Ga naar inhoud

Hardloop fanaten


Gast

Aanbevolen berichten

Ben eigenlijk wel benieuwd of er op het forum dames zijn die net zo aan hardlopen verslaafd zijn als ik ?

Nooit gedacht dat ik het leuk zou vinden .Maar goed , was dan ook bijna altijd te zwaar .

Sinds 2013 ben ik 37 kg afgevallen ,en na wat trainingen op het loopband in de sportschool dit jaar februari

buiten begonnen .

Moeiteloos gestart , zonder blessures ...en zelfs dit jaar wat "loopjes" mee gedaan .

Zit nu nu nog in een 30 dagen PO pauze van een grote buikwandcorrectie ...maar sta al echt te trappelen in

2 weken weer langzaam met sport/hardlopen te kunnen starten .

Misschien wel leuk hier wat ervaringen , resultaten , trainingen , voedingstips te kunnen uitwisselen .

Groet Jeanette

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Aaahh ...toch nog hardloop fanaten op het forum ...

Helaas kan ik jullie met hardlooptips na een BV niet helpen ...

Ik ben nu sinds een maand weer aan het trainen en het gaat goed .

Kan eigenlijk weer alles doen , al heeft de conditie er toch best onder geleden ...

Voor dit jaar heb ik al een duathlon gemeld , dus 5 km hardlopen , 20 fietsen , 2,5 hardlopen .(april )

En 22 mei de Marikenloop 10 km ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk ook dat m'n conditie flink achteruit is gegaan.. 2 trappen op en ik begin al licht te hijgen haha.. Ik verlang weer naar een strakke buik en lekker lopen door de duinen..

Zooo knap hoor! Want volgensmij is dat nog flink afzien zo'n duathlon :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het hardlopen wel / niet goed zal gaan hangt natuurlijk af van hoeveel cc's je hebt laten plaatsen. Met mijn C-cupje heb ik er totaal geen last van. Ze bewegen zelfs amper mee in mijn sportbh. Sowieso zou ik 6 weken wachten voordat je begint met sporten.

Ooit zou ik wel een (halve) marathon willen lopen, maar denk dat dat nog wel even zal duren...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige maand weer begonnen met hardlopen. Ik had heel naief een sportbeha van de hema gehaald. Nou dat voelde totaal niet comfortabel.
Sinds dit weekend een Shock Absorber Run aan. Wat een verschil! Het voelt zoveel beter. Ik moet nog wel heel erg wennen aan het feit dat ik mijn borsten voel tijdens het lopen. Mijn conditie is nog niet optimaal, maar ik ben weer in beweging, Dat is fijn.

Ik heb dus 3 maanden gewacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd. Ik doe normaal aan high intensity intervaltraining, en dan sprint ik onder andere bij elk interval 1,5 minuut.. Ik heb echt werkelijk waar geen idee wanneer ik hier weer mee kan beginnen.

Ik vermoed zeker de eerste 3/4 maanden niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bunnylin : Doel voor de duathlon is eerst over de finish komen ...en alles doen in een tempo waarin ik volhoud .

Moet ook eerst nog een fiets kopen ha ha ...ach ja komt goed ...trainer heeft er vertrouwen in .

In April ga ik ook 1 weekje naar Mallorca ...trainings kamp ..

Maar het is idd schrikbarend hoe de conditie te lijden heeft gehad na 8 weken pauze ...

Maar goed , merk nu dat het toch weer berg op gaat ...

Hoop deze week ook weer met interval training mee te kunnen doen .

Een goede sport bh is idd erg belangrijk ...ik heb ze van moving comfort , maar heb dan ook maar een B cup .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef ik moet er niet aan denken om nou hard te lopen! Ik heb na n avondje werken al last van mn ge-bounce ahahhaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook wat Sabry ...bouncende :1bouncingboobs:....

Je bent er blij mee hé ?? Vind het ook erg mooi geworden ..

@Joy ..Een halve marathon wil ik dit jaar ook nog wel lopen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ze goed inpakt zal het denk ik wel meevallen met hangtieten. Ik ben nu 2 weken PO maar wil in maart/april het hardlopen weer oppakken zodat ik bikiniproof ben dit jaar. En mijn conditie heeft een boost nodig na 2 zwangerschappen. Ik hoop in oktober 10km te kunnen lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me zo gek..opeens voel je twee boobs meehobbelen hahaha :') Voor de BV had ik alleen een sportbh aan vanwege het idee. Had eigelijk nieteens een sportbh nodig.. :P

Haha ik ook! Eentje met vulling anders voelde ik me echt 12 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond wil ik weer voor het eerst met de rest mee trainen ...zal best afzien worden denk ik ha ha ...

S,woensdag,s is altijd best pittige interval training .

Zondag hadden we core training ...nu is eindelijk bijna de spierpijn in mijn buik weg ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is "lang genoeg"?

dat verschilt denk ik per persoon. ik weet niet precies hoelang ik zelf heb gewacht. Zou inderdaad minimaal 6 weken wachten. en dan gewoon wat sprongetjes maken op de plaats ;) als het goed voelt dan kun je gaan hardlopen en als je ze heel erg voelt ofzo zou ik nog even wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ondanks het druilerige natte weer toch een droog /zonnig momentje gevonden .

Liep weg met zon , kreeg onderweg een natte sneeuwbui over me heen ..daarna was er weer zon .

Heerlijk een rondje van 7 km gelopen .

Morgenvroeg met het triatlon team core training en spinning .

Ondertussen alweer s,woensdags twee keer mee getraind ..ben blij dat het qua conditie nu weer berg op gaat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.