Ga naar inhoud

BV. Wie zijn jullie idolen? Dr. Theunis? 70B, 1.63 m, 54 kg.


Gast 70B'tje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Zoals velen hier denk ik al een tijdje na over een borstvergroting.

lengte: 1,63 m

gewicht: 54 kg

cupmaat: 70 B

Ik weet nog niet precies welke cup ik zou willen maar ik denk aan een volle C-cup

Wie zijn borsten zouden jullie graag hebben? Wie zijn jullie idolen?

Laat ik best voor of onder de borstspier plaatsen?

Kent iemand een goede plastische chirurg regio Antwerpen?

Ik heb goede dingen gehoord over Dr. Theunis en ben van plan een afspraak met hem te maken. Heeft iemand ervaring met hem?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties !

Groetjes 70B'tje xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ervaring met hem. Helaas niet super positief. Ik ken wel 2 mensen in mijn directe omgeving die wel heel tevrede van hem zijn. Dus misschien heb ik war pech gehad

Zo jammer voor je! Wat heb je laten doen en wat is er precies mis gelopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Ik heb een (70) C-cup, maar vind ze zelf meer ogen als een B. Voor of achter de spier hangt af van of je voldoende borstweefsel hebt. Met een B-cup zou ik verwachten dat het voor de spier mogelijk moet zijn. Ik kan je mijn pc wel aanraden. (Dr. Peeters in Brasschaat).

Zie ook topic: http://www.borstenforum.com/topic/13030-pc-in-de-buurt-van-antwerpen/?hl=antwerpen

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik had eigenlijk 2pcs die ik graag een bezoekje wou brengen, alvorens ik besliste bij wie ik mijn bv ging laten doen, het eerste consult heb ik gehad bij Dr. Theunis in Borgerhout, hij wilde mij in 2 keer opereren , door eerst een lipofilling van mijn borsten te doen en dan na 6a8 maanden de protheses erin te steken (ik zit met tubureuze/tubulaire borsten en een verschil van 1a1&1/2 cup bij beide). Mijn 2de consult bij Dr. Plovier in Overijse. En Plovier gaf mij een veel beter gevoel! En plus dat hij dit ook in 1 keer ging oplossen. Mits ook een tepellift. Aldus zo heb ik voor Plovier gekozen, maar ken ook een meisje die daar is geweest en heel tevreden is! Voor of achter de spier , dat beslist meestal de pc , denk ik .. Wat beter is voor jou situatie '

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.