Ga naar inhoud

kliniek & type implantaten


Lieke08

Aanbevolen berichten

Hello,

Binnenkort ben ik van plan een BV te laten uitvoeren. Ik ben druk bezig om mezelf te verdiepen in alles wat hierbij komt kijken. Ik zit te twijfelen tussen Bergman clinic en Diana Gabriels. Heeft 1 van jullie een voorkeur? En waarom?

Als ik het goed begrijp zijn er ook een aantal keuzes mbt de type protheses. Klopt het dat de volgende punten de verschillende protheses onderscheidt:

- Bol/anatomisch

- ruw/glad

- low/mid/high profile

- vloeibare gel/vaste gel

- aantal cc's

Klopt het dat je (of de arts) binnen deze eigenschappen keuzes kan maken?

Bedankt voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum

Zo te zien heb je je al enigszins ingelezen.

Mag ik vragen waarom je wilt kiezen tussen Diana Gabriels en Bergman kliniek? Er zit een enorm prijsverschil tussen die twee, dus aan het geld kan het niet liggen hihi.. Verder werken er natuurlijk een hele hoop chirurgen in beide praktijken, en ik heb destijds echt een keuze gemaakt op basis van de recensies van een pc, niet van een kliniek in het algemeen.. Lees je daar dus goed over in :)

Er zijn idd twee verschillende vormen prothesen: ronde en anatomische.

Ook heb je verschil idd in ruwe prohtesen en gladde prothesen. Echter, tegenwoordig wordt vooral gebruik gemaakt (bijna overal, op de polyurethaanprothesen na) van de ruwe prothesen. Dit is omdat deze veel minder kans op overmatige kapselvorming geven, dan de gladde.

Het gedeelte over het profile, is erg interessant, maar dan moet je wel de tabel erbij hebben van het merk waarmee jouw pc werkt.. Er zijn namelijk ook best wat verschillende merken prohtesen.

Niet iedere kliniek en pc werkt met hetzelfde merk.

De vloeibare gel wordt eigenlijk niet meer gebruikt. De vaste gel is ook veel veilliger en van deze tijd :)

Het aantal cc, in combinatie met het profile, en je voorsituatie, bepaalt uiteindelijk de maat van je borsten na de vergroting. Dit is altijd een combinatie en staat nooit los van elkaar.

Lees je goed in, en wat je niet begrijpt, vraag dat hier (mag in dit topic)

Verder is er rechtsboven een zoekbalk. Daar kun je op trefwoorden die langer dan drie letters zijn, zoeken.

Veel leesplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Binnenkort ben ik van plan een BV te laten uitvoeren. Ik ben druk bezig om mezelf te verdiepen in alles wat hierbij komt kijken. Ik zit te twijfelen tussen Bergman clinic en Diana Gabriels. Heeft 1 van jullie een voorkeur? En waarom?

Als ik het goed begrijp zijn er ook een aantal keuzes mbt de type protheses. Klopt het dat de volgende punten de verschillende protheses onderscheidt:

- Bol/anatomisch

- ruw/glad

- low/mid/high profile

- vloeibare gel/vaste gel

- aantal cc's

Klopt het dat je (of de arts) binnen deze eigenschappen keuzes kan maken?

Bedankt voor de reacties!

Ik word donderdag door dr Koopman in Bergmand (Rijswijk) geopereerd. rond, dual plane, 295 cc, medium profile. Een vriendin van mij is daar geweest en zij is zeer tevreden. De andere kliniek heb ik nooit van gehoord. Ik had een plaatje meegenomen van wat ik wilde en toen kreeg ik advies qua vorm, cc en profile. Dus dat is misschien een idee? Plaatjes zoeken en consult plannen bij beiden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.