Ga naar inhoud

Implantaat over steken bij oksel


Cccgg

Aanbevolen berichten

Ik ben het niet eens met sommige dingen die hier zijn benoemd. Hier mijn ervaring:

Ik heb ongeveer dezelfde lengte, gewicht en omvang. Ik denk dat daardoor een aantal CC er juist eerder groter uit ziet dan klein, omdat we smal zijn zeg maar.

Ik kom van een 75B en heb nu een 75E met 375cc. Dus jij gaat sowieso groter uitpakken dan een E. Vaak lees ik: ja beter te groot dan te klein! ... eerlijk gezegd denk ik van niet. Je kan makkelijker wennen aan dat je borsten net iets te klein zijn dan gepland omdat ze altijd al wat kleiner waren. Ik denk dat je moeilijker kan wennen aan dat je ze te groot vindt. Althans dat is mijn mening, die zal niet iedereen met me delen maar het is ook wel eens goed om de andere kant te horen.

Ik vind mijn borsten al echt groot met 375cc maar iedereen zijn smaak verschilt dus ik ga je geen advies geven over wat je moet kiezen. Het is jouw lichaam en jij moet kiezen voor waar jij je prettig bij voelt! Neem wel mee dat je smal bent, en dat meer CC niet altijd de betere keus is!

Ik ben het met je eens, het is dat wat ik bedoel op een lang en slank lijf toont het sneller voller bovenaan omdat we voor de rest eig nerges rondingen hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik met je eens Fynic, het is wat je wilt. Wil je grote borsten dan is t misschien niet erg als ze iets groter uitvallen dan gedacht, maar ik persoonlijk wil überhaupt borsten en zou eerder blij zijn met iets kleiner, ik hou van natuurlijk en ben tenger, lijkt me vreselijk als ik dan ineens te grote borsten heb. Dus ik zou ook voor de middenweg gaan, succes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik zelf 1.67 ben en 50 kg weeg ligt mijn focus altijd op dames met ongeveer dezelfde postuur. De adviezen van de cc's (van wat ik tot nu toe heb gelezen) variëren van 180 tot 700. Misschien kan je eens bij Lorenita kijken? Volgens mij heeft ze (uit mijn hoofd gezegd) 700 cc laten plaatsen en was haar voorsituatie ook een B cup en vergelijkbare lengte en gewicht. En zoals al eerder is gezegd: je moet doen waar je jezelf goed bij voelt.

Persoonlijk denk ik dat gezien het (groot) aantal cc's het verschil tussen 600 en 700 echt geen schokkend effect teweeg zal brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik zelf 1.67 ben en 50 kg weeg ligt mijn focus altijd op dames met ongeveer dezelfde postuur. De adviezen van de cc's (van wat ik tot nu toe heb gelezen) variëren van 180 tot 700. Misschien kan je eens bij Lorenita kijken? Volgens mij heeft ze (uit mijn hoofd gezegd) 700 cc laten plaatsen en was haar voorsituatie ook een B cup en vergelijkbare lengte en gewicht. En zoals al eerder is gezegd: je moet doen waar je jezelf goed bij voelt.

Persoonlijk denk ik dat gezien het (groot) aantal cc's het verschil tussen 600 en 700 echt geen schokkend effect teweeg zal brengen.

Ze heeft 450 toch??

Bedankt voor alle reacties!!

Hoe zou t met je rug zitten? Zou je daar last van krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meideeee ben ik weer!!

Vraagje , mijn nieuwe borsten gaan te breed zijn dus onder me oksels gaan ze n stukje uitsteken waardoor ik er met mijn arm tegen aan ga komen, nio zeg dat dat vaker is

Zijn er meide die dat ook hebben? Want met een bh is dat toch prima weg te werken..

Ennnn is dat niet slecht als dat altijd in n bh gepropt zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook een beetje, en de eerste weken vond ik dat echt lastig omdat ze nog zo hard waren.

Hoe zachter ze worden, hoe minder je het gaat merken :)

Proppen in BH hoeft niet, je moet gewoon een BH kopen die de goede maat heeft haha. Als de maat goed is, is de beugel breed genoeg, dus past je boob er zonder wringen in ;)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook een beetje, en de eerste weken vond ik dat echt lastig omdat ze nog zo hard waren.

Hoe zachter ze worden, hoe minder je het gaat merken :)

Proppen in BH hoeft niet, je moet gewoon een BH kopen die de goede maat heeft haha. Als de maat goed is, is de beugel breed genoeg, dus past je boob er zonder wringen in ;)

Xx BB

Bedankt!!

Jaa , ik heb omtrek 71 cm heeft hij gemeten en krijg 700 cc jij weet als de beste hoe breed ze zijn haha ze komen dual plane 100% gevuld

Als je bikini enzo aan heb zie je dat dan goed? Hij heeft laten zien hoeveel ze over steken maar vind dat moeilijk om me in te denken..

Heb je daar n foto van of zie je t bijna niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb eens even zitten zoeken, en wat ik zo kan vinden is eigenlijk:

Tijgertje (heeft wel 800 cc, maar dit komt wel overeen met hoe het er bij jou uit gaat zien) Ze heeft foto's openbaar staan, maar wel allemaal met bedekte boobs (bikini en bh)

Verder heb je Sabjee (zij heeft 700 van Nio, maar had wel een andere voorsituatie dan jij (80A) )

Maar dit zijn wel twee voorbeelden waarbij je kunt zien hoe de breedte van de prothese ongeveer gaat worden.. Vooral bij Tijgertje denk ik dat je een goed voorbeeld hebt :)

Uiteraard weet ik niet precies hoe jouw voorsituatie is, maar goed.. Dit is dus wat ik heb kunnen vinden :)

Kijk trouwens ook gerust bij mijn foto's.. Heb er vanalles opstaan, en we zijn vriendjes, dus kijk vooral hoe je het bij mij vindt. Bij jou zal het iets schelen wel, iets breder zijn

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb eens even zitten zoeken, en wat ik zo kan vinden is eigenlijk:

Tijgertje (heeft wel 800 cc, maar dit komt wel overeen met hoe het er bij jou uit gaat zien) Ze heeft foto's openbaar staan, maar wel allemaal met bedekte boobs (bikini en bh)

Verder heb je Sabjee (zij heeft 700 van Nio, maar had wel een andere voorsituatie dan jij (80A) )

Maar dit zijn wel twee voorbeelden waarbij je kunt zien hoe de breedte van de prothese ongeveer gaat worden.. Vooral bij Tijgertje denk ik dat je een goed voorbeeld hebt :)

Uiteraard weet ik niet precies hoe jouw voorsituatie is, maar goed.. Dit is dus wat ik heb kunnen vinden :)

Kijk trouwens ook gerust bij mijn foto's.. Heb er vanalles opstaan, en we zijn vriendjes, dus kijk vooral hoe je het bij mij vindt. Bij jou zal het iets schelen wel, iets breder zijn

xxx

Bedankttt

Ohhh die van tijgertje zijn echt geweldig he wauw!

Hoe ga ik t doen met niet op me zij slapen? Slaap altijd op me zij..

En dan moet ik straks op me rug gaan slapen!

Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap ook altijd op mijn zij.. Maar heb na mijn eerste borstvergroting, bijna 4 maanden op mijn rug geslapen.. Hoofdeinde iets omhoog, kussen goed in mijn nek, kussen onder mijn knieeën en in het begin ook links en rechts een dunner kussen waar mijn armen op konden steunen...

Dat hoofdeinde omhoog, vond ik zelf wel heel prettig, plat vond ik drie keer niks :)

Bij mij heeft het zo lang geduurd, omdat ik na mijn eerste bv veel last had van de verkeerde prothesen. Had het gevoel dat ze mijn rug op wilden kruipen (rechts meer dan links) en daarom was op mijn zij liggen toen echt uitgesloten. Na mijn hersteloperatie, met hechtingen aan de zijkanten van de pockets om ze te verkleinen, kon ik ook niet op mijn zij omdat ik niets wilde laten uitscheuren van die hechtingen..

Ik heb het overleefd haha.. Het went, en in het begin slaap je sowieso niet goed... Op een gegeven moment ga je je er natuurlijk wel aan irriteren dat je nog steeds niet op je zij mag/kan.. maarja.. ach.. wat zijn zes weken op een mensenleven he :)

En met wat bredere prothesen, is mijn ervaring dat pas als die krengen echt wat zachter beginnen te worden, het lekkerder begint te liggen.. Toen ik eindelijk op mijn zij ging liggen, was dat eerst nog zo half half, met een dun kussen onder de onderste boob en een ander kussen tegen me aanklemmend, zodat die bovenste borst niet zo ging 'hangen'.

Heb trouwens nog lang met een kussen tegen mijn boobs aan geslapen, omdat het gewoon prettiger was.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

In het begin merkte ik dat enorm! er zatten ineens borsten in de weg, en die van mij zijn nieteens heel groot! en ook op mn buik, het gevoel dat er een borst tegenaan hing moest ik enorm aan wennen (ik had zo weinig dat ik het gevoel van buikvet op borstvet alsware niet kende)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heey

Ik heb het ook dat men boobs uitsteken aan de zijkanten...ze raken men armen constant..ook met een bh aan...in het begin zagen men armen zelfs blauw op die plek,omdat er voorheen niets tegen aan kwam uiteraard haha...

Dit was een beetje vervelend maar je went er snel aan...nu voel ik het niet eens meer zelfs.

Om te slapen draag je best altijd je sportbh...dit voelt gewoon comfortabeler,zeker omdat 700 cc ook geen kleine protheses zijn en ze daardoor al sneller de neiging hebben om onder je oksels te "vallen"als je op je rug ligt.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.