Ga naar inhoud

xxliquexx : 17 november 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Mijn 550cc van mentor zitten erin.

Om half 6 vertrokken vsnuit Rotterdam.

Wat een hel op de weg zeg!! Regen geen verlichting op een groot deel vd weg en het laatst stukje naar de kliniek was ook met moeite te vinden pfff...

Maar goed we zijn er.

Ik en me man kwamen boven en de zuster zei. Zo mver u kunt zich meteen omkleden.u kunt meteen naar de zaal waar je voor bereid word voor de OK.

zenuwachtig was ik al niet dus dat was wel fijn.

Hele aardige broeder en zuster op de ok. Hij had wel.mis geprikt en vond dat zo vervelend dat hij uit reactie KUT zei.

Whahaaaa... Zo grappig. Zei dat het kan gebeuren en geen probleem was.

Toen kwam Frans en tekende me nog ff af.

Super uit de ok gekomen.. was zo fit als een hoentje..Geen pijn, niet misselijk!

Heerlijk 😊

Was wel teleurgesteld over de maat 😣

Ik vond ze maar klein met wat ik hiervoor had. Heb mijn teleurstelling aan Frans laten blijken en hij zei dat ik eigenlijk niet moest zeuren ik had ze zelf uitgezocht.

Hij zei het niet zo plat maar kwam het wel op neer.

Maar toen vroeg hij of ik al in de spiegel had gekeken.

Wat ik nog niet gedaan had.

En moest ik mijn mening bijstellen en vond ze mooi groot 😆

Nu moeten ze natuurlijk nog hun vorm krijgen en op zn plek gaan zitten.

Maar denk dat ik wel tevreden mee ben.

Op naar de komende dagen waar de pijn wel zal toenemen.

Nu lkkr op mijn bankje tv kijken en proberen te slapen in een niet natuurlijke houding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje! Fijn herstel gewenst he!

Gelukkig zijn ze toch van goed formaat!!!

Hoop trouwens niet dat ze bij mij mis gaan prikken.... Heb 1 keer eerder een infuus gehad en ze probeerde te prikken in mn hand, dat lukte niet, deed zooooooo veel pijn , tranen sprongen echt in mn ogen, niet normaal. Toen hebben ze m net voorbij mn pols op mn arm geprikt. Was iets beter, dus hoop dat ze dat in februrai ook zo willen doen, en niet eerst gaan poeren in mn hand.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meiden .

Dream lau ik snap dat het zeer kan doen. En dat je daar nu bang voor bent. Ik zou het van tevoren gewoon ff aangegeven. Dan zullen we er wel rekening mee houden.

En ik heb trouwens heerlijk geslapen v nacht. Wel een beetje spierpijn maat tot nu toe is het te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohhh nu snap ik waarom toen ik kut en fuck zei (weet niet meer de reden) dat Kees zo moest lachen en zei dat ik zo in zijn straatje praatte. Waarop Liset aanvulde dat Kees dat ook geregeld zegt! Haha geweldig.

Mijn infuus deed ie gelukkig in 1x goed haha!

Nou ik hoop dat het zo voor je blijft zoals gisteren. Je was lekker fit. Hoe heb je geslapen?

En meid je boobs zijn echt wel mooi groot!! Ik vond dat ook. Ik had ze alleen liggend van bovenaf gezien en ik vond ze daarom op uitslaapkamer klein. Ook in bh rechtop dacht ik mwa dat uitzicht ken ik wel (met vette maximizer) maar toen ik in de badkamerspiegel keek dacht ik wow das wel groot! K heb nix te klagen! Haha en die van jou waren nog n slag groter! Errug mooi!

Goed herstel gewenst meid!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo fit als het maar zijn kan joh.

Niet normaal eigenlijk. Zou niet denken dat ik gisteren onder het mes ben geweest. Ik heb alleen pijn in me kont van het zitten. En is wel een beetje beurs waar me bh band zit. Maar verder prima

Ik heb zelfs een schop tegen me rechter borst gekregen van me zoontje toen schrok ik wel ff... Maar ook geen pijn.

Maar zo irritant als je geen pijn heb maar ook nix mag doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.