Ga naar inhoud

skirtini,s ,tankini,s,skirted bikini,s enz enz


Aanbevolen berichten

Huh? Apart! Ik heb zulke nog nooit gezien! Wel van die broekjes met ruches maar dit zijn net jurkjes en rokjes!

Ik heb voor je zitten kijken Moontje, maar als je op google zoekt naar skirtini's komen er niet zulke mooie als op deze website tevoorschijn ... Victoria's Secret heeft er ook een paar. Die Kenneth Code en Becca?

Mijn ouders zitten toevallig momenteel in Amerika en kunnen nog niks meenemen voor me :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hey meiden,

Kunnen wij ook gewoon bij Victora Secret bestellen? Automatische incasso ofzo? Of met een NL creditcard. Ik heb er wel eentje, gebruik hem alleen niet heel graag.. Rente is nooit leuk natuurlijk.. Maar heeft iemand ervarig met online bestellen daar????

Toch maar weer een tripje NY boeken deze zomer anders.. Die Victoria Secret daar is geweldig. Toen ik mijn kleine boobies nog had heb ik daar in de sale 13 beha's voor $100 gekocht!! Echt peanuts dus!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blonde Dollie, je kan gewoon bestellen met je creditcard. Enige nadeel kan zijn dat je invoerrechten moet betalen (als ze je pakje onderscheppen). In Amerika betaal je natuurlijk andere btw dan hier. Het beste is het om samen met een of meerdere vriendinnen te doen ivm shipmentcosts. Uiteraard is zelf gaan altijd beter .. In alle opzichten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dollie,

Ik heb m'n tankini van Victoria Secret besteld via een Nederlandse die in USA woont, zij besteld dan voor jou en stuurt het blanco naar je op. In het lingeriehoekje in het topic over Victoria Secret vond ik haar mailadres, nl. ingridderoo@gmail.com je kunt haar altijd eens een mail sturen voor meer info en geloof dat ze ook op hyves staat.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke bikini's!

Jammer dat wij geen Victoria's Secret hier hebben he

Ik vind de bh's daar zo mooi. Veel mooier als hier in NL. Ik kan online ook al niet slagen hier voor bh's.. vind sexy bh's moeilijk te zoeken, zonder dat het al gauw van die ordinaire dingen zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik en me dochter kopen al geruime tijd bij :) victoria secret,we hebben iemand

daar zitten in Amerika, een nederlandse en die stuurt het zo weer door naar ons

adres toe.Zo doe ik dat ook met me Uggs en sieraden hihi :D scheelt veel als je ze daar aanschaft.

Wat wel minder is als je maat niet goed is en het past niet,maar dan zet ik het zo op internet

en weg is het, gelukkig.Het valt nl. klein uit bij V.secret vind ik.

Het is altijd een gok of het je past.

Vind het eigenlijk veel fijner om het te plekke kunnen passen,dan al dat gedoe,met heen en weer sturen

met die postorderbedrijven.

Leuke site Moontje met al die bikini's :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moontje leukje site! Heb iets heel erg leuk gezien ! Dat belliedance tankiniding ...

maar het houd me altijd wel tegen kleding te kopen via het net, weet idd niet of het gaat passen he . En of ik daar dan nog mee ga staan.... Je kan dat dan idd doorverkopen maar daar kruipt dan weer zoveel tijd in he ! Daar ben ik dan weer te lui voor... hihi

Victoria's secret , ben er gek van! Al heel veel leuke dingen gezien . Maar ook nog steeds niet durven bestellen. Zag dat jullie erover bezig waren denk van oh hier heeft misschien iemand ervaring met dat kopen, leuk al om te weten dat dat wat aan de kleine kant valt ,

denk toch dat ik het eens ga wagen !

1 voordeel , we hebben nu boobies 2.gif ! (Of althans in blijde verwachting )Heb je zooooveel meer om te kiezen !

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.