Ga naar inhoud

Joran opgepakt


nachtuiltje

Aanbevolen berichten

ik weet niet hoe de straffen zijn geregeld in Peru..

MAARRRR...als ie echt heeft gedaan waar hij voor terecht moet staan,mag ie hetzelfde leed ondergaan als die 2 meiden!!!(en miss nog wel erger ook...schoft)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las op nu.nl dat ie (als hij schuldig is) 25 jaar moet zitten, en bij RTL ontbijtnieuws zeiden ze vanmorgen zelfs 35 jaar. En dat de cel in Peru niet mis is.

Ik vind het heel erg hoor, dat hij bij een 2e moordzaak verdachte is, en hij zat toen ook in de vrouwenhandel zag ik bij Peter R de Vries. In 't begin dacht ik dat ie bij Natalee alleen betrokken was, en dacht ik niet dat ie echt haar vermoord had maar nu denk ik wel dat ie allebei de meiden heeft vermoord.

Hoop alleen niet dat als hij echt een moordenaar is, dat hij in NL zijn straf uit mag zitten, want de straffen voor moord in NL vind ik echt belachelijk laag. Ik vind 25 / 35 jaar een goede straf per moord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ten eerste, heel erg dom dat ALS hij het heeft gedaan..hij dat meisje op een hotel kamer heeft laten liggen die op zijn naam stond. Een beetje moordenaar denkt daar toch over na?..

Misschien ook niet. Maargoed! Ik vind dat als hij het heeft gedaan, hij zijn straf moet uitzitten in peru..ik hoop dat hij daar veel onplezierige tijden gaat beleven, veel ziek zal zijn, pijn zal hebben en een grote, sexueel gefrustreerde man tegenkomt. Zodat hij, net als die 2 meisjes. Een ontzettend klote einde aan zijn leven heeft.

Niet aardig, maar dat verdient zo'n persoon ook niet ALS hij het gedaan heeft.

Als hij het niet gedaan heeft, denk ik dat hij evengoed niet helemaal goed in zijn hoofd is. Maar dat is een ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het belachelijk en verschrikkelijk dat het zover heeft moeten komen voordat hij eindelijk is achter de tralies word gegooit!

voor mij part doen ze hetzelfde met hem als wat hij met zijn slachtoffers heeft gedaan!

bah ik walg van die gast! :98:

groetjes yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel voor: stop dierproeven, en laten we van die Joran types gebruiken. Die zielige beestjes hebben geen keuze en Joran vermoord 2 meiden en komt in een cel.

Misschien een goed idee om eindelijk eens medicijnen te testen op mensen ipv muizen, alsof dat hetzelfde is -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat hij nu aan het oplichten was al voor 15 duizend euro in ruil voor zogezegde info over nathalie

Dan denk je waar haal je het, maar goed hij leeft al vijf jaar een luxeleven, dan in het ene land dan in het andere, elke keer lekker op hotel.

Zal zeker uit eerlijk geld komen :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

We vermoeden allemaal dat'ie dit ook heeft gedaan, maar ik ben heel bang dat hij zich er weer uit weet te l*llen! Die gast spoort niet en is waarschijnlijk zo intelligent dat hij zijn straf weer ontloopt.

Wat ik hoop?

Maximale straf in een vieze, rottende cel waar hij als een wrak en oud vies mannetje uit gaat komen. Als'ie dat al haalt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik kan uit mijn ervaringen(politieopleiding) vertellen dat joran hier zich niet zo makkelijk uitlult het is tenslotte een vreemd land waar je al 15 jaar cel krijgt voor drugssmokkel.

de wetgeving in Nl En Belgie eist veel bewijzen maar dat is zeker niet het geval in Chili als ze het idee hebben dat je het heb gedaan kan je al een gevangenisstraf krijgen zonder nodige bewijzen die wij in ons land wel nodig hebben.Nu moet ik wel zeggen dat ik het Absurd vind dat joran via buitenlandse zaken(standaard procedure) een lijst met advocaten krijgt toegezonden!

Sorry hoor maar laat hem lekker op z'n hollands gezegt wegrotten daar!

Het voordeel is ook dat het slachtoffer de dochter is van een bekende en belangrijke zakenman ik denk dat hij zelf wel hele goede advocaten in handen heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ja oke, maar ze keek wél in zn persoonlijke spullen!!! Tja dan vraag je ook wel om een doodklap :wacko:

Nee dit is natuurlijk sarcastische gekheid, het is zn verdiende loon dat hij nu daar vast zit! Hij had (voor hem) veel beter hier vast kunnen zitten dan daar in Peru. En dit keer heeft ie geen pappie meer die m uit de shit haalt! Zo zie je toch maar weer: what goes around, comes around! :93:

En ik vind ook dat Nederland zich teveel inzet om criminelen uit het buitenland te halen. Laat ze daar maar gewoon zitten. Onze cellen zijn toch vol en daar hebben ze in de gevangenis tenminste niet het centerparcs-gevoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelf denk ik alleen dat hij de eerste wel heeft gedaan en dat hij bij deze erin geluisd is

hij si vast niet zo stom om na 5 jaar op de zelfde dag weer iets te doen

maar je weet maar nooit ik denk dat iemand gewoon vraak wou dat hij nooit heeft gezeten en daarom nu dit dus

ze hebben ook niet alle beelden van het hotel en er was nog iemand bij had ik gehoort maar zitten mag hij wel van voor de eerste en als hij deze ook heeft vermoord dan mag hij daar wel ff 35 jaar iemand zijn slaaf zijn in peru

en dan hoop ik ook dat ze hem even goed aan pakken daar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Maar er wordt nu gezegd dat het 'per ongeluk' is gegaan. Hij gaf haar een te harde klap en het was niet zijn bedoeling om haar te doden... :rolleyes: echt wat een sukkel! K ben erg benieuwd wat er nou precies gebeurt is en wat er nog gaat gebeuren!

K heb me ook zo zitten ergeren aan hem in dat tvprogramma de vorige keer, samen met terror Jaap (nog zo'n idioot). Allemaal fake en alleen maar voor het geld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft bekend en er zijn verschillende harde bewijzen (bloed op zijn kleding, vingerafdrukken op het slachtoffer) , hij krijgt wel geen 35 jaar bekend + doodslag is 6-10 jaar ofzo

Hij was gewoon extra geagiteerd die dag, en zij heeft iets gedaan dat in zijn ogen not done is en dan krijg je dit.

Nu kijken of zijn uitleg strookt aan de werkelijkheid want hij is natuurlijk niet vreemd met gebeurtenissen verdraaien, misschien krijgt hij alsnog moord. Maar goed als hij vrij komt heeft ie alsnog een afpersingszaak aan zijn broek

Ingeluisd vind ik wat vergaand persoonlijk, verder vind ik wat vies om beelden van het delct vrij te geven. Leken mij eerst reconstructie beelden maar de kranten zeggen echte, hopelijk alsnog reconstructie beelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah dan hoop ik dat hij wel hele leuke grote cel genootjes krijgt je gaat niet iemand dood slaan omdat je je kop er niet na heb staan als dat een kut dag voor je is duik dan lekker in bed ALLEEN

heb wel gehoord dat ze geen sex hebben gehad mischien was dat ook wel de reden

aangezien hij ook niks bij die ander kreeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Nu komen mijn wijze woorden even :rolleyes: Hihi.

Meiden, ik geloof heilig in het feit dat deze jongen een psychopaat is. Hij kent geen verschil tussen goed en kwaad. Sterker nog, hij lachte gewoon toen bij Peter R. De Vries toen hij de moord op Natalee bekende.. Toen in die auto. Hij lachtte gewoon. Met zijn vreemde verdwijningsverhaal, ze viel van een muurtje.. Yeah right..

Maar alle gekheid op een stokje.. Deze jongen mag van mij nooit meer de kans krijgen te integreren in de maatschappij. Laat hem maar lekker vastzitten. Alleen. :130:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben het helemaal met je eens blonde dollie

hij is toch echt wel gestoord als je zo iets doet en het kan je nog niks schelen ook hij komt over net of hij het allemaal maar al te mooi vind wat hij heeft gedaan

mischien was hij bang dat we hem zouden vergeten dus weer ff een nieuw slachtoffer denk dat als hij nu niet vast komt je hem zo weer ziet over 5 jaar weer 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik mag dan (nog) geen diagnoses stellen, maar bij joran is het zo klaar als een klontje een Antisociale Persoonlijkheidsstoornis.

Een paar puntjes die er op wijzen:

1) een onvermogen zich te conformeren aan de maatschappelijke norm dat men zich in overeenstemming met de wet moet gedragen, zoals blijkt uit het herhaaldelijk verrichten van handelingen die tot arrestatie kunnen leiden

2) oneerlijkheid, herhaald liegen en smoesjes gebruiken om persoonlijk voordeel te kunnen behalen

3) prikkelbaarheid en agressiviteit, zoals blijkt uit vechtpartijen en mishandeling

4) constante onverantwoordelijkheid, zoals blijkt uit terugkerend onvermogen om werk vol te houden of aan financiële verplichtingen te voldoen

5) het ontbreken van gevoelens van spijt, zoals blijkt uit onverschilligheid na het kwetsen of mishandelen van anderen of uit het rationaliseren van anderen

En dan zijn er nog meer punten, maar daar moet je hem echt voor hebben geobserveerd en onderzocht. Maar dit is toch duidelijk genoeg? Opsluiten die hap!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, ik sluit me aan bij Jennifer!

Maar let op (mijn fantasie): hij deed het per ongeluk, de bewijzen zijn straks dusdanig dat het op allerlei manieren uit te leggen valt, de 3e persoon is via het raam verdwenen (of via het afvoerputje ofzo) en door brand zijn alle concrete aanwijzingen ook nog verloren gegaan waardoor hij niet veroordeeld wordt. En zo hebben we over niet al te lange tijd weer een aflevering van Peter R. de Vries over de soap Joran.

Wat ik wil?

Laat 'm rotten daar... Zo lang mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

famke...je vergeet terror jaap in je laatste zin...die wil hier natuurlijk ook weer een slaatje uit slaan...! :145:

als joran ook maar 6jaar zou krijgen(wat mij sterk lijkt,maar goed dat even terzijde)dan moet ie dat eerst nog maar zien vol te houden in het vredelievende landje peru...hij staat daar straks gewoon onder aan de rangorde in die gevangenis en moet het eerste jaar nog maar zien te overleven! :93:

die gasten (lees gevangenen)maken daar zelf de dienst uit,beveiliging staat daar BUITEN de poorten..

ben erg benieuwd hoe lang hij zich daar staande weet te houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.