de rit met de auto viel echt goed mee ( gelukkig ook niet te veel hobbels en bobbels onderweg) Ze zei dat ze mij ging helpen maar dat ik moest proberen om zoveel mogelijk zelfstandig te zijn. Ik verschoot er echt van wat ik allemaal kon amai! De deur zelf opendoen, zelf boterhammetje smeren... Ik ben zelfs naar het stad geweest met haar, bijna een uur! Het viel allemaal echt supergoed mee :116: Heb wel door sigaretje moeten overgeven, aiaiaiai!!!

In de namiddag had ze mij gewassen in de douche, dat kon ik zelf niet, haha! Maar dat doen enkel echte vrienden amai! S'avonds nog bezoek gehad van vrienden, heb zelfs een bon voor hunkemöller gekregen! Ik voelde mij echt supergelukkig! S'avonds voelde ik dat ik me toch een beetje overdaan had, dus ben ik gaan slapen. Om 01.00 uur werd ik wakker en dan ging het niet meer goed...Heb terug overgegeven, maar dat luchte niet op! Na enkele minuten terug in de wc :99:

Zo een paar keer en toen viel ik gewoon terug in slaap.

2de dag po

S'middags opgestaan ( dat ging wel moeilijk) en terug hetzelfde, meteen naar de wc moeten gaan om terug over te geven...wheiii!!! Niet leuk!!!Mja, ik weet dat ik zeer gevoelig ben voor de narcose en kben er ook lang misselijk van! Maar nu voel ik me terug beter. Ik ben zeer blij over mijn borsten en ze zullen nog wel veranderen want ze staan wel redelijk opgezwollen. De pijn valt supergoed mee, want daar had ik echt zoveel schrik van, maar kijk. Ik kan echt niet zeggen dat ik afzie, eerder dat ik me stijf voel. Maar ik pak wel om de 4 uur een nurofen, dat zal natuurlijk ook goed helpen.

Zo meiden! Ik hoop dat ik jullie niet te veel verveel met mijn verslag :66:

Ik heb al een album gemaakt zoals jullie maar kan er geen paswoord op zetten, maar als jullie mijn foto's willen zien, stuur me maar een pb en ik stuur jullie de link door :1:

Bizou bizou :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh juist! Nog even over het feit dat ik geen verband heb! De incisie is genaaid en dan met een soort speciale lijm toegeplakt, ik denk siliconengel of zoiets. De verpleegsters zeiden dat ik daardoor geen verband nodig heb en ook geen sportbeha moet dragen ofzo, want alles zit goed op zijn plek! Raar hé, jullie hebben allemaal een verband of sportbeha nodig gehad. Ik vind het echt raar :blink: En de lijm lost pas over een 3-tal weken op...Mijn pa heeft dat ook gehad bij zijn hartoperatie en zo kon hij douchen en zo. Mss is dat iets nieuw ofzo? Hebben jullie daar al over gehoord?

Bizou

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Nikita,

GEFELICITEERD!!! :1bouncingboobs: Je hebt :1boobs: ! Vond je verslagje helemaal niet vervelend om te lezen hoor, integendeel! De ergste daagjes heb je al achter de rug, ben blij dat het met de pijn meevalt. Laat je nu maar lekker verwennen en rust goed uit! Ben benieuwd naar je foto's, zou ik je link mogen?

Wat je verteld over je incisie en het feit dat je geen sportbh om hoeft, heb het ook nog nooit eerder gehoord moet ik zeggen?! Neem aan dat er dan ook geen hechtingen zijn die je moet laten verwijderen? Tja, zal wel iets nieuws zijn dan. Als je het niet helemaal vertrouwd kun je natuurlijk altijd zelf beslissen om misschien toch een sportbh te dragen?!

Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Vandaag al 9 dagen PO! Het gaat goed en de meeste dingen kan ik al zelf doen, zoals stofzuigen en afwassen( rustig aan natuurlijk). Ik voel enkel wat spierpijn, mijn tepels zijn overgevoelig en mijn littekens beginnen te trekken :lol: ! Maar het is allemaal echt te doen :127: !

Tot nu toe ben ik nog altijd superblij dat ik het heb laten doen, maar ik had wel gewild dat ze iets groter waren. Ik heb het gevoel dat ze ondertussen kleiner zijn geworden, maar mijn vriendinnen vinden van niet (mss ben ik het al gewend, hehe :118: )

Als ik in de spiegel kijk, denk ik oké, dat ziet er wel goed uit, maar als ik beneden kijk, lijkt er niet zoveel veranderd :23:

Meiden, hadden jullie dit ook?

grrrr, had de dokter mij dat ietje meer gegeven!!!! Ik heb hem ondertussen gezien en hij zegt dat hij nooit iemand grote borsten gaat geven, maar normale, die dus passen bij die persoon zijn lichaam. Maar ik wou toch een ietje meer hebben.

Ik heb hem ook gevraagd waarom ik niets van verband of sportbeha moet dragen, en hij zei gewoon dat dat allemaal niet nodig is :19: toch maar bizar hé? Maar ja, als de dokter het zegt! Ook als er niets meer van pijn is, mocht ik mijn borsten beginnen masseren zodat de hele boel wat soepel wordt????? Ik lees net in een ander topic dat dit niet mag als je anatomische prothese hebt omdat zo het inkapselproces wordt verstoord... :80:

OOOh, ik heb gisteren ook een nieuwe bh gekocht! Ik denk dat die van maat goed zit! Het is een ....75C geworden :5:

Alleen, mijn borsten zijn nog zo hard en niet echt beweeglijk dat de bh meer in mijn oksels gevuld zijn, dan in het midden, haha :4: Wie had dit ook in het begin?? En dat versoepelt toch zeker na een paar maanden hé??

Begin mij al zorgen te maken dat ze niets meer gaan veranderen en voor altijd zoals nu als bakstenen gaan zijn, haha :5:

Please zeg dat het zo niet is!

Bizou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zitten ze nu ook nog onder oksel, hoop ook dat dat minder wordt ;)

Ja jij blijft een hele aparte bc hebben ;)

BH zal hij de enigste zijn die dit zegt.

Masseren bij een ruwe is totaal onnodig en zal bij een anatomisch prothese enkel maar het klittenband effect in de weg staan.

Die moet goed vast gaan zitten/kapselen de aankomende maanden.

Stofzuigen zou ik nog niet doen, zeker niet met een achter de spier.

Niet omdat het pijn zou doen (want dat doet t meestal na een week al niet meer) maar simpel weg omdat het niet mag ;)

Ja echt heel groot zullen ze niet zijn met 190/240 cc achter de spier, maar mischien ging er wel niet meer in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nikita....

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies.... ik heb 1 seoptember pas mijn eerste consult en ben erg benieuw. Denk dat ik ergens anders ook nog een 1e consult aan ga vragen om zodoende twee meningen te kunnen krijgen. Ik heb je verhaal en met een prettig gevoel gelezen...Bij sommige verhalen krijg ik wel een beetje een benauwd gevoel als ik de beschrijvingen van de pijn lees (ook goed te weten natuurlijk) maar dat had ik bij jou verhaal dus niet.

Zou ik je linkje misschien mogen in een PB?

succes nog!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nikita,

Fijn dat alles al zo goed gaat! :D Maaar.... zoals Butterfly ook al zegt, pas 9 d po zou ik echt nog niet gaan stofzuigen!!! :39: Het is niet omdat je het kunt, dat het ook goed is voor je genezingsproces! De bewegingen die je borstspier dan maakt verstoren het inkapselingsproces, dit duurt zo'n 6 weken! Bovendien draag je ook al geen sportbh dus zijn je boobs nog kwetsbaarder. Doe het nou nog maar effe rustig aan, is voor je eigen bestwil! Je zou toch niet graag een complicatie oplopen toch?!

En maak je maar geen zorgen, je boobs gaan echt nog veel veranderen de komende weken/maanden, ze zullen zeker zachter gaan worden en dat bakstenengevoel gaat ook over! Owja, en ga je nog nieuwe foto's maken, we willen ze wel zien veranderen hoor, hihi...

Wat de grootte betreft, je bent er vast al aan gewend geraakt, waardoor het lijkt dat ze kleiner zijn geworden, misschien zullen ze zelfs nog ietsje groeien als je spier wat begint op te rekken?!

Wens je nog een goed herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Misschien moet ik het inderdaad wat rustiger aan doen :rolleyes: !

Het is nu dag 13 en alles gaat goed met de :1big_boobs: , maar ik kijk er zo hard naar uit om een bh te kunnen aandoen!

Mijn borsten zijn nog niets soepeler geworden, maar inderdaad, dat zal wel nog komen.

Ik heb wat foto's die ik vandaag getrokken heb in mijn album geplaatst. Jullie kunnen dan zien dat mijn borsten nog heel wat soepeler moeten worden, want nu zitten ze nog steeds bijna onder de oksel en kan ik ze niet in de bh vormen. Ik moet wel zeggen dat dit een zeer bizar gevoel geeft als je een bh aandoet en je borsten zijn onbeweegbaar :134:

But.. I know... GEDULD, hahaaha :130: !!

Keep you posted girls!

Bizou bizou

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Butterfly

Ik denk wel dat er meer inkon. Bij mijn eerste consult wou hij mij 190 cc en 240 cc geven, wat ik nu heb. Toen ben ik een tweede keer geweest en hadden we 215cc en 255 cc afgesproken, ook de ene medium en de andere low profile. Hij zei dat dit het maximum dan was. En in de operatiezaal komt hij af met die 240 en 190, maar ook nog eens medium profile en HIGH profile??? Toen begreep ik er echt niets van :wacko:

Hehe, ik denk stiekem dat hij zijn bestelling was vergeten aan te passen. Hij zei toen dat hij het allemaal nog eens bekeken had en dit beter zou zijn. Misschien heeft hij gelijk en kon dat er inderdaad er niet meer bij. Dokter Bruno De Meyere zei ook dat hij er maar max 200 cc erin zou krijgen in beide borsten. Alleszins, ik had dit wel graag wat op voorhand willen weten en niet op de operatietafel, dat is wel het enige minpuntje aan mijn dokter...Maar mijn boobs zien er goed uit denk ik, dus...niet zo belangrijk :1bouncingboobs:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar begrijp ik het nou goed dat jij 2 verschillende soorten profile protheses in je hebt?

Worden ze qua projectie niet heel anders dan?

Of had je erg verschillende borsten ofzo?

Het is namelijk de 1e keer dat ik zoiets zie en ben wel benieuwd waarom? :)

Ik zou wel graag je ww hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Marisjuh!

@ Butterfly

Ik had twee totaal verschillende borsten, de ene was een A cup en de andere AA. Hij heeft twee verschillende profielen gebruikt zodat mijn tepels op dezelfde hoogte gingen staan, anders was de kleinste lager dan de andere. Ben wel blij dat hij dat gedaan heeft :blush: !

Ik stuur jullie zo dadelijk mijn ww door!

Liefs, Nikita

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.