Ga naar inhoud

Zomerfestivals !!!


Barb

Aanbevolen berichten

Jaja meiden mijn eerste Festival zit er alweer aan te komen van 2010!

Dinsdag was ik 6 wk po (hoera) en zaterdag ga ik naar Emprium. De kaartjes had ik in februari al en moest maar gokken of ik dan al kon dansen en springen. Maar gelukkig is mijn herstel erg vlot gegaan en kan ik dus zaterdag genieten van mijn eerste Festival.

Dit jaar ga ik naar Emporium, Extrema, Dance Valley (lekker op de fiets) en Mysteryland.

Waar gaan jullie heen?

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Nou ik lees dus net van jou (geloof ik) dat Mysteryland is uitverkocht <_< Dus dan wordt het waarschijnlijk Decibel... en ik wilde zo graag naar de feestfabriek, is dan wel geen festival maar toch! Helaas gaat dat ook al niet door voor mij! Wat een ellende zeg :P

Ground Zero in Bussloo lijkt me ook wel gaaf trouwens :)

Veel plezier zaterdag! Laat ons weten hoe het is om met boobs te partyen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben meer van de rockfestivals, pinkpop zou erg leuk zijn maar helaas dit jaar zero, wel paar keer naar openluchttheater concerten, oa de dijk en waylon

in belgie wemelt het ook altijd van de leuke festivalletjes, suikerrock in tienen, marktrock in leuven, zottegem rock, maar dit jaar sla ik alles over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn eerste feestje word denk ik Ground zero met :1bouncingboobs:!! Kan niet wachten..!

Wilde ook na Defqon maar voor het eerst in 5 jaar geen kaartje..!

En dan nog Dominator en Decibel.. :43:

Dit jaar niet op vakantie vanwege het boob fonds..dus dan alle feestjes maar af :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Neeeeeeee!!! Wat lees ik nu:

Nou ik lees dus net van jou (geloof ik) dat Mysteryland is uitverkocht <_<

Boehoe... :102: Daar wilde ik dus ook heen. Defqon gaat ook al niet lukken. Mijn vriend draaide daar de afgelopen 2 jaar (in de zwarte tent ;)), dus toen kon ik lekker gratis naar binnen,. Dat was echt ideaal. :D Maar dit jaar draait ie daar niet en een kaartje kopen is ook niet gelukt. <_< Dan maar naar Sneakerz in Bloemendaal op die dag... :116:

Ik ga sowieso wel naar Indian Summer Festival en Free Festival. DanceValley kan helaas niet, want dan ben ik op vakantie. Loveland is ook nog een optie en Lunabeach lijkt me ook wel leuk. Verder nog maar even kijken wat er allemaal te doen is.

Barb, veel plezier zaterdag. Dat gaat vast goed komen! ;)

Zin in zomerfestivals met m'n nieuwe boobies!!! :43::1bouncingboobs::57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er zin in!!! Ga naar Pleasure Island, Free festival, hopelijk ook nog Mysteryland als ik nog aan enigszins betaalbare kaarten kan komen... Decibel zou ik ook nog heen willen, maar moet ook rekening houden met oppas. Ben nogal een party-mama haha en mijn moeder vindt oppassen best leuk, maar niet elke week haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben naar Emporium dus geweest dit weekend. Duurde even voordat ik er echt inkwam. Maar was wel leuk festival. Alleen in de avond wat mot regen gehad maar niet koud. Nu eerst naar Ibiza en daarna Extrema ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil heeeel graag naar Pleasure Island, maar ga 2 dagen later op vakantie.. dus dat wordt hem niet... Defqon kaartjes heb ik verkocht en nu ga ik zowieso nog naar Decibel en misschien Extrema en Mysteryland..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Phantasia

Ik ga aanstaande zaterdag naar Indian Summer. Moet eigenlijk officieel nog tot maandag met sport-bh lopen, maar ik snoep er mooi 2 daagjes vanaf. :P Wil zaterdag met mooie bh en sexy top lekker los gaan daar! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Dat doe ik ook hoor, trek lekker wat leuks aan bij Rockin'Park...

Veel plezier op Indian Summer, Phantasia! (ik ken dat feest trouwens helemaal niet. Waar wordt dat gegeven?)

Dank je, jij ook! ;)

Indian Summer wordt gegeven bij Broek op Langedijk, of all places. :P Het is wel van ID&T, dus geen dorpsfeest ofzo. ;) Ik ga dit jaar ook voor het eerst hoor, ben benieuwd! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 en 14 augustus antilliaanse feesten in Hoogstraaten ( Belgie) geweeeeeeeldig festival als je houdt van soca, reggeaton, salsa, bachata, merenque enz enz... :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.