Ga naar inhoud

Double bubble na zwangerschap


Aanbevolen berichten

Hi lieve dames (en misschien heren :P)

Ik heb een aantal vraagjes hoop dat jullie mij echt kunnen helpen!

Vorig jaar augustus van een B cup naar een kleine D. Dual plane techniek en 350 cc.

Ze waren echt perfect, prachtig gewoon. Kreeg van iedereen te horen dat ze zo uit n boekje kwamen.

Maar toen 2mnd na m'n vergroting was ik ineens onverwacht zwanger! Ik vond een abortus niet het juiste om te doen en ook was ik ondanks dat ik jaren heb gezegd dat ik het nier wilde toch heel blij dat ik ineens zwanger was. Het probleem; ik ben los van m'n borstvergroting nog 5 cupmaten gegroeid! In nog geen jaar tijd van een B naar een I cup. Ja stom dat ik ze al had laten zetten maar de bedoeling was ook echt echt niet om zwanger te raken.

Nu ben ik 3,5 maanden geleden bevallen en heb ik een dubbel bubble van boven en van de zijkant zie je m'n protheses ook komen ze van m'n lichaam af zeg maar. Het zier er echt niet uit voel me echt zo k*t door!!!! Ook ben ik nog steeds 2 cupmaten groter dan voor m'n zwangerschap (los van m'n implantaten)

Nou vraag ik me af zouden ze dit nog onder de garantie zien of niet? Tegen mij is gezegd dat ik gewoon later kinderen kon krijgen en bv kon geven. Maar NIET dat dan m'n nieuwe boobs er zo lelijk van zouden worden.

Ik hen me verdiept en heb ook gelezen dat dit wel vaker voor komt na een zwangerschap. Volgende week heb ik een afspraak met mn chirurg. Maar wat zeggen jullie meiden? Kan ik het vergeten dat dit vergoed word? En wat kan ik verwachten iemand ervaringen? Onwijs bedankt alvast voor jullie reacties! Fijns avond xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Frens, welkom op het forum! Allereerst, gefeliciteerd met de komst van je kindje!

Ik heb hier geen ervaring mee, misschien anderen hier wel.

Ben je veel aangekomen of zijn het vooral melkklieren die voor het volume zorgen? Mischien als alle hormonen weer 'normaal' doen dat je borsten weer bij trekken? Misschien zeg ik nu iets heel geks hoor..... Ben benieuwd of iemand hier er meer over weet en wat de chirurg zal zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie en dankjewel voor de felicitatie!

Ik was wel 24,1 kilo aangekomen. Maar ben van mijzelf erg slank 54kg en ik ben nu 3 mnd later alweer slank. Moet nog 2,5 kg en dan weeg ik weer wat ik voor m'n zwangerschap woog. Maar het waren vooral m'n melkklieren en denk natuurlijk ook vet maar overal is m'n vet zo goed als verdwenen behalve daar.

Hoe het er nu uitziet zal waarschijnlijk niet meer vanzelf goed komen :( en opzich nog een operatie is al rot maar de kosten als ik die weer opnieuw krijg dan ga ik daar echt enorm van balen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat knap dat je het gewicht zo snel weer kwijit bent zeg! En bijzonder eigenlijk hoe sommige dames juist minder borst overhouden na een zwangerschap en sommigen juist meer, zoals jij....

En snap dat je opziet tegen een operatie en die kosten hoor, is niet niks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Gefeliciteerd met de kleine, maar jammer dat je borsten nu niet meer zijn zoals ze waren.

Normaal gesproken als het idd een double bubble is valt dit onder de garantie, en heb je recht op een correctie,en dit zou je dus moeten gaan bespreken met je pc.

Uiteraard hebben borsten altijd te leiden onder een zwangerschap en in sommige gevallen worden ze iets minder mooi, of dan wat jij omschrijft echt lelijk.

Of de borsten na een zwangerschap zo te leiden hebben en er daarna een eventuele complicatie ontstaat is iets wat zelfs een pc niet eens van te voren kan zeggen.

Ik weet ook niet of je borstvoeding geeft want dan is het ook nog zo dat mocht een eventuele herstel operatie vergoed worden, je over het algemeen minstens 6 maanden van de borstvoeding af moet zijn.

Heel veel succes volgende week en ik hoop dat dit in positieve zin opgelost kan gaan worden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!!

Ook voor je reactie! Nee ik heb een week bv gegeven maar via kolven omdat m'n zoontje m'n enorme borst niet pakte. Ja dat je borsten wat gaan hangen en zaken na een zwangerschap oke, maar als ik nu lig en een foro maak zie je gewoon van boven een dubbele borst wat de meeste van onder hebben.

Het is echt niet leuk! En heel die schijven zie je ook duidelijk nu. Hoop echt daf t zo is dat het in m'n garantie zit. Want nu is het echt verminkt. Neem aan dat dat niet normaal is. Alle meiden om mij heen met een borstvergroting hebben dit niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me voorstellen dat je hier een beetje wanhopig door bent, en je hoopt natuurlijk altijd dat je borsten mooi of redelijk mooi blijven, maar jammer genoeg heeft niemand die garantie, maar is het wel extra zuur dat je eigenlijk eerst een bv hebt genomen,dan een hele mooie verrassing krijgt, maar je borsten zo te leiden hebben gehad dat je je echt zwaar kl*te voelt.

En dan ga je idd om je heen kijken en zien dat vriendinnen dit allemaal niet hebben,maar niemand is hetzelfde,maar ik snap hoe jij er in staat.

Je kunt altijd eens kijken of je toevallig de formulieren nog hebt van de kliniek en kijken wat daar in staat over garantie etc, en als je die niet meer hebt,dan idd heel duidelijk je gevoelens omtrent dit alles neerleggen bij je pc.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.