Ga naar inhoud

Ervaring met dr. Timmenga of dr. M.C.Schuringa ? Reinier de Graaf ziekenhuis


Rochella

Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Ik ga voor een borstvergroting en het liefst in een ziekenhuis..

Ik woon zelf in zoetermeer en in eerste instantie dacht ik aan het Bronovo-, Leyenburg- of Rode kruis ziekenhuis.

Maar mijn moeder heeft hele goede ervaringen gehoord over dr. Timmenga en hij is Pc in de Reinier de Graaf ziekenhuis.

Ik heb ook heel veel goede verhalen gelezen of dr. Timmenga..

Maar wegens ziekte is hij nu afwezig en dr. Schuringa neemt het over..

Het liefst wil ik zo snel mogelijk mijn 1e consult..

Kunnen jullie mij meer vertellen over deze pc's?

Alvast bedankt!

Gr. Rochella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen info over deze chirurgen maar even deze bedenking van mij .

Je hebt volgens mij 100% vertrouwen in Timmenga maar deze chirurg wordt (door ziekte) vervangen door een onbekendere (?) collega inwie je duidelijk minder vertrouwen hebt .

Een bv laat je niet even tussendoor door , je moet met een goed gevoel deze operatie tegemoet gaan .

Ik adviseer je om zowiezo een consult en dus ook bv door Dr Timmenga te laten doen .

Een week (of 2) langer wachten is niet zo erg , toch ?

Mss kan je best het ziekenhuis al bellen en een afspraak met de chirurg vastleggen voor bvb binnen enkele weken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B-Cupje..

nu heb ik gehoord dat Dr. Timmenga niet meer komt omdat hij ernstig ziek is :excl::excl:

Voormezelf heb ik besloten om toch naar Dr. Schuringa te gaan.. 21 juni heb ik mijn eerste consult..

als het niet bevalt dan niet.. ik zie wel..

hou je op de hoogte!

Liefs, Rochella

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hoi,

dr timmenga begint eind van de maand in het parkklinniek in rotterdam. Ik heb hem een mailtje gestuurd via zijn website waarschijnlijk begint hij dan ook weer met werken in het ziekenhuis??

Ik wilde een cunsult in kliniek zestienhoven maar daar werkt hij sinds kort niet meer

groetjes

saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saskia,

Ik wilde dr Timmenga ook eerst als arts,(lees mijn topics) maar hij scheen langdurig ziek/ afwezig te zijn..

Op mijn eerste consult kreeg ik dr Schuringa.. ik voelde me wel op mijn gemak bij hem (maar ergens had ik wel mijn twijfels)

Ik heb nu 4 consulten gehad en bij mijn laatste consult (dr. Tan) wist is al bijna zeker dat ik et door hem wilde laten doen..

Het blijft moeilijk.. Succes!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.