Ga naar inhoud

Joyce1985 : 5 juni 2010 : Dr.D" Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hoi Biebeltje:)

Wat spannend allemaal he! Bij mij is het eigelijk ook heeeel erg snel gegaan hoor. 3 jaar geleden( mn dochtertje is nu bijna 4 ) heb ik het er al eens over gehad met mn vriend en die vond het verschrikkelijk en wilde absoluut niet dat ik eraan begon. Ik zat er toen al erg mee, maargoed had toen zoiets van, als iemand zo reageerd, dan denk ik er nog maar is goed overna.

Al die tijd het borstenforum gelezen en gekeken enzo, en eigelijk is het nooit helemaal uit mn hoofd weggegaan. Wel tijden dat ik er minder aan dacht, maar het bleef altijd in mn achterhoofd eigelijk.

Tot ik op de een op andere dag zoiets had van, en nu ga ik het doen! maakt me niet uit hoe anderen erover denken, maar ik ga het doen. Dus een afspraak gemaakt bij dr de Hondt, en mn vriendin gebeld of ze met me mee wilde.

Die avond heb ik het mn vriend verteld,. en hij reageerde in eerste instantie net zoals een paar jaar geleden, maar heb het aan hem uitgelegd, en gezegd dat ik goed overna heb gedacht en alles uitgelegd. Uiteindelijk begrijpte hij me ook en vond hij het nog steeds niet heel erg leuk, omdat ie gewoon heel bang is dat er iets mis zou gaan. Maargoed hij stond wel achter me. Nou mn ouders nog, en ik wist dat ze ook net als hem gingen reageren, en ja hoor. had ze vast voorbereid met een mailtje, maar ik begrepen het echt niet. Mn vader wist ook dat mn vriend er zo tegen was en daardoor vond hij het natuurlijk ook zo erg dat ik er toch aan wilde beginnen. Na heel veel gepraat uiteindelijk een positieve reactie. Als je er zelf maar achter staat dat is het belangrijkste!

Ik kom trouwens uit Nederland. Nadat we die paar keer in Tongeren zijn geweest willen mn vriend en ik heel graag naar Belgie verhuizen! Het is zo'n heerlijk gevoel als je belgie binnenrijdt, die rust en die vriendelijkheid. Zo anders dan bij ons! Viond het alleen heen moeilijk allemaal, want waar begin je! Is het moeilijk om een huurwoning te vinden? En hoe zit het met werk e.d?

Gaan jullie nog op vakantie? Nou meid, nog een maandje tegaan! Hoop dat deze laatste weekjes snel voorbijvliegen voor je en je kan genieten van je mooie :1big_boobs: hihi....

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Biebeltje

He Joyce!

Jaja, het verschil is groot tussen België en Nederland! Maar er is in ons landje ook een groot verschil van streek tot streek hoor. Door bij Dr 'Hondt te gaan, heb je meteen (in mijn ogen dat toch) de gezelligste provincie van ons Belgenlandje eruit gekozen. Ikzelf ben verhuisd van Limburg naar de (koele) Kempen, en ik ervaar het verschil toch duidelijk! Liefst van al zou ik terug naar daar gaan, maar door opstandigheden is dat quasi onmogelijk... Misschien ooit... wie weet...

Wat jammer dat je vriend en je familie niet achter je beslissing stonden... Zij zijn natuurlijk bezorgd om je, en zijn meer bezig met de eventuele gevolgen. Maar jij bent de enige die jouw binnenkant ziet, jouw gevoelens kent... Als je niet gelukkig bent, straal je dat ook uit en heeft dat invloed op alle dingen die je doet. Misschien onbewust, maar het gebeurt. Nu jij die stap gezet hebt, geef je meteen een duidelijk signaal dat jij er als vrouw ook nog bent. Niet alleen als mama voor je dochter en als vriendin van je partner, maar bovenal ben je nog altijd vrouw.

En het kan zijn dat iedereen rondom je zegt: 'Maar alles is toch goed zo, dat hoef je toch niet te doen.' Maar het belangrijkste is dat JIJ je goed in je vel voelt, dat je (terug) fier kan zijn op je lichaam en kan genieten van het dragen van leuke dingen waar je in kan stralen. Want is dat niet wat iedereen wil? Je goed in je vel voelen en de buitenwereld laten zien van 'Kijk! Hier ben ik' en ik ben trots op mezelf? Als 2 prothesen je daarbij een handje helpen, so be it.

Mijn man stond eigenlijk meer achter het idee dan ik in de eerste instantie. Maar hoe het met de rest van de familie gesteld gaat zijn, weet ik zelf niet. Ik denk dat ik het hen de dag van tevoren ga vertellen... :)

Wij gaan inderdaad nog op vakantie, halverwege augustus vertrekken we voor 10 dagen. Een dikke maand na de operatie, dan zou het al een stuk beter moeten gaan volgens Dr D'Hondt. Daar hoop ik eigelijk wel op!

Ik ben trouwens twee maanden thuis, ik geef les... :38: Fijn he... Volgende week beginnen de examens, we kunnen stilaan beginnen aftellen!

Groetjes

Biebeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Wat fijn zeg dat de pijn minder is :7:

Morgen is het zo ver!! ben echt benieuwd wat je er van vind! Mogen de hechtingen er dan ook uit?

Ik wil graag op een C uitkomen ^_^

O moet nu naar rijles, hihi auto staat voor de deur!

Heel veel succes morgen meid lekker naar je boobies staren hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even een update van mij!

:mellow:

Vrijdag is de tape eraf gegaan!! :1bouncingboobs:

Het was erg spannend en ook een beetje eng. Die strakke tape voelt zo lekker veilig en was er eigelijk ook helemaal aan gewend,

de tape verwijderen deed niet echt pijn, wat ik wel een beetje had verwacht. Gelukkig maar! Toen liet hij even het litteken zien met een spiegeltje, dat is toch wel naar om te zien:S Gelukkig zag er alles er heel goed uit! Omdat ik de hechtingen er bij de huisarts uit laat halen, liet hij me zien waar de knoopjes afgeknipt moeten worden, mn vader was mee en ineens werd hij helemaal geel! Ik schrok me dood! Hij viel bijna flauw, dus ik van de tafel af, mn vader erop! whahaha.. Toch het idee dat ze in zn dochter hadden gesneden denk ik;)

Daarna de bh weer aan, en toen mochten we gaan. Ik vond het heeeel erg eng in het begin! Ik durfde echt bijna niet te bewegen!

Toen zijn we nog even wat gaan eten in het stadje, en om kwart voor 3 naar huis. We zaten mega in de file, dus we waren pas om kwart over 6 thuis.

Toen kwam het spannende moment, in de spiegel kijken!!! :101: Ik had wel even snel gekeken bij dr de Hondt, maargoed dat is toch anders dan thuis. Ik vind ze erg mooi geworden, ookal moet ik wel erg wennen aan de grootte! Met kleren aan valt het heel erg mee, maar zo in je nakie is toch wel heel raar hoor!;) ineens iemand met borsten! Maar verder ben ik heel erg blij met het resultaat!

Ik heb sinds dat de tape eraf is wel erg last van die pijnscheuten in mn linkerborst, vooral als ik wakker wordt of als ik even gelegen heb! Komt dat jullie bekend voor? Heb s;ochtends gelijk dokter de Hondt gebeld, je bent toch gelijk bang dat er iets mis is:( omdat je echt niet weet welke pijn nou normaal is en wat niet! maar ze zei dat het normaal is, en dat het ook komt omdat de tape eraf is en je lichaam het nu zelf moet doen ipv de tape.

Ik zal zo gelijk ff mn nieuwe fotootjes erop zetten!

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joyce,

Ondertussen dus van je tape verlost, effe wennen las ik, maar zal nu wel al beter zijn vermoed ik! Heb gelijk je foto's eens bekeken en wow :49: wat een prachtboobs heb je gekregen zeg! :123: Kun je met recht trots op zijn!!! Zal heel mooi worden als de zwelling weg is, heel natuurlijk!

Hihi, leuk je vader op de tafel, het sterke geslacht toch??? Hihihi :10:

Ja, die pijntjes horen er allemaal bij, maar gaat gelukkig ook weer over. Nog een fijn herstel gewenst!

Liefs, :54:

PS: las ergens je vraag ivm een ww op je album plaatsen, weet niet of het je al is gelukt, maar als je bent ingelogd op mijnalbum.nl zie je verschillende kadertjes, 'mijn privéalbums', 'mijn openbare albums' en je hebt daar ook in het midden een kadertje 'mijn fotopagina' daar kun je een ww ingeven! Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat zien ze er mooi uit, hebben!! hihi :123:

Je mag echt trots zijn!!

Jee wat gek zeg je vader ineens op de tafel even schrikken.

Ik ben echt heel blij voor je meid!

Moet ook vast even een bevrijding zijn dat alles wat losser zit

Al bijna 10 dagen po :101:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Biebeltje : Wat fijn meid dat je 2 maanden vrij hebt! Dan heb je alle tijd om goed te kunnen herstellen, dat je daarna nog lekker op vakantie gaat is helemaal super!! Wij zijn ervoor gegaan en dat was ook heerlijk. Je moet wel erg oppassen met de zon he? Dr de Hondt vertelde dat de zon niet goed is(ivm de warmte) Dit kan voor kapselvorming zorgen. Waar gaan jullie naartoe?

@ Eefje: Dank je well:) Fijn om van iemand anders te horen! Ben er ook heel erg blij mee! Zou ik jou foto's ook mogen zien? Ben erg benieuwd! Ben jij ook blij met het resultaat? Vandaag kwam mn moeder me helpen hier een beetje met poetsen, toch moeilijk om stil te zitten dus heb een beetje meegeholpen, maar dat voel je wel meteen zeg! Was hemaal kapot erna.. Hoelang ben jij thuis geweest van je werk?

@ marisjuh: :D:D Thanxxx!! Nog een maandje meid!! Kan je nog wachten? :109: Echt heel raar, maanden, jaren kijk je erna uit en dan ineens heb je "ze"! Ik hoop dat voor jou net zo'n droom uitkomt als bij mij! En dat je er net zo blij mee bent!

Met mij gaat het verder goed, heb alleen last van een stijve nek en rug!! Ik weet even niet of het eraan ligt dat mn beha misschien te strak is, vind het wel een beetje lastig inschatten hoe strak je je beha moet doen. Vannacht had ik wel weer superveel last van steken enzo, maar overdag gaat het eigelijk best goed. Behalve dat je snel moe bent overal van, maargoed dat is ook logisch!!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: Dank je well:) Fijn om van iemand anders te horen! Ben er ook heel erg blij mee! Zou ik jou foto's ook mogen zien? Ben erg benieuwd! Ben jij ook blij met het resultaat?

Hey Joyce,

Zal je zo meteen een pbtje sturen met m'n ww! Ik ben zelf zeker heel tevreden over m'n nieuwe boobs, nog geen moment spijt van gehad! Ben benieuwd wat jij er van zult vinden!

Nog een fijn herstel en hou het nog een beetje rustig hé! :38:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

heb net je foto's bekeken, wow echt heel erg mooi. Heel erg natuurlijk. Daar mag je heel trots op zijn hoor! :1big_boobs:

Pff heb zo superslecht geslapen vannacht, heb echt last van mijn in mn rug, kan helemaal niet meer lekker liggen in bed:-(

had jij daar ook zo'n last van?

Ik werk thuis, ik ben gastouder dus werk met kindjes, volgende week komt 1 kindje voor 2 dgn in de week en pas als ik 6 weken PO ben komen de andere weer. Lekker dus je hebt goed kunnen herstellen! heb je ook kinderen?

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joyce,

Thanks! :D Ja, is niet fijn zo op je rug moeten slapen, had ik ook last van, maar na een week of twee kon ik gelukkig al weer voorzichtig zo tussen rug en zij slapen in liggen, met een dikke kussen in de rug zodat ik niet terug op m'n rug zou rollen en dat scheelde enorm!

Gelukkig kun je het ook een beetje regelen met je werk dat je het nog effe rustig aan kunt doen! Geniet van je herstelperiode, is zo vlug weer voorbij!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Joyce,

Pff ja het wachten.. :blush:

Het lijkt zo lang te duren nog! maar als ik terug kijk is de tijd al zo snel gegaan :rolleyes:

Ik kijk er echt naar uit en ben zo benieuwd, eindelijk met boobs door het leven!

Ben je al een beetje gewend?

Lijkt me echt gek, wakker worden met 2 enorme bulten :blush:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden!

Nou morgen ben ik 2 weken PO en het gaat stukje bij stukje beter! Heb vannacht eindelijk een positie gevonden dat ik een beetje normaal kan slapen zonder die mega rugpijn. 10 kussen om me heen zo'n beetje! maar het hielp wel! haha... Vanochtend schrok ik wel even, ik had net gedoucht en heb nu nog van die waterbestendige pleisters over mn litteken. Aan de linkerkant zat al een paar dagen een beetje los. maargoed het leek niet of er water doorheen kwam. Vanochtend was ik klaar met douchen en toen leek het net of de gaasjes nat waren, ik schrok me rot! Ik dacht wat moet ik nou doennnn... dr de Hondt gebeld, die was in istandbul dus die kon ik niet bereiken, pas na 4 uur. Ik had ergens gelezen dat het superslecht is als je wondjes nat blijven, dus heb de pleister eraf getrokken. Gatsie werd wel even naar hoor! Moest echt ff gaan liggen daarna, weet is wat het is met mij maar heb supersnel dat ik bijna flauw val enzo... echt vervelend. de andere pleister heb ik wel; laten zitten..want die is niet nat zo te zien. maargoed toch een beetje eng als het niet helemaal gaat hoe het hoort... Ik om 4 uur nog een xtje bellen, kreeg ik iemand aan e telefoon die er schijnbaar niet veel vanaf wist.. laat maar zitten dacht ik! maandag gaan ze toch de knoopjes eraf knippen, die paar daagjes zal wel geen kwaad kunnen.

heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Verder doe ik het nog steeds heerlijk rustig aan!! ik vermaak me prima, overdagh lekker boekjes lezen, lekker lui doen! hihi.. mannetje die lekker alles in huis doet! Dat maak je natuurlijk niet vaak mee dus even van profiteren!:)

Heb verder nog wel last van pijnnscheuten en echt superrrr gevoelige tepels..brrr!!

Maar werk wel dat het elke dag een klein beetje beter gaat!

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joyce,

Ja, das effe schrikken als je pleister nat is en je hebt geen reserve, heb je dus blijkbaar niet meegekregen van de kliniek? Je kunt zo'n pleisters ook kopen bij de apotheek, heb ik ook gedaan nadat ik m'n reservepleister had verknoeid, nog niet zo makkelijk om op te brengen hihi.

Maar misschien is het niet echt meer nodig als je maandag toch moet gaan, belangrijkste is om je wondjes goed droog te houden.

Geniet nog van je herstelperiode, maar dat is geen probleem zeker?!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joyce,

Je boobies zien er al supermooi uit hoor op je laatste fotootjes! :123: Ben je vast heel blij mee! Heb je nog veel last of valt het allemaal mee?

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeyy meissie!

Thanx:) Het gaat op zich wel iets beter, alleen heb ik nog steeds in mn linkerborst enorme steken( vooral sávonds) vraag me soms wel af wat dit kan zijn hoor! zullen ze een zenuw geraakt hebben ofzo? Vind het wel heel vreemd dat het alleen aan de linkerkant is..maargoed geduld;) hihi...komt vast goed!

Zou i jou foto's ook mogen zien? Jij bent inmiddels alweer 5 maanden PO, heb jij nog ergens last van? Of helemaal blij en gelukkig met je :1bouncingboobs: ?Dit wordt je eerste zomer dat je lekker kunt gaan shoppen voor mooie bikini's! poeh wat kijk ik daar ook naar uit!!! laat die 6 weken maar snel voorbij vliegen~~!

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeyy meissie!

Thanx:) Het gaat op zich wel iets beter, alleen heb ik nog steeds in mn linkerborst enorme steken( vooral sávonds) vraag me soms wel af wat dit kan zijn hoor! zullen ze een zenuw geraakt hebben ofzo? Vind het wel heel vreemd dat het alleen aan de linkerkant is..maargoed geduld;) hihi...komt vast goed!

Zou i jou foto's ook mogen zien? Jij bent inmiddels alweer 5 maanden PO, heb jij nog ergens last van? Of helemaal blij en gelukkig met je :1bouncingboobs: ?Dit wordt je eerste zomer dat je lekker kunt gaan shoppen voor mooie bikini's! poeh wat kijk ik daar ook naar uit!!! laat die 6 weken maar snel voorbij vliegen~~!

Liefs Joyce

Hey Joyce,

Ja, dat je alleen aan de linkerkant die steken hebt hoeft niets te betekenen hoor, je hebt het hier vast al eens gelezen, maar je borsten zijn dus 2 verschillende operatiewonden en genezen elk op hun eigen manier. Komt vaak voor dat de ene het wat beter doet dan de andere zeg maar, maar ze benen elkaar wel weer bij!

Heb je m'n ww nog niet? Zal het je anders nog eens doorsturen.

Heb nergens nog last van, en zeker helemaal gelukkig met m'n nieuwe :1boobs:! Die 6 weken vliegen echt voorbij hoor, je bent al een derde ver, en dan kun je ook gaan shoppen!!!:101: Dat wordt een feest!

Nog een fijn herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Ik zit even in een dilemma, Ik merkte gisteravond ineens op dat aan de onderkant van mn borten het net lijkt of er een kleine afvlakking is ontstaan, zodat het net lijkt of je een driehoekje onder je borsten hebt, whaaaahhh wat is dit?? heeft iemand van jullie dit meegemaakt?? ben echt bang dat er iets mis is:(

Ik hoop op een snelle reactie van jullie!

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Joyce,

Ik weet eerlijk gezegd niet precies wat je bedoelt.. :unsure:

Een afvlakking heb je het over.. Maar bedoel je dat de onderkant van je borst dan niet rond is maar meer horizontaal begint te worden?? Ik heb namelijk wel aan het begin last gehad van mijn linkerborst die minder goed heelde en ook een beetje vierkant was aan de onderkant, maar dat is nu weg. Mijn hechting begon toen ietwat te trekken en het leek dus net alsof er een haaltje onderin mijn borst zat.. Maar ging zo weer over...

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

dank jullie wel voor jullie geruststellende woorden. Ik merk dat je echt bij elk dingetje die er anders uitziet en elk pijntje dat je gaat twijfelen..grrr! Maar ik moet gewoon geduld hebben denk ik!!ben gewoon zo bang voor complicaties! maar dat zal iedereen wel hebben denk ik! Ik zal er even een foto bijdoen, dan kunnen jullie het zien. Wat ik bedoel is aan de binnenkant van de borsten aan de onderkant.

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joyce,

Denk dat ik zie wat je bedoelt, maar ziet er mij niets abnormaals uit of zo, ze veranderen gewoon constant de komende weken, gaan indalen en van vorm veranderen, heeft gewoon allemaal tijd nodig eer het zich allemaal een beetje heeft gezet zeg maar. Niets om je zorgen over te maken, gewoon geduldig afwachten en alles komt vanzelf wel goed! :1bouncingboobs:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Vlinder,

Voor je op de topictitel klikt, dus als je nog in de lijst staat met alles verschillende topics, staat er een paperclip voor de titel, als je daar op klikt kun je de foto's in normaal formaat bekijken. :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.