Ga naar inhoud

Benelli lift


Aanbevolen berichten

Hoi hoi dark angels hier ben niet echt nieuw was hier 5 jaar geleden ook al.. Ik had toen wat slappe borsten 70dd. Ik was toen verschillende klinieken afgeweest de een zei dit de ander dat.. Ik dacht te gaan voir een lift, had vest mooie borsten alleen bovenin wat platter, als ik daar nu naar terug zou kunnen zou ik dat zeker doen..mijn chirurg vond het destijds zonde om er teveel in te gaan snijden hij adviseerde een kleine prothese erin te doen het zou dan bovenin wat voller worden. Ik zei dat ik geen grotere cupmaat wilde, maar dat zou niet hoeven volgens hem.... Nou met mijn man overlegd en dit was het helemaal volgens ons, Bye Bye hangbrst and hello mooie staande borst...

Helaas was het na de operatie toch anders nog grotere borsten, heb huilend aan de tel. gezeten dat we dit niet hadden afgesproken... Ach zei de man u moet even geduld hebben, het is allemaal zwelling... Over 3 maanden kijken we weer... Zo gezegd zo gedaan belde ik de lairesse kliniek weer op voor een nieuwe afspraak.. Ik kon wel komen maar de arts in kwestie is helaas overleden😳 Ik ben toen nog wel terug gegaan maar er was geen dossier van mij, er kon niet worden teruggekeken wat er was afgesproken...dus mevrouw u mag weer onder het mes, maar dat kost weer 5500,-

Nu 5 jaar later nog steeds ongelukkig en wil nog steeds een lift, die is nu nog duurder en er moet ook prothese wissel plaats vinden.. En ik keek op wat Amerikaanse sites en daar las ik over de benelli lift dat het daar ook kan met een wat grotere borst.. Dus mijn vraag heeft iemand dit al eens ervaren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik ook over gelezen, ook wel Donut lift genoemd volgens mij... Wel een lift maar weinig litteken, klinkt goed! Verder nog niet voorbij zien komen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omtzettend balen trouwens van je boraten zeg :( en wat slecht dat ze geen dossier van je hadden je gewoon niet 'onder garantie' wilden opereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.