Guest Nikita

Nikita : 27 juli 2010 : Dr. Vanhaesebrouck : Algemeen Ziekenhuis Sint-Niklaas

Recommended Posts

Hee meid!

Ik lees dat het al een stuk beter gaat met keuzes maken.

Echt heel fijn!

Voel je je er zelf goed bij?

Als ik je verhaal zo lees is deze keuze heel erg goed!

Je wilt het ronde niet accentueren - anatomisch

Je hebt niet veel weefsel en dunne huid - achter de spier

Denk dat je al aardig op de goede weg bent meid

Liefs

Guest Nikita

Hey meiden!

Ik voel mij nu heel goed bij mijn keuze, dus ga ik het zo houden

!

Het worden anatomische achter de spier en de operatie gaat door op 27 juli!!!

Ik hou jullie zeker op de hoogte via deze topic van de operatie en het herstel!

Bizou bizou

Nikita

Hey Nikita,

Fijn dat je eruit bent met je keuzes, dus nu wordt het aftellen, nog maar iets meer dan een maandje!

Ik neem aan dat je dan niet meer op consult gaat bij Dr. De Meyere? Nou, ik hou je topic in de gaten!

Liefs,

Gefeliciteerd met je datum!!

Aftellen maar

Liefs

Guest Nikita

Hey meiden!

Sorry dat ik zo laat reageer! Ben even niet meer hier geweest omdat ik alles wat wou laten bezinken! Ondertussen is mijn tweede consult bij dokter De Meyere ook doorgegaan. Het lijkt me een zeer lieve en competente dokter, hij heeft echt alle tijd genomen om alles goed uit te leggen. Hij raadde mij de nieuwe anatomische versie van Mc Ghan aan voor de spier of ronde achter, maar daar was hij geen voorstander van. Ik blijf daarom bij dokter Vanhaesebrouck omdat zijn techniek mij het meest aanspreekt en ik voel me ook helemaal op mijn gemak bij hem!

Het worden dus anatomische achter de spier en 240 cc links en 260 cc rechts! Nog 4 dagen! Ik kan er haast niet bij! het gaat allemaal zo snel nu hé... en ik ben superzenuwachtig en heb ook wat schrik dat het anders kan aflopen dan ik het ingebeeld had...

Mijn vriend staat er niet achter, maar mijn vriendinnen steunen me volop en gaan me ook helpen bij de revalidatie (mijn vriend wss ook)! Ik hoop echt dat de pijn zal meevallen, want ik zal thuis alleen vertoeven, mijn vriendinnen zullen me wel helpen met het eten en de verpleging enzo na hun werk. Hopelijk zal dit voldoende zijn.

Bizou bizou

Hey Nikita,

Fijn dat je nog eens langskomt, is niet lang meer nu hé! Kan me voorstellen dat je supernerveus bent nu, is alles al een beetje aan kant thuis zodat je straks goed kunt gaan herstellen?

Goed dat je er nu uit bent met alles, zal vast heel mooi worden! Fijn dat je vriendinnen je zo steunen en je zullen komen verzorgen, die moet je heel goed vasthouden hoor, zo heb je er niet veel! En je vriend zal ook nog wel bijdraaien als hij ziet hoe goed het je doet en hoeveel beter je in je vel zult zitten.

Nog effe puur uit nieuwsgierigheid, hoeveel cc had dr. De Meyere je aangeraden?

Veel succes nog met aftellen, ik hou je topic in de gaten!

Liefs,

Spannend, bijna al

Ja achter de spier gaat wel pijn doen, maar goed je krijgt zat hulp zo te horen

Guest Nikita

Hey Eefje!!!!

Ooh, dankjewel voor je lieve woorden! Ja, mijn vriendinnen zijn echt van onschatbare waarde, amai! Ze steunen me echt superveel. Ik vind niet zo erg van mijn vriend (heb wel een klein beetje moeite ermee) want hij zal me wel helpen. Hij is enkel ertegen dat ik zo een ingreep laat uitvoeren want hij vindt me mooi zoals ik ben en ik denk zelfs dat hij zenuwachtiger is dan mij, haha

Hij mag erover denken zoals hij wil, want ik doe het voor mezelf

Dokter De Meyere had me 180 cc voor de spier aangeraden want hij zei dat er niet meer dan dat erin kan...

Toen ik de pasprothese paste, was er precies geen verschil tussen dat resultaat en mijn gevulde bh's.

Ik hou je zeker op de hoogte hoor!!! Whaaw, zenuwen on the loose...

Dikke zoentjes

Guest Nikita

Hey Butterfly!

yep, ze gaan elke dag even langskomen, dus ik denk dat dat voldoende zal moeten zijn. Vriendje komt pas in het weekend langs, want hij heeft geen verlofdagen meer en we wonen mijlenver van elkaar

Ik ga alleszins in de zetel slapen, bij het opstaan moet ik dus gewoon van de zetel glijden op mijn poep. Haha, hopelijk gaat dat in de praktijk ook lukken! Heb al geoefend
hehe!

Groetjes!!!

xxxx

Ja, dat zal wel het probleem zijn van je vriend haha, hij zal het gewoon een beetje eng vinden. Maar inderdaad je doet zoiets voor jezelf!

Bij mij zou er oorspronkelijk ook maar 175 cc ingaan, hij zou wel tijdens de operatie kijken voor meer, en gelukkig toch 200 cc geworden! Maar goed, van je 240/260 cc zal ook zoiets overblijven, want achter de spier moet je toch zo'n 40 cc aftrekken. Maar dat zal perfect bij je tengere lichaampje passen! Komt helemaal goed!

Maar wat lees ik, je van de zetel op je poep laten glijden, en hoe kom je dan recht van de grond???

Lijkt me wel een beetje moeilijk hihi! Je kunt beter je benen als hefboom gebruiken bij het rechtkomen, zodat je je armen zo weinig mogelijk moet gebruiken, oefen dit ook maar een beetje, hahaha

Liefs,

Guest Nikita

Yep, dus eerst benen op de grond zetten, dan glijden en op poep vallen, in kleermakerszit en dan rechtstaan

OMG, ik hoop dat het lukt!!!!

xxx

Ik wou net zeggen als jij met je billen op de grond zit kom jij no way weer omhoog (zonder je armen te gebruiken).

Maar je kan gewoon van de bank hoor zonder hulp..gewoon opstaan

Wel de eerste dagen erg moeilijk, dat dan wel hihi.

Ik moet zeggen ik heb ook spierpijn in mijn benen omdat ik die spieren nu veel meer gebruik dan eerst

Guest Nikita

OOh, ik kijk echt niet uit naar die pijnlijke weken.

Doorbijten

Nog 2 nachten slapen...zo lang nog...Ik wou dat ik nu al mijn verslagje kon delen

!

Ooh, die 2 nachtjes zijn zo om meid, probeer je nog niet te veel zorgen te maken, misschien valt het wel reuze mee met de pijn, is bij iedereen anders! Slaap nog effe lekker in je favoriete houding!

Liefs,

Guest Nikita

Ooh, nu nog 1 nachtje slapen! Spannend! Ik heb zo echt constant dagdromen met de verschrikkelijkste scènes over wat allemaal kan misgaan....Meestal als je daarover droomt, komen die nooit uit hé, toch??? Ik begin soms ook wat twijfels te krijgen of dit wel nog een goed idee is...anderzijds wil ik het al zo lang en nu is het nog maar een dagje...