Ga naar inhoud

Smoothie : 18 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Smoothie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Smoothie,

Ik ben al te laat,dus als je dit leest ben je al gezegend met mooie boobies.

Gefelicteerd he meid.

wacht je verslagje af.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benieuwd naar je verslag!!! Ik moet straks omhalf 5 in venlo zijn voor de hechtingen maar neem aan dat jullie dan al weg zijn..... het is nu 1015 uur dus je bent er net. Kan weer helemaal terughalen hoe ik me vorige week voelde toen ik binnenkwam en moest wachten...... sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Heel erg bedankt voor jullie liever berichtjes! :D

Oeeh ik ben zo blij!! Heb eindelijk mn tieten haha!!! ;)

Nou alles is helemaal voorspoeding gegaan.

We waren al heel vroeg in Venlo om 9 uur al, want waren vroeg weg gegaan want was bang dat ik in de file terecht kwam.

Is ook een paar keer gebeurt maar niet lang gelukkig. Toen zijn we nog maar even in de auto blijven en om 09.45 zijn we maar na binnen gegaan.

Rond 10.15 werd ik dus opgehaald werd ik na een ander deel van het gebouw gebracht. Mijn vriend was alleen net na de wc dus die wist niet waar ik was, die vrouw zei dat ze hem hier heen zou sturen maar had ze niet gedaan, mn zusje belde hem dus waar die heen moest. Hij dacht eerst dat we ons verstopt hadden grappenmaker haha.

Maargoed toen ik daar zat toen werd ik pas echt zenuwachtig, zweet stond me in de handen. Ik werd al gauw opgehaald en werd me verteld wat ik allemaal moest doen.

Voor ik het wist lag ik op en operatietafel en nu ging het dus eindelijk gebeuren,, eindelijk een droom waarbij als je wakker word je droom is uitgekomen ;)

Kreeg een slaapmiddeltje en toen werd ik al weer wakker, heel vreemd dat je dat stuk overslaat zeg, lijkt net of het in een paar minuten gebeurt is. Ik was al vrij snel wakker en voelde me goed, heel goed eigenlijk, geen pijn alleen druk en spanning op mn borsten maar dat kwam doordat ze er wel veel in hadden gedaan zei de operatie assistent. Toen ik mn ogen los had keek ik gelijk onder de deken Jaaaaa ik heb ze!!!! :D ik was zo blij. Toen kwam de operatie assistent er dus aan en omdat het zo goed ging mocht ik al vrij vlot na huis ik vroeg wel eerst of ik ze mocht zien, dus ze hielp me met het los doen van de BH en ze waren zo mooi!!! Ik was heel erg bang dat ze te klein zouden zijn, maar nee precies goed!! En ze worden natuurlijk alleen maar mooier!

Toen konden we dus weer 1.5/2 uur terug rijden na huis en dat ging allemaal goed toen begon ik iets wat steekjes te voelen maar niet echt pijn, en tot op heden ook niet gehad, dus ook geen pijnstillers genomen. Heb aardig goed geslapen gelukkig.

Ben zo blij echt waar!!! :D

Zal binnenkort ook foto;s plaatsen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo, dit klinkt helemaal super goed...alsof een gemiddeld bezoek aan de tandarts nog vervelender is...haha Fijn hoor, geniet er maar lekker van!!! En inderdaad super benieuwd naar je foto's natuurlijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey smoothie,

Wat een wereld verhaal zeg.

Helemaal top,dat het zo goed is gegaan.

Gefeliciteerd hey meis,geniet van je mooie borsten.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rianne, wat een goed verhaal! Heerlijk dat het allemaal zo lekker is gegaan! Ben benieuwd wat je er toe nu toe van vindt. Ik vond ze in het begin echt enorm maar ben er nu al helemaal aangewend! Je hoort mij nu echt niet meer zeggen dat ik ze te groot vind hoor!

Sterkte de komende dagen. Rust lekker uit....

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi Dames!

Ik wilde de foto's er op zetten kan ik mn bluetooth stick niet vinden <_<

Naja zodra ik hem vind zal ik de foto's in een album zetten.

Het gaat nog steeds heel goed! Ik zie mn borsten ook echt met de dag veranderen ze worden steeds mooier maar ook kleiner :blush:

Ja helaas worden ze doordat de zwelling weg trekt ook wat kleiner, maargoed ze blijven nog steeds mooi bij mn lichaam passen ;)

Ik ga zometeen weer voor het eerst douchen sinds de operatie, vind het wel spannend want de pleister mag er ook af en ben een beetje bang voor wat er onder zit dat mn bh er dan over heen gaat schuren...

Ben toen straks al geholpen met mn haren die heb ik onder de kraan gewassen dat scheelt weer tijd ;)

Helaas is er nu verder niemand thuis allemaal werken dus hoop dat het gaat lukken in mn eentje met afdrogen, ik vind wel een manier.

Oja zag gisteren ook dat ik een bloeduitstorting kreeg, had het idee dat mn bh te strak zat dus had even gebeld en mocht mn bh losser doen en moest ook koelen.

Hij is nu niet veel groter geworden, hoop dat dat zo blijft!

Groetjes Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb toen de pleister eraf ging eigenlijk geen last gehad van de wond dat die schuurde ofzo.En meid,je wilt niet weten hoe blauw ik zag.Echt alles zag blauw/paars.....maar dat trekt ook wel weer weg hoor!!

Succes verder.

xxEmma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Nou pleisters zijn eraf maar toen ik dat deed werd ik een beetje raar, werd licht in mn hoofd dus ging gauw ff liggen, had het idee dat ik zo onderuit kon gaan.

Weet niet of het nu kwam omdat ik misschien te veel heb gedaan (gedouchet enzo) of dat ik bang was wat er onder die pleisters zat.

Maar voel me nu wel weer goed hoor ;)

Bh schuurt nu nog niet over mn wondjes dus hopen dat dat zo blijft, hij zit ook aardig strak dus zal wel niet zo snel gaan schuren.

Kan niet wachten tot ik straks BHs en bikinis kan gaan kopen :D

Ben echt benieuwt wat mn uiteindelijke cup maat gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Smooth!

Jesus wat een mooie boobs heb jij! Jij bent een dag voor mij geopereerd maar de mijne staan nog helemaal schots en scheef haha! De jouwe echt mooi naar voren en mooi van vorm...hoop dat de mijne ook snel gaan vormen!

Alleen bij mij gaan ze al hangen...ten minste, ze zakken! Nu al! Weet iemand of dat normaal is? Bij jou en andere zag ik dat niet op de foto's!

En moet je ze ook masseren? Doe je dat dan met masageolie (welke)...de pc zei dat ik er niets op hoefde te smeren maar het gaat anders zo stroef...

Sorrie voor al mijn vragen :blush:

Kusss

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.