Ga naar inhoud

Baby_V : 25 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Oeps :P Te snel op verkeerde knop geduwd :) Hihi Ja ik heb nog een week bij gekregen...Omdat ik het niet vertrouwde om nu al te rijden met de wagen, dokter bevestigde dat het ook te snel is, zeker omdat mijn job 6u per dag rijden is :) Ik ga woensdag voor de draadjes, ik wilde dinsdag omdat woensdag de kapper komt maar er was dan geen plaats meer! Dus de kapper moet verzet worden :'( En ja, ik zie ook wel dat die bh te klein is maar had gewoon niet verwacht daar nog in te kunnen :) Mijn vriendje zegt ook dat het wel een D cup zal zijn maar dat zal ik pas geloven eens ik een D cup aan heb :) Ik denk trouwens dat het nu nog te vroeg is om al bh's te gaan kopen, niet? ze veranderen toch nog hard?? Wil ook niet dat ik bv morgen een bh koop en dan een maand later dat die niet meer past. Ik ga gewoon gaan de dag dat dat lelijke harnas uit mag! En voor 's nachts ga ik bij hema een sportbh kopen, want als ik nu naakt op bed lig en ik ligop mijn zij, dan voelt het gewoon nog niet goed. Ga dus nog wachten om zonder bh te slapen :) Trouwens Mii, jouw boobies zijn ook heel mooi hoor en dat assymetrische heb ik ook een beetje, de linkerborst hangt meer dan de rechter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij al geprobeerd om zonder bh te slapen s nachts??

mag helemaal nog niet he!!!

Je moet die bh van de kliniek 4 weken dag en nacht aanhouden!

Het is vooral te doen om die band, dies belangrijk!!

Ik ga na die 4 weken nog 2 weken een sport bh van de hema dragen voor de zekerheid!!

Ik ga trouwens morgen voor de hechtingen... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Mii, dat heb je verkeerd begrepen hoor :P Ik heb zo eens geprobeerd als ik uit douche kwam om op zij te liggen op bed :) Ik zou niet slapen zonder, heb hem echt wel dag en nacht aan (jammer genoeg :P) Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Baby,

Ben ook eens gaan spieken naar je bh-foto! Die is echt wel te klein, hihi, :wacko: zie maar hoeveel borst er nog boven zit, dat moet nog allemaal indalen, zie je van hier dat het er dan niet meer inpast! En je tepels lijken me ook maar net bedekt, dus als je je te veel beweegt, floep! :blush: Neen neen meid, jij past echt geen 75A meer, dat wordt eerder een D!!! Of E??? Wie weet!

Dus inderdaad, weggooien dat ding!!! Of weggeven aan een minderbedeelde vriendin. :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii, ben net terug van Hunkemoller, bh's gaan passen :) Nouja, het ging niet helemaal over rozen! Ik kwam daar binnen en had geen idee welke maat, D zag er nogal klein uit, en wist ook niet precies of ik 75 of 80 omtrek moest nemen. Mijn mama zei, vraag even aan die verkoopster om op te meten. Ik vroeg dat dan en die begon te meten, ik heb omtrek 72, da's een 75 dus! Ik zeg, ja kijk ik ga eerlijk zijn, ik weet mijn cupmaat niet! Ze zei: hoe kan dat nu, ik zie zo dat je een B hebt!!!! Ik zo van, ja mevrouw (ik was alleen in winkel met mijn mama) ik heb bijna 2 weken geleden een BV laten doen en weet zeker dat ik geen B heb! En zij zo tegen een andere verkoopster: Kijk nu eens, dat meisje heeft haar borsten laten vergroten en ze hebben haar wijsgemaakt dat ze een D cup heeft! En die andere dan: Ja nee da's maximaal een C cup. Ik zei kijk, da's een sportbh die alles bij elkaar drukt en die wilden me niet geloven he :( Ik zo echt teleurgesteld...Had wel hulp verwacht maar soit, had ik geen bon gehad van die winkel was ik weggegaan...Ik zeg tegen haar van ja wil echt een bh passen. Dus ze trok met mij naar de bomma-bh's!!! Ik zeg ja dit had ik niet in gedachten maar goed, ze zei dat ik beter nog geen al te mooie nam want ze konden nog verkleinen (ze ontpopte zich echt tot experte op gebied van BV!!) Ik zeg ok welke maat dan? Ze geeft me een 75D en zegt ja probeer maar, denk niet dat het zal passen...Ik boos in dat pashokje met mijn ma! Ik steek die bh aan, ja die paste nipt! Ik zeg tegen mijn ma, haal me eens wat mooiere modellen, met kant en zo :P Zij op zoek gegaan, ik pastte zelfs in een 75 E! Ik zo tegen mijn mama: Haal die verkoopster eens!! Wilde haar wel eens laten zien dat ze ongelijk had! Die verkoopster in mijn pashokje, ze stond met haar mond vol tanden! Hahahah ik fier :) Heb die bomma bh gekocht, die zat wel goed, voor de eerste weken op mijn werk voor steun...En dan nog een setje met strass steentjes op :) Ben in C en A ook gaan zien, daar hebben ze mijn maat niet eens, enkel 85D, was te groot in omtrek. Voila, zo ver mijn bh verhaal :P haha :) Vanavond eens foto's nemen met mijn bh :) Ik wou gewoon die lelijke sportbh al niet meer aandoen!! Maar ja :'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahah !!

Sorry hoor... maar wat een tutjes daar!!

Ik zou echt kwaad zijn geworden denk ik!!

Maar 75E is een hele mooie maat!!

Ik wil ook zo graag bh's gaan passen! Ik wil ook mijn maat weten :(

Ik kijk uit naar je foto's!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha erg eh! Ik kreeg het echt op mijn zenuwen! Echt erg, mijn mama moest mij echt kalmeren. Ik wil jouw littekens wel eens zien, ga je foto's nemen?? Ik zal probere vanavond foto's op te zetten, eerst mijn setje eens showen aan mijn vriendje, heeft hij wel verdiend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha, zie je wel, had het toch gezegd, E !!! Kan me voorstellen dat je het serieus op de zenuwen kreeg daar in dat pashokje, haahahah, had dat gezicht van die verkoopster wel eens willen zien! :153: Geniet van deze triomf meid! :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Baby, met omtrek van 72 cm heb je toch een 70 nodig, ik heb ook een omtrek van 72 en 75 is echt te ruim, die moet ik gelijk op het strakste haakje doen en na een tijd is de rek eruit en dan kan ie dus niet meer strakker....op welk haakje moet je je bh's maat 75 nu doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Timber, ik doe die op het strakste, het 3de haakje dus, ja, die verkoopster zei dat het een 75 moest zijn! Weet ik veel, ik heb nooit veel aandacht besteed aan bh's met die kleine muggenbeten hiervoor :P Haha, zal eens in een andere winkel moeten gaan kijken! Maar heb nu nog 50 euro aan waardebons van Hunkemoller!

Mii, iik dacht Perthese, cohesieve gelvulling, Medium profile heb ik...Ga jij nog op na-controle bij beaucare? Of bij Dr Plovier? Sorry da ik nu geen pics heb maar de bh is al vuil :blush: Toen ik het setje liet zien aan mijn vriendje kon hij er niet afblijven en het was een witte bh en zijn handen waren keivuil! Hij werkt de hele dag met zijn handen :) Toen hij thuiskwam van zijn werk dan hb ik het laten zien en jah, nu moet ie de was eerst in :) Ik heb wel een beetje pijn...Tis nogal genant...Mijn vriend wou per se een spaanse das proberen, weet niet of jullie dit kennen :/ Da's met zijn peewee tussen mijn boobies :blush: En dan zo heen en weer gaan, en ineens kreeg ik zo pijn aan binnenkant van mijn boob! Hopelijk hebben we niks geraakt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha ik zit echt te lachen hier!!!

Jij bent dus stout geweest!!! ;)

Mijn vriend wilt dat ook heeeel graag proberen maar ik was wel van plan om even te wachten daarmee..

Ik vind 'normaal' al lastig genoeg nu... :blush:

Maar wat een raar merk? die is toch helemaal niet bekend??

@ timber: ik heb ondermaat 76 en ik draag altijd bh's van 80 omvang... zelfs op het laatste gaatje is 75 te strak!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hier in Belgie heet dat Spaanse Das...En het was meteen ook de laatste keer, heb terug last van mijn boobs...Ook van mijn rug heb ik terug last maar dat kan daar niet van zijn ;) Mindere dag dus! Ja dat merk, niet erg bekend maar tegenwoordig zijn alle protheses wel van goede kwaliteit denk ik hoor. Ga jij nog terug naar Beaucare??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi.. :blush:

Volgens mij gebruikt beaucare Cereform..

Hoorde ik van Maresje en Roosie dacht ik..

Weet nog niet of ik terug ga op controle.. Jij?

Onze hechtingen zijn trouwens oplosbaar he.. Alleen de knoopjes moeten eruit getrokken worden!

Woensdag ben jij aan de beurt toch ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga proberen vanavond, anders morgenavod, als de draadjes uit zijn! Mijn vriend is ziek ook dat er nog bij! Heb vandaag erg veel last van spierpijn, net alsof mijn borst-en armspieren overbelast zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik teveel doe ja idd, ik ruim op, neem de tafel af, ik kook, afwasmachine leegmaken, kattenbak leegmaken...Jah, kan niet anders, vriend ligt in bed met griep!! En heb gisteren auto gereden, 20 minuutjes, misschien vandaar? Er zit ook iets vast in mijn rug, morgen eens aan de dokter laten zien. Weet iemand wanneer je terug mag stofzuigen en dweilen?? Mijn appartement ligt er echt vuil bij!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.