Ga naar inhoud

Sebil52 : 9 december 2015 : Dr. de Vreeze : ASZ Zwijndrecht


Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Sebil52:

.

 

BB, het ging mis bij de laatste stap. Ik had bij de foto's commentaar toegevoegd en hoefde alleen nog maar af te sluiten. Ik kon klikken wat ik wilde maar stap4 pakte hij niet. Ik heb overigensvoor de zekerheid  op de computer gewerkt. Ik kreeg geen foutmelding dus ik weet niet wat er is mis gegaan. 

Hij blijft gewoon hangen, zeg maar?

Welke internetbrowser heb je gebruikt?

Dit probleem heb ik nog niet gehoord, dus ff kijken of we het kunnen oplossen met wat meer info :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sebil52:

Liever niet want hij is aan vervanging toe en we hebben er pas al problemen mee gehad. Ik wil er geen nieuwe programma's meer opzetten zodat we mogelijk nog iets langer met hem kunnen doen.

Als je nog een paar maanden geduld hebt :)

:45:
Mag voor mij hoor, no problem :P

En als je hier je foto's wel kunt posten en daar geen problemen mee hebt, dan is het prima he hihi

Ik weet wat het is als een computer niet doet wat jij wil ;)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik geen 'voor' foto's gemaakt, dus dan maar een wat creatievere oplossing. Een vakantiefoto van vorig jaar en vandaag een nieuwe foto gemaakt in hetzelfde shirt. Het lijkt een andere kleur maar de een is buiten en de ander binnen gemaakt :)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verschil zeg ..top ..

W.b.t de schouders ...hoe herkenbaar ..daar draag ik nog steeds de lasten van .

Echt veel te lang met te grote /zware borsten gelopen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.