Ga naar inhoud

vel overschot onder borst?


eeyore3

Aanbevolen berichten

Dag dames, ik ben 6 weken PO en mijn borsten hebben een vreemde vorm. Ze hebben aan de onderkant/zijvlak een plat vlak en onder mijn borst heb ik loshangend vel. Ze zijn echt niet mooi. Nog iemand dit voorgehad?

De borstvergroting is uitgevoerd ifv platte slappe borsten door vermagering.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi BB! Wanneer heeft men meer risico op een Double bubble? Kan iedereen dit overkomen of moet je een speciale 'afwijkende' huidplooi hebben? Kan een arts dit vooraf inschatten of je kans hebt ja of nee en hierop inspelen of is het puur geluk en hopen dat je het niet hebt?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi BB! Wanneer heeft men meer risico op een Double bubble? Kan iedereen dit overkomen of moet je een speciale 'afwijkende' huidplooi hebben? Kan een arts dit vooraf inschatten of je kans hebt ja of nee en hierop inspelen of is het puur geluk en hopen dat je het niet hebt?

Liefs

Misschien dat je iets aan mijn nieuwste topic hebt :P

http://www.borstenforum.com/topic/14972-hoe-double-bubble-te-voorkomen/

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, dit klinkt mij wel bekend. Ik heb t namelijk ook. Heb je een dualplane plaatsing en voor de vergroting wat hang..? Dan kan het zijn dat er te weinig is opgevuld.... Durf je iets met een foto te laten zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!

Heb gisteren de PC gemaild met de foto's en heb reactie terug gehad. Hij zegt dat het zou kunnen komen met dat mijn vel heel uitgerokken was door te vermageren, 2 jaar geleden (-60 kg) en niet meer zo elastisch is. De prothesen moeten sowieso nog zakken, maar mocht dit vel blijvend zijn, is dit eenvoudig corrigeerbaar, zegt hij.

Ik moet nog even wachten tot onze volgende consultatie en dat zullen we het bespreken.

Ik ben wel blij zo snel antwoord gekregen te hebben.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.