Ga naar inhoud

Monique82 : 18 december 2015 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Ik ben Monique. Binnenkort krijg ik een bv. Ik ben nog niet op consult geweest, maar denk dat ik van een B naar een C/D ga dual plane. Er is alleen 1 ding dat ik graag wil weten: na hoe lang voelden jullie je ok genoeg om bepaalde dingen weer te doen? Ik ga nl. wrs 4 a 5 dagen na mijn operatie naar familie in het buitenland. Het is maar een korte vlucht en ik zal zorgen dat ik zelf niet hoef te sjouwen. Daar ga ik niet veel bijzonders doen, gewoon relaxen. Wat denken jullie hierover?

Ik hoor het graag! Alvast dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben ook vandaag 4 dagen PO. Het gaat redelijk, maar ben superblij dat ik een week vrij heb en gewoon niks hoef te doen. Bij mij is het ook zo dat ik 's nachts niet goed slapen kan. Krijg na max 3 uur slaap zo'n rugpijn dat ik eruit moet. Lijkt me het chillst om dan gewoon thuis te zijn, lekker vertrouwd. Sowieso douchen, haren wassen e.d. is lastig. Ik zou mij er niet fijn bij voelen als mijn familie me zo zou zien, want ik heb er wel eens een stuk verzorgder uitgezien als nu ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik persoonlijk zou niet zo kort al gaan vliegen stel er treden wel complicaties op, dan lijkt het me toch fijn om in de buurt te zijn bij de PC waar je geholpen bent.

Ik vraag me af of je zo kort na de operatie eigenlijk al mag vliegen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique,

Als het gewoon een familiebezoekje is om er even tussenuit te zijn, kun je het dan niet omdraaien? Eerst lekker bij familie gaan genieten en daarna je bv, want je moet de operatie echt niet onderschatten.

Over het algemeen (uitzonderingen daar gelaten,omdat iedereen anders reageert op de operatie) zijn de eerste 3 tot 5 dagen het heftigste, daarna knap je iedere dag een klein beetje op.

De eerste dagen kan je vrij weinig,en je moet je 6 weken lang aan bepaalde regels houden, dwz dat je eigenlijk niets of bijna niets mag.

Ook zo kort na de operatie denk ik dat het niet verstandig is om dan in het buitenland te zijn.

Ik zou er nog even goed over nadenken, want na de bv moet je echt rustig aan gaan herstellen.

Heb je trouwens al wel een bepaalde pc op het oog waar je een consult wilt gaan plannen?

succes met de keuze die je gaat maken

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie antwoorden! Desert-Rose: Ivm privacy wil ik niet te veel kwijt over welke arts ed, maar ik heb wel een arts en consult en operatie zijn al gepland. Het is geen 'gewoon' familiebezoekje.. het gaat om kerst en dat is lastig te verplaatsen. ;) N.a.v. jullie reacties ga ik kijken of ik de operatie een paar dagen eerder kan laten doen. Thanks allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik kon de dag na mijn operatie gewoon alles. Op tillen en wat niet mag na dan..

Het is bij iedereen verschillend. Ik heb zelf geen pijn gehad. :)

Maargoed. Lees hier ook veel verhalen van meiden die wel veel pijn hebben

Succes alvast!

Thanks... aangezien ik het natuurlijk niet kan voorspellen, ga ik toch proberen de afspraak 2 dagen naar voren te halen (kan toch bijna niet wachten dus dat komt goed uit ;))
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks... aangezien ik het natuurlijk niet kan voorspellen, ga ik toch proberen de afspraak 2 dagen naar voren te halen (kan toch bijna niet wachten dus dat komt goed uit ;))

Laat maar weten of het lukt! Vaak hebben klinieken ook vaste operatiedagen, dus ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enna, ik heb het 'geluk' dat deze arts een vriend van een vriend van mij is. Volgens mij is hij vrij flexibel. Ik hou jullie op de hoogte. Thanks!

Trouwens.. de cc's vliegen me hier om de oren ;) Ik heb geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Maar om een idee te krijgen: hoeveel cc zou nodig zijn voor een B naar een grote C/kleine D? Ik heb nl geen idee ;) Ben vandaag alvast naar de hunkemoller gegaan om te zien hoe een C/D bh eruit ziet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enna, ik heb het 'geluk' dat deze arts een vriend van een vriend van mij is. Volgens mij is hij vrij flexibel. Ik hou jullie op de hoogte. Thanks!

Trouwens.. de cc's vliegen me hier om de oren ;) Ik heb geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Maar om een idee te krijgen: hoeveel cc zou nodig zijn voor een B naar een grote C/kleine D? Ik heb nl geen idee ;) Ben vandaag alvast naar de hunkemoller gegaan om te zien hoe een C/D bh eruit ziet :)

Oh dat is fijn. Misschien krijg je een beetje voorrang hihi. Op consult volgt er een passessie, daar kun je kijken hoeveel cc mooi staat bij je. Wat je ook kunt doen is via de website van Bergman Clinics een gratis 3d consult laten maken. Je maakt dan een foto van je huidige borsten, die uploadt je, en daarna kun je met die foto ''spelen'' qua cc's. Het resultaat is niet heel betrouwbaar, maar je krijgt er wel een idee bij.

Maten zijn lastig, dat zal je pc ook zeggen. Ze geven nooit garanties hiermee, want het is afhankelijk van persoon tot persoon. Ik kom zelf van een A cup, en denk dat ik met deze 370cc op een D cup zal eindigen. Maar, ik ben nog maar net geopereerd, dus kan allemaal nog veranderen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens.. de cc's vliegen me hier om de oren ;) Ik heb geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Maar om een idee te krijgen: hoeveel cc zou nodig zijn voor een B naar een grote C/kleine D? Ik heb nl geen idee ;) Ben vandaag alvast naar de hunkemoller gegaan om te zien hoe een C/D bh eruit ziet :)

Soms zeggen cc's niet zo heel erg veel, het heeft ook te maken met welke protheses je gaat krijgen en welk profiel, dan is het ook nog zo dat prothese borsten kleiner ogen dan echte borsten, dus wil je een cup kleine D of voor het zicht?

Hier zit dus ook verschil in.

Maar een pc zal je dit soort dingen ook allemaal vertellen, wat je kunt doen is foto's meenemen van wat jij mooi vind,en dan kan de pc jou vertellen of dat haalbaar is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi allemaal,

Gisteren heb ik mijn intake/consult gehad en gepast. Uit privacyoverwegingen zeg ik niet bij welke kliniek/arts, maar ik heb er een heel goed gevoel over. Ik ga met een ronde 300cc prothese medium profile van Mentor van een B75 naar een D75. Moet nog wel een beetje wennen want 'D' klinkt zo enorm ;) Van de arts mag ik met een gerust hart 6 dagen na de operatie in het vliegtuig stappen, dus dat is een hele opluchting! Ik heb gekozen voor een van de beste artsen/klinieken die er zijn en dus is de operatie vrij prijzig, maar logisch. Toch ben ik benieuwd wat jullie betaald hebben voor een bv met zelfde implantaat. En uberhaupt wie zelfde implantaten heeft, dan kan ik alvast foto's kijken terwijl ik wacht totdat he 18 december is :) Fijn weekend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 600 dus t dubbele :P en ik ben bij de parkkliniek (op 18 december) dus ik betaal aardig wat :P

Waarvoor niet voor SLAZ gekozen in Amsterdam voor dr.Nio 3100 euro zonder meer kosten boven de aantal cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na wat ik hier heb gelezen word ik door een van de beste artsen (in iig op het gebied van borstvergrotingen) die er op dit moment is geopereerd, ik betaal met 3100 euro toch echt niet de hoofdprijs ;)

Bij een privékliniek betaal je ook voor de naam en omdat het een "privé"kliniek is natuurlijk :) Persoonlijk vind ik het juist fijn dat ik in een ziekenhuis wordt geopereerd. Zal heus niet veiliger zijn, maar voelt wel zo, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.