Ga naar inhoud

Monique82 : 18 december 2015 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hi Girls!

Ik ben nu 4 dagen PO en vraag me iets af. Ik ben erg blij met de grootte van mijn borsten maar de vorm is nog vreemd. Vooral vanaf de zijkant zie je dat goed. Normaal heeft een borst in mijn ogen een ronding aan de onderkant. Bij mij gaat het schuin omhoog richting tepel! Dus vanaf de zijkant zien ze er zeg maar driehoekig uit... er is geen 'hang' te bekennen. Komt dit nog goed? Ik voel me nu een beetje Madonna in dat jaren 80 Jean Paul Gaultier corset Ik draag overigens dag & nacht de borstband en dat moet ik nog 10 dagen..

Als iemand dezelfde ervaring heeft en foto's van het verloop.. dan hoor ik het graag

Ik heb btw ronde prothesen dual plane geplaatst. Mijn borsten zijn ook nog keihard op dit moment...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Zonder dit forum zou ik mij veel meer zorgen maken over de vorm en de pijn e.d. Maar ik heb nu zoveel foto's gezien van borsten die eerst bijna vierkant zijn en na een paar weken prachtig, dat stelt me wel gerust!

Ik ben afgelopen zaterdag geopereerd.

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.