Ga naar inhoud

Hoe double bubble te voorkomen?


Aanbevolen berichten

Ik ben even gaan zoeken naar wat meer informatie over hoe een double bubble te voorkomen is. Ik heb het wel al vaker in topics beschreven, maar misschien dat dat niet altijd even makkelijk te vinden is via de zoekbalk.

Op een amerikaanse website kwam ik het volgende tegen!

http://www.realself.com/question/avoid-double-bubble-breast-implants

Veel leesplezier!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben even gaan zoeken naar wat meer informatie over hoe een double bubble te voorkomen is. Ik heb het wel al vaker in topics beschreven, maar misschien dat dat niet altijd even makkelijk te vinden is via de zoekbalk.

Op een amerikaanse website kwam ik het volgende tegen!

http://www.realself.com/question/avoid-double-bubble-breast-implants

Veel leesplezier!!!

xx BB

Ben nie zo goed in engels :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gelezen maar ze zeggen allemaal dat het komt door het verlagen van de borstplooi en dat je borstplooi vervolgens weer terug wil naar zijn oorspronkelijke hoogte. Kan me niet voorstellen hoe dit dan dan extra vel oplevert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
4 minuten geleden zei Tetje:

@best_boobie als ik het goed begrijp wordt in dit artikel het belang van het losmaken van de borstspier benoemd als mede-factor, wat sowieso gebeurt bij dual plane. Maar gebeurt dit ook wanneer er voor de borst wordt geplaatst?

Dit wil ik ook wel graag weten! Ik krijg ze voor de spier geplaatst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Tetje:

@best_boobie als ik het goed begrijp wordt in dit artikel het belang van het losmaken van de borstspier benoemd als mede-factor, wat sowieso gebeurt bij dual plane. Maar gebeurt dit ook wanneer er voor de borst wordt geplaatst?

Als je voor de borst plaatst, ziet dat er best gek uit, vooral in bikini :P 

Je bedoelt voor de borstspier ;) 
Bij het plaatsen voor de borstspier, heb ik nog nooit een double bubble zien ontstaan. Juist bij dual plane en bij volledig achter de spier, kan een double bubble ontstaan.

Losmaken van de spier, verlagen van de borstplooi en het te hoog plaatsen van de prothese (allemaal bij achter de spier of dual plane) zijn eigenlijk de hoofdredenen voor een double bubble, vrij vertaald. 
Wil je hier geen kans op maken, zoek dan een goede pc :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.