Ga naar inhoud

Baby_V : 25 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

mijn naam is Vicky, ik word 26 jaar en ben afkomstig van Oost Vlaanderen, België.

Ik ben 1,67m groot en weeg 60 kilo.

Ik heb momenteel een volle a, kleine b-cup. Dit is niet altijd zo geweest. Toen ik 17, 18 jaar was had ik een goeie c-cup. Ideaal met mijn grootte en gewicht! Maar naarmate ik ouder werd was het alsof ik steeds een kleinere bh-maat nodig had! Ze krimpen alleen maar...Mijn moeder heeft hetzelfde probleem, zij heeft nu op haar 48 jaar geen borsten meer over. Ik heb schrik dat ik dit probleem ook zal hebben...Zeker als ik ooit kinderen krijg. Ik ben niet gelukkig met mijn figuur nu omdat ik brede heupen heb en een ronde kont, hele platte buik, zware bovenarmen en onderbenen (door sport) maar bijna GEEN borsten. Als ik een bh koop met zo van die gelvullingen dan valt het best wel mee maar eens die uit is wil ik niet meer gezien worden, mijn vriend mag er dan ook niet aankomen =) Toen ik mijn vriend zei dat ik een bv wou dan stond ie volledig achter mij...Maar toen ik zei dat ik een afspraak had voor een consult bij Beaucare op 31 mei (ja, dit was vandaag!) dan schrok hij omdat hij wist dat ik het meende. Hij probeerde het uit mijn hoofd te praten maar hij is vandaag toch meegegaan. Hij had nog twijfels omdat alles zo snel ging enzo maar ik ben vastberaden en heb nog vandaag een afspraak gemaakt voor 25 augustus om 10u! Zo, ik hoop hier nog veel foto's te kunnen zien en verhalen te lezen zodat ik ook een beetje weet waar ik aan toe ben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Baby_V

Welkom hier! biggrin.gif

Jij komt wel een beetje overheen met mijn leeftijd/lengte/gewicht(nu hihi4.gif )

Wat fijn dat je al zo snel een consult hebt gehad,nadat je besloten hebt om ervoor te gaanwink.gif , kan me best wel voorstellen die reactie van je vriendblink.gif ,dat het voor hem een beetje te snel ging op dit momeent4.gif , maar wel fijn dat hij achter je staat en alsnog mee ging op je eerste consult!35.gif

En hoe is het verlopen daar?

Heb je al een beetje het idee welke prothesen je zou willen (anathomisch of rond) , de manier van plaatsing (achter het spier/tussen of voor)? hoeveel cc's?

Op welke Cup maat wil je ongeveer uitkomen? (zag dat je een sporter bent35.gif )

Voelde het meteen goed bij die kliniek of ga je nog ergens kijken en vergelijken?

Ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is6.gif , hoop dat ik niet met te veel vraagjes kom66.gif

Veel lees en post plezier hier nogsmile.gif

Liefs.Romashka116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vicky,

Welkom, ben ook van Oost-Vlaanderen :D !

Wat erg dat je borsten zo zijn gekrompen op nog geen 10 j tijd, maar als je moeder het ook heeft gehad zal het wel erfelijk zijn zeker. Jij weet dus al wat meer boobs voor je doen, logisch dat je dat terug wilt! Fijn dat je al je eerste consult achter de rug hebt en dat het goed is meegevallen. Is dat dan al je operatiedatum 25 augustus? Ben ook wel benieuwd wat er uit je consult is gekomen!

Alvast nog veel lees en postplezier!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey!

ik ben nogal een kluns op gebied van computers en ik denk dat ik iets verkeerd heb ingesteld want ik krijg geen mailtjes als jullie antwoorden hier :) Nu ja, het consult was gisteren om half 2 bij Dr Vrombaut in Machelen. Ik moet zeggen ik had helemaal geen zenuwen als we naar daar reden, voelde echt allemaal ok aan voor mij! Maar we hadden een beetje file en we waren al 10 minuten te laat dus dat was wel stressen :) Mijn vriend mocht serieus op het gaspedaal duwen. maar ik had hier al gelezen dat die dr Vrombaut mensen wel eens kon laten wachten dus ik dacht ach misschien is ie zelf wel te laat :) Toen ik daar aankwam schrok ik echt! Het was eigenlijk gewoon geen kliniek, het leek op een oud herenhuis maar wel groot en mooi. Voor de deur stonden er soort van containers...Blijkbaar zijn er verbouwingen aan de gang en gebeuren de operaties daar. Dat was wel raar, maar laat ons hopen dat tegen 25 augustus de werken gedaan zijn, anders word ik ook geopereerd in een container :P Eenmaal binnen waren ze heel vriendelijk. De mevrouw aan de balie zei dat we naar boven mochten gaan, daar zaten nog 2 vrouwen te wachten. Na 10 minuutjes kwam de dokter vragen wie aanwezig was voor een consultatie. Ik dus :) Het consult gebeurde in een kleine kamer waar eigenlijk aan niets te merken was dat er een consult zou plaatsvinden voor Plastische Chirurgie...Enkel de proteses op tafel verraaden waarom we daar waren :) De dokter begon met te vragen wat ik wilde. Ik zei dus een D cup :) Hij schreef al mijn gegevens op voor in een dossier (voor moest ik besluiten de operatie daar te laten doen) en hij vroeg om mijn kleren bovenaan uit te doen. Beetje raar hoor, als je vriend erbij zit zo een andere man die naar je borsten kijkt :) Maar ok, het was voor het goeie doel :) Hij vroeg dan welke vorm ik in gedachten had. Ik zei dat ik ronde wou, in de borstplooi en achter de spier. Eventjes twijfelde hij of dit wel een goeie keuze was achter de spier maar ik legde de nadruk dat dit was wat ik wou na maanden research. Hij schreef alles op. Hij legde toen uit dmv een tekening waar de protese zou komen, dat ik pijn zou hebben de eerste 5 dagen, dat ik niksmocht heffen, dat ik hulp moest krijgen...Dat er levenslang garantie was op de proteses en dat ze binnen het jaar opnieuw opereren (gratis) indien er zich problemen zouden voordoen. Hij gaf ook uitleg over de vormen, inkapseling en andere complicaties. Ik hoorde gewoon de dingen die ik al wist maar dat hoefde hij niet te weten natuurlijk. Hij praatte wel erg snel. Mijn vriend mocht eens voelen aan de proteses en mijn vriend had meer vragen dan ik eigenlijk. Die werden ook beantwoord. Het ging wel snel maar ik had alles gehoord dat ik moest weten denk ik. De dokter gaf dan ook een blad mee dat ik moest invullen indien ik besloot door te gaan met mijn beslissing. Ik ging naar beneden en vroeg aan de balie de eerst beschibare datum. Dat was 11 augustus. Dit kwam niet goed uit omdat ik verlof heb de laatste week van augustus. En ik vroeg dan een ander datum en ik kon op 24 of 25 augustus geopereerd worden. Ik zei dat ik later op de dag nog zou bevestigen en dat was geen probleem. Op weg naar huis enkele telefoons gedaan naar het werk van mijn vriend en hij kon de laatste week van augustus vrij nemen dus ik belde en het werd die datum :) Zo, nu weten jullie al een beetje meer :) En dat van die sport, ik doe aan rollerbladen dus heb vrij zware kuiten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom...

wat dapper van je,dat je toch de stap hebt gewaagt,is ook allemala niet niks natuurlijk.

en het zijn zaken waar je al jaren mee bezig kan zijn geweest.

jee spannend ook zeg,en al een operatiedatum! dat word aftellen.....

wat is er aangeraden?voor, achter of dual plane plaatsing?

welkom prothesen?

hoeveel cc?

ben benieuwd!

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje!

Ikzelf wist al heel goed wat ik wou, ik zei dat ik ronde wou, achter de spier in de borstplooi. De dokter twijfelde over het plaatse achter de spier maar ik zei dat ik dat echt wilde, dat ik er al maanden mee bezig was. Dus hij schreef het op. Over het merk van de proteses weet ik niets, weet enkel dat het ruw-wandige zijn. Ben vergeten het te vragen...Denk dat ik daar nog eventjes voor zal bellen. Het aantal cc's weet ik ook niet. Ik vroeg dat hoeveel er nodig zou zijn bij mij voor een kleine D cup. En de dokter zei dat dit alles op de dag zelf uitgebreid aan bod komt en dat ik best ook foto's meebracht van wat ik wel en niet wou. Ik hoop maar dat mijn vriend op de dag zelf toch ook nog kan zien welke cc's het worden enzo. Zou niet willen dat hij er zo niet bij is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh het komt dus vanzelf helemaal goed,vertrouw er maar op,je hebt je goed uitgesproken wat je wilt en hoe,en dat is echt heel belangrijk.

en zou zeker fijn zijn als je vriend erbij is,dat is toch weer een heel apart iets om samen te delen natuurlijk.

nou het aftellen kan beginnen zeker?

je hebt lekekr de vakantie in aantocht,voor je het weet,ben je aan de beurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, aftellen is helemaal begonnen, nog 86 dagen :s lijkt zoveel! En einde juni heb ik ook weekje verlof en einde juli ook weekje :) Dus me effe bezighouden met de leuke dingen van het leven en dan zal het er wel snel zijn. Zie er enkel een beetje tegenop om zolang met die bh te lopen! 4 weken is wel lang hoor :) Maarja, wij mooi wil zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 4 weken denk je idd 'ik wil sporten, ik wil de bh uit, ik wil iets doen in het huishouden, ik wil werken en autorijden' maar achteraf... dan denk je echt 'heb ik me nou zo druk lopen maken om die paar weekjes? :3:

Achteraf was het wel lekker, je kan weinig en word lekker verzorgd, terwijl je op dat moment het vervelend vindt haha.

4 weken vallen mee hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja Excella, ik ben u eenmaal niet het type dat lang kan stilzitten! Een paar dagen is nog leuk maar weken, nee dat kan ik niet. zeker omdat mijn vriend ook fulltime werkt en ik vrees dat ons appartementje er in die periode nogal vuil zal gaan bij liggen :) Geen bezoek ontvangen dus :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Baby_V,

Wat leuk voor je dat je eindelijk de stap gemaakt hebt.

Ik wordt 25 juni geopereerd bij BeauCare en net als jou 3 maanden vantevoren al een afspraak gemaakt.

Maar ik kan je vertellen dat de tijd voorbij vliegt. Voor mij is het nu nog maar 3,5 week, dus begint al aardig spannend te worden!

Ik wilde vragen waarom hij het niet zo'n goed idee vond om het achter de borstspier te doen. Ik dacht namelijk dat ze alleen met ronde prothesen werkte achter de borstspier. Mij lijkt Dual Plane het mooist, maar dacht dus dat ze dit niet deden.

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja..dat stil zitten. dat kunnen we ook niet allemaal goed hoor, maar achteraf gezien was het wel te doen hoor, komt wel goed, die weekjes na je operatie zulle ook heel snel voorbij vliegen, en voordat je het weer weet, kan je er alles weer !

Was trouwens ook bij BeauCare geweest voor mijn tweede consult, maar uiteindelijk toch voor iets anders gekozen (wilde per ce McGhan en daar werken ze met Perthese)

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je de functie gevonden trouwens om berichtjes te krijgen als iets in dit topic wordt gezet? helemaal bovenin vind je een knop "volg dit topic", als je die aanklikt wordt je verder geholpen... maar je hebt nog volop tijd om alles over het forum uit te vinden

veel succes met aftellen en de voorpret

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!!!

ja, dat weet ik ook niet zo goed waarom hij liever voor de spier werkte, misschien had hij het over anatomische dan? Weet het eigenlijk niet zo goed. Dual plane doen ze daar volgens mij idd niet...Maar dat wil ik ook niet. Ik heb wel een beetje weefsel van mezelf, misschien daarom dat hij wou plaatsen voor de spier? omdat je dan minder kan hebt voor de randen te zien? Ik had vroeger een goeie C cup, en nu grote a cup...je kan dan al denken dat mijn borsten zo al hangerig zijn omdat ze precies gekrompen zijn. Zo leeg vel, je ziet dat er plaats is voor meer maar helaas... :) Nuja, dat wachten , ik hoop echt dat het snel zal gaan! Zit elke dag foto's van borsten te zoeken tot grote ergernis van mijn vriend :) Zo van: schatje, vind je deze nie mooi :) hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit elke dag foto's van borsten te zoeken tot grote ergernis van mijn vriend :) Zo van: schatje, vind je deze nie mooi :) hihi

Hihihi, zo herkenbaar! Deed ook niet anders, ventje werd er ook gek van! :wacko: Weer boobies komen kijken! :145::152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och, nog even dit, ik word trouwens niet geopereerd door dr vrombaut, wel door dr plovier :) Kan ik dit zelf aanpassen in de titel?

Ja, kun je zelf aanpassen door in je eerste postje op 'bewerk' te klikken en dan kies je 'gebruik volledige editor' en als het goed is zou je dan je titel zelf moeten kunnen aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Goh, jah, zenuwen, gewoon elke dag opstaan met het gevoel van: Yes, alweer een dag dichter. En er gewoon heel veel aan denken :) Ja het zal er snel zijn! Voor ik het weet lig ik op de operatietafel :) Ik heb hier thuis nog geen enkele aanpassing gedaan. We hebben een klein vriesvakje, dus veel maaltijden invriezen kan ik al niet, maar ik kan wel goed commanderen dus mijn ventje zal afzien :P Ik ga sowieso wel veel croque monsieur eten en spagetti enzo...Dingen die niet echt fout kunnen gaan ;) Dan kan mijn ventje eten "maken" lees: opwarmen :) Ik heb wel al rietjes gehaald :) Voor de rest ga ik gewoon werken nog twee weken en de 21 ste ga ik naar de allerlaatste fuif voor de operatie...Laatste fuif without boobies ;) Ik zal gewoon de dag voor de operatie eens goed schoonmaken, mijn ratten hun kooi schoonmaken, naar de winkel gaan om voorraad eten en drinken, en dan mijn gerief uitzoeken om mee te nemen naar daar. Foto's...ja ik wil er wel nemen maar mijn vriend wil het niet...Hij vindt dat het prive is...Maar ik overhaal hem wel hoor, ik wil zeker de meisjes die ook bij Dr Plovier moeten gaan foto's laten zien! En ook aan de rest natuurlijk, al bij al zijn het "maar" borsten :P En ik zou zeggen, ik fotografeer mijn gezicht niet maar ik heb een profielfoto met mijn gezicht :) Maar ik zit er niet mee in. En daarbij, ik zal gewoon "vergeten" dat hij niet graag heeft dat ik foto's erop zet :P :P :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar allemaal! :) Loopt wel los met je voorbereidingen, gewoon inderdaad alles nog eens een goede beurt geven en je vriend de rest laten doen, hihi

Kan wel handig zijn op voorhand ook alles een beetje binnen handbereik te zetten wat je veel nodig hebt. Zodat je niet te hoog moet reiken in de keukenkastjes enz.

Oh, en zie al uit naar je 'geheime' foto's! :7::ph34r: hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha die foto's laten zien deed ik ook zo vaak en nog steeds! Maar ik zeg dan altijd maar: je bent een vent dus je zou het leuk moeten vinden dat je eindelijk eens naar andere boobs mag kijken ;) lol

echt aftellen nu! Geniet van je laatste dagen en doe lekker leuke dingen!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.