Ga naar inhoud

Iemand bekend met het EMC?


E1190

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb maandag 7 juni mijn consult bij het EMC in Bosch&Duin en ook heb ik daar mijn operatie laten plannen voor 28 juni.

Ik word geopereerd door dr. Schellekens. Hij is ook actief in het UMC.

Is iemand bekend met dr. Schellekens of met de EMC kliniek? Ik kan namelijk niks over hem en de kliniek vinden.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo Eem,

wellicht een beetje laat..... ik heb vorige week een bv laten uitvoeren door pc Schellekens! Ik ben zeer tevreden :43:

Leuke informele kliniek, kundig en heel aardig personeel. Schellekens kwam ook zeer proffessioneel over en hij heeft het uitstekend gedaan.

Hoe is het bij jou verlopen? Blij met het resultaat en je keuze voor het EMC?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Heee Natrelle,

Haha, nou mijn reactie is ook niet bepaald vroeg.

Ik heb mijn borstvergroting 2 jaar geleden gecancelled. Het ging me te snel en ik vond mezelf te jong.

Nu ben ik twee jaar verder en spookt het weer (nog steeds) door mijn hoofd.

Ik ben naar een andere kliniek gegaan, de bergman kliniek en dat gaf mij een beter gevoel.

Zij gaven mij ook een ander advies; dual plane i.p.v. voor de spier.

Ik heb tijdens dat consult voor het eerst pasproteses aangehad, nou je had me gezicht moeten zien. Ik straalde!

Helaas kan ik het me nu financieel niet veroorloven. Dus mijn borstvergroting is helaas uitgesteld :(

Hoe is het bij jou gegaan bij het EMC? We zijn een jaar verder, hoe zijn ze geworden? :D Blij met het resultaat?

Liefs. Eem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.