Ga naar inhoud

zonnebaden


Gast happij

Aanbevolen berichten

Vraag, hoe zit het nu met het zonnebaden, aangezien het weer mooi weer wordt.

Mag je na je borstvergroting gewoon met je littekens in de zon ? Of mag dit pas na een jaar weer, heb ik ergens gelezen.. Mensen ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruim 10 jaar terug zat ik 2 weken na de borstvergroting al op het strand in de zon in mijn nieuwe bikini in Mexico. Nooit iets van gehoord dat het niet kon.

Kan me voorstellen dat ze zon geen goed doet als'ie rechtstreeks op je littekentjes schijnt, maar dan maar sunblock of een bikini, niet waar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee niet echt aan te raden kort na je operatie pal in de zon te zitten/liggen/lopen met je littekentjes,is zonde,worden ze echt mega rood van,en gaat niet meer weg.dus lekker goed insmeren met hoge factor en of er wat op leggen tijdens zonnen.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ben met Moontje helemaal mee eens35.gif

Als je ipv je littekens mooie (bijna) onzichtbare witte lijntjes over wilt houden en niet de rood of bruin door de zon gekleurde littekens idd goed insmeren met totaal blok! En nog pas nadat de wond goed dicht is! dry.gif

Is ook aangeraden, als je onde de zonnenbank gaat, de littekens met de zilverfolie af te plaken! Gewone pleister of handdoek schijnt niet genoeg te zijnsad.gif

Liefs Romashka

En zon ze126.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihih een handoek niet werken onder de zonnebank,nou zekers wel

geloof me,ik heb eerste weken met handoek onder zonnebank gelegen,echt opgerolt,en enkel op me littekentjes,en tja,me middenstukje daardoor dus ook een gedeelte,nou na 5a6x zonnebanken,zag je toch mooi de handoek in me lichaam staan,en me littekentjes,waren dezelfde kleur zoals eerst,dus handoek werkt wel,maar niet zoals ik wou hahahahahah nu doe ik gewoon echt sunblock erop,en dat is ook een kunst dat zo in een dun mogelijk streepje te maken,want het werkt wel enorm goed,je ziet echt dus waar me sunblock steeds gesmeert word,keiwit eromheen hahahahahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom zeggen ze dan dat je door sunblock 50 heen kunt bruinen, of is dat een trukje van mijn moeder om toch te zorgen dat ik smeer hahaha :1bouncingboobs:

Vind wel goed dat jullie er zo op letten, bruin zien is geen lelijk litteken waard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi heeft je moeder je altijd maar wat verteld dus? :rolleyes:

de arts zei dat pleister wel genoeg was, en na het zonnen haalde ik het eraf en was het vel eromheen nog wit, dus helpt wel. Ik had die dunne afplak pleistertjes. En een handdoek helpt toch? Als de zon daar nog doorheen komt dan werkt niks meer :unsure:

Ik zou het wel goed afplakken ja :1: het zou zonde zijn als je de littekens goed ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb ook al heerlijk liggen bakken in de zon,

en eigenlijk gewoon vergeten om sunblock erop te smeren :66: ,

Ik smeer me eigenlijk nooit in,verbrand dan wel eerst maar

dan wordt ik wel het mooist bruin! :)Ik smeer wel naderhand een goede

vocht inbrengende creme op me huid.

Zal toch maar voor de zekerheid gaan smeren als ik dat hier zo lees,

wil geen lelijke littekens overhouden!

Op weer na de zon morgen YES! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi heeft je moeder je altijd maar wat verteld dus? :rolleyes:

de arts zei dat pleister wel genoeg was, en na het zonnen haalde ik het eraf en was het vel eromheen nog wit, dus helpt wel. Ik had die dunne afplak pleistertjes. En een handdoek helpt toch? Als de zon daar nog doorheen komt dan werkt niks meer :unsure:

Ik zou het wel goed afplakken ja :1: het zou zonde zijn als je de littekens goed ziet.

haha ja, nu weet ik eindelijk waarom ik zo wit ben :4::145:

Komt je bikini niet sowieso een beetje over je littekens (heb nog nooit eentje gedragen dus) of zonnen jullie allemaal topless ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zon niet topless.. misschien een andere zomer. Ik ga namelijk niet topless hier in de buurt, en als ik op vakantie ga wordt het Amerika, daar zijn ze te preuts voor topless haha

Maare.. bij mij zit mijn litteken niet helemaal in de plooi, nog net ietsjes op mijn borst, dus je ziet 'm niet en hij komt niet onder 't bikinitopje uit. Het stofje van de bikini is toch genoeg lijkt me?

Link naar reactie
Delen op andere sites

echte sunblock wordt niet meer verkocht..ze mogen alleen nog maar 50+ als hoogste bescherming verkopen...heeft met de regelgeving daarvan te maken...ivm huidkanker enzo!

overigens was een sunblock altijd zo rond de factor 50!!

en als ik je nog een tip mag geven!

neem gewoon t goedkoopste merk want factor is factor en werkt van ieder merk tzelfde..alleen de ene geur kan je miss wat meer aanspreken dan een ander!!!

SUC6 EN ZONSE!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden,

Even een vraagje, ik ben 5 juni geopereerd en vroeg me af hoe het zit met zonnen. Volgens dr de Hondt is het niet goed om als in de zon te liggen na je operatie. Schijnt dat de warmte die erop komt niet goed is voor het inkapselen. heeft iemand van jullie hierover gehoord? Ik heb het nl nog nergens gelezen en wil eiglijk toch ook wel lekker in de zon liggen deze zomer.

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik niks van gehoord van mijn chirurg. Misschien iemand anders.

Ik ben nu 19 dagen P.O. Zou ik al onder de zonnebank kunnen meiden? Of deden jullie dat pas later?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik ben ook een aantal weken na mijn BV met mijn boobies de zon ingegaan. Heb van de kliniek huidskleurige pleistertjes gekregen die precies in mijn plooi vallen en ik kan dus zittend leuk topless zonnen. Liggend niet.. Dan kijkt iedereen tegen die pleisters aan.

Ik weet wel dat toen ik 2 weken PO was en in de zon ging met mijn nieuwe :1boobs: ik allemaal rode vlekken erop kreeg en ze voelden toen ook heel raar.

Maar ik ga met mijn littens niet de zon in Ik heb een giga litteken op mijn elleboog gehad. Er was een heel stuk van de huid van mijn arm toen afgebeten door een paard.. En ben met dat litteken vrij snel in de zon gegaan.. En dat werd echt lelijk.. Toen ik 12 was heb ik daarvoor een huidtransplantatie gehad. Zag er echt niet uit. Nu onzichtbaar. Ik ben dus heel voorzichtig met mijn littekentjes. Dan volgens jaar maar in mijn blote tetten lopen :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.