Ga naar inhoud

Sexy bikini


Enna

Aanbevolen berichten

Hi girls!

Ik ben op zoek naar een leuke sexy bikini. Ik heb een site gevonden waar echt veel dingen op staan die ik leuk vind, maar daar kan ik niet met iDeal of PayPay betalen. http://www.awesomeworld.co.uk/collections/swimwear

Weet iemand een vergelijkbare nederlandse site?

En waar kopen jullie je bikini zodat jullie de nieuwe boobies mooi kunnen showen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk af en toe op otto.nl of bonprix zitten ook wel leuke bikini's tussen.

Zag laatst deze:

http://www.yandy.com/Totally-Strapped-Bikini.php

Super gaaf, ik hou ook echt van die sexy bikinis haha :P maar meestal zien die websites er niet allemaal even betrouwbaar uit of het komt uit andere landen en moet je extra verzendkosten betalen of het duurt lang voordat je het eenmaal binnen hebt.

Bij hunkemoller hebben zo ook wel leuke alleen krijgen ze die pas weer in het voorjaar of de zomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze bikini's staan ook op Ali Express. Kan je wel met ideal betalen en de prijzen zijn een stuk aantrekkelijker. Verzending duurt miss iets langer omdat het uit China komt maar de zomer is toch nog een eindje weg ;-)

Succes met shoppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi op www.lovire.nl staan ook wel leuke dingen. Ik heb daar mn waisstrainer vandaan. De site leek me ook niet heel betrouwbaar. Maar levert prima op tijd en is goed telefonisch bereikbaar

Tnx allemaal voor de handige tips! Inmiddels heb ik op Ebay twee bikini's besteld. Duurt wel even, maarja. Spannend of het goed past, vond het maar lastig met de maten haha.

En, de hierboven genoemde website werkt niet boobplan :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.