Jump to content

Smoothie : 18 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve

Guest Smoothie

Recommended Posts

Guest Smoothie

Hoi Hoi! :D

Ik ben net nieuw hier op het forum dus zal me even voorstellen.

Ik ben Rianne, ben 21 jaartjes jong en word 18 mei geholpen in de Arenborghoeve door Dr. Visser.

Ben vandaar op consult geweest dus zal ook gelijk topic openen waar ik alles bij zal houden ;)

Groetjes!!

• Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Carola

hoi hoi!

Goede keuze :D

dr. visser is echt een icoon hier haha..

maar vertel eens wat meer over jezelf.. welke cup maat heb je nu.. wat is er geadviseerd e.d.

Groetjes!

Guest Smoothie

Nou hierbij open ik dan ook maar vast mijn topic waar ik alles in bij zal houden ;)

Vandaag ben ik dan eindelijk op consult geweest bij Dr. Visser in de Arenborghoeve.

Het ging allemaal best wel snel dat gesprek, ik wil graag een C/D dus ze raadde me aan om links 280cc te plaatsen en rechts 275cc.

Ze zei dat dat genoeg was ivm met mijn bouw, omdat ik vrij slank ben.

Toen ik even in de wachtkamer moest wachten om later alles verder af te ronden begon ik eigenlijk toch wel te twijvelen of ik dat genoeg zou vinden...

De operatie assistente vertelde me dat ik anders thuis zakjes rijst moest koken en dan in een beugel- en vullingloze BH moest passen.

het aantal cc dat na 280 kwam is 310 dus wel een beetje meer.

De operatie datum is 18 mei, helaas kon het niet eerder omdat ze helemaal vol zat.

Ik ga dan van een A/B na een C/D.

Krijg de Arion SoftOne Silicone, 280cc rond, cohesief, op de spier en worden via de borst plooi geplaatst.

Weer aangekomen thuis zijn we gelijk na de stad gegaan om een keukenweegschaal, rijst en een sport BH te kopen,, zat dus te twijfelen of ik nu een 70C of 70D moest hebben, maar 70D leek me wel goed.

Thuis de rijst gekookt en in de BH gedaan (borsten beetje verbrand, want kon weer niet wachten tot het afgekoeld was :blush: ) trui erover heen, en toen leek het toch wel aardig wat die 280.

De BH zat ook goed, dus hoop dat ik dan op een D uit kom.

Dus ik neem toch maar 280cc!

:43:

He Smoothie,

Proficiat met je datum, dat word aftellen! :D

Voor je het weet is het 18 mei.

Ik ben 1 week po, en heb 295 cc gekregen en heb nu een c

Dat met die rijstzakjes is een mooie manier om enig idee te krijgen wat het gaat worden.

Veel succes met de voorbereidingen!

:71:

Guest Smoothie

Dank je! :D

Ja ik ben echt zo blij dat het nu echt offcieel is!!

Mag ik vragen hoe groot jij ong bent, en wat voor bouw ong?

Ik ben zelf vrij slank en ben net 1.60 m dus ben benieuwt wat die 280 dan bij mij word ;)

Zou ik misschien je foto's mogen zien?

Groetjes!!

Hoi Smoothie,

Ik ben 1.72 en weeg 58 kg.

Ik heb lang getwijfeld tussen 255 en 295 maar ben nu super blij dat ik voor 295

heb gekozen :D

Ik stuur je wel een pb

Groetjes PIp

Guest Smoothie

Ok ;)

Ik zat namelijk ook te twijvelen tussen 280 en 310.

Ze heeft me zelf trouwens niet iets anders aangeraden dan 280, omdat ze vond dat dat het beste bij me zou passen maar ik ben bang dat ik als ik ze heb ze misschien nog te klein vind maar ik ben best klein en smal 1.60 en weeg 51 kg dus zal wel goed wezen hoop ik dan als ik kijk dat jij ook een C hebt gekregen met 295cc.

Groetjes!!

Guest Chantal

Wat goed!!! Gefeliciteerd met je datum! Gaat vast helemaal goed komen met die C/D cup :D Spannende tijd nu! Lekker van genieten en net als Pip zegt, voor je het weet is het de 18de :)

Hi Smoothie!

Welkom en fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en een datum!!!

Het aftellen kan beginnen .... :43:

Ik heb je geantwoord op mijn eigen forum. Maar ik wilde nog even zeggen; volgens mij blijven we twijfelen tot de laatste dag!! Het is ook nog al wat toch? Je moet er maar op vertrouwen dat het goed komt! Ik vroeg mij af waarom ik meer krijg dan jij terwijl ik voor een c ga en jij een C/D. Maar ik lees nu dat jij een stuk kleiner bent dan ik. Ik ben 1.76. Dus we hebben zowieso een andere bouw.l..... Hoop ik dan maar...... Ha, ha. Weer een twijfel. Ik word nu al gek van mezelf!!

Patricia

Smoothie,

Leuk voor je dat je ervoor gaat!!

Meiden,niet twijfelen over de hoeveelheid cc.Vertrouw op het oordeel van Dr Visser.Zij heeft daar wel kijk op hoor!!

Het gaat niet alleen over de hoeveelheid cc,je bouw,gewicht alles telt mee!!

gr Emma

Guest Smoothie

Het is heel moeilijk om niet te twijfelen Haha ;)

Ik ben gewoon bang dat ik na de tijd als ik bijv die 280cc heb ik ze misschien wat groter had gewild en dat er eigenlijk wel een 310cc in kon...

Dus ik ga morgen bellen en dan wil ik zeker weten van haar dat een 280 echt het beste bij me is en 310 niet/wel??

Want ze heeft het verder ook niet over andere maten gehad dan die 280 en ik lees wel vaker dat veel vrouwen/meiden bijv 2 keuzes hebben en vaak gaan ze dus voor de grootste..

Ik ben zowiezo al een hele erge twijfelaar dus moet gewoon even zekerheid hebben ;)

Emma jij morgen heel veel succes!!! :3:

Guest Sann_

Heey Smoothie!

Wat spannend allemaal zeg. Ik lees ook veel over vrouwen die twijfelen tussen twee maten. Uiteindelijk komt hier ook gewenning bij kijken... Als je nu voor de kleinste cc kiest, dan vind je dat na de operatie en een poosje nog vrij groot. Want het is een flinke verandering. Daarna wen je aan je nieuwe borsten en zou je het later misschien niet eens erg vinden als ze nog groter waren geweest (denk dat veel vrouwen daarom zeggen: als je het niet weet, kies voor de grootste. Maar kan me voorstellen dat je ook geen overdreven grote wilt zodat het nep lijkt, moet wel bij je lichaam passen). Lastig he, keuzes. Ben er zelf ook nooit zo'n ster in!

Succes met de keuze!

Liefs

Hey Rianne!

volgens mij gaat 310 bij jou wel heel groot worden hoor! als ik t zo lees ben je maar klein haha!

(ik ook hoor, 1.64).

Als dr visser je maar 1 keus gaf, dan zal ze t wel zeker weten, waarschijnlijk ga je randen zien/voelen als je groter gaat.

Aan de andere kant heeft de assistente dr ook wel verstand van ;)

In ieder geval gefeli met je datum :)

Groetjes, Mae

Guest Smoothie

Ik heb net toch maar gebeld na de arenborghoeve of een 310 ook zou kunnen bij mij :blush:

Dr Visser was aan het opereren maar de assistent zou het aan haar vragen of het verantwoord was.

Ik vertelde dat ik heel erg twijfelde over de maat, omdat ik eigenlijk toch wel iets groter wil en toen zei ze dat meer vrouwen daar vaak op terug komen ;)

En vooral ook na het lezen van het verhaal van jou Mae, dat jij je betrapte op het feit dat je ze toch wel wat kleiner vind, weet ik eigelijk wel zeker dat ik wat groter wil.

Want ik weet zeker dat ik precies zo zal denken als jou (vooral omdat jou postuur en lengte erg over een komen met die van mij ;)) dat je ze toch eigenijk wat groter had gehad.

Ik word of vandaag of volgende week terug gebeld dus ben benieuwt wat dr visser zelf zegt.

Dus jullie horen het wel dan! :D

Hoi smoothie!

Heel goed dat je toch even gebeld hebt over het aantal cc's,ik heb het zelf ook gehad,twijfels!

Dr.Visser adviseerde mij 280 cc voor het meest natuurlijke resultaat,maar ik wilde groter en toen zei ze dan doen we 320cc.

Ik ben 1.65 en weeg 60 kilo.

Uiteraard begon ik thuis weer te twijfelen en heb opgebeld naar de kliniek om te vragen of ik eventueel nog meer kon krijgen,omdat ik bang was dat ik spijt zou krijgen en ze misschien toch te klein zouden uitvallen,die 320 cc.

Een vriendin van mij adviseerde mij om de grootste maat te nemen,vooral omdat je er zo snel aan gewend raakt,dus ik bellen.

Uiteindelijk kon ik 360cc nemen,moest ik niet meer afvallen en dit gewicht behouden en ik voel geen randen,helemaal niks,dus de beste keus ooit.

Echt je raakt er snel aan gewend hoor,kijk maar eens bij mijn profiel,heb ik mijn foto album staan.

Nou meid veel succes en aftellen maar!!

Liefs kim

Guest Smoothie

Hoi hoi Kim!

Heb even je foto's bekeken en vind je borsten heel mooi hoor! Vind ze er nu nog steeds natuurlijk uit zien, je ziet niet echt ''ballen'' ofzo ;)

Als het goed is belt ze me maandag terug en dan hoor ik het wel, ik wil ook graag wat groter dus hoop dat het kan die 310.

Maar omdat mijn rechterborst heel iets groter is dan mn linker moest daar wat minder in dus zou daar 275 krijgen en dan nog zou je heel iets verschil zien, minimaal, maar die assistente zei zo dat de volgende maat na 310 320 komt dus geen 5cc verschil.

Maar nu dacht ik zo dat zou toch alleen beter zijn, dan 320 in mn linker en 310 in mn rechter dan zou je het dus nog minder zien... Maarja wat weet ik er van, Haha ;)

Maargoed wacht het even af.

Dacht er ook nog aan dat ik dan wel waarschijnlijk moeilijk bh's zou kunnen vinden met mn 70 omtrek en dan waarschijnlijk een D, maar had al op de site van hunkemoller enzo gekeken en daar kan je gewoon leuke bh's bestellen in bijv 70D, dus dat is gelukkig geen probleem dan :D

Groetjes Rianne.

Guest Mols1234

Nou over bh's en maten gesproken.

Ik heb vandaag de hele Hunkemöller aangehad.

Echt iedere bh (die ze in mijn maat hadden)! Maar net als bij mijn vorige bv pas ik er toch weer geen een of ze bestaan niet in mijn maat. 75D of E ligt aan het model. De verkoopster heeft haar geld moeten verdienen vandaag, lol!

Uiteindeliijk pastten er 2 en gelukkig is 1 ervan mooi. De ander is het sportieve grijze katoenmodel met beugels en voorgevormd, niet mijn smaak, maar hij zat prachtig en heerlijk! Er is toch niemand die het ziet onder je kleren, hahaha.

Groetjes

Mols1234

Hoi hoi,

Dank je voor je compliment!

Ben er ook erg blij mee!

Ja je zou denken,310 in de een en 320 in die andere,maar goed dr.visser zal het beter weten als wij haha.

Ben benieuwd wat het gaat worden!!

Nou ik ga weer lekker bank hangen voordat ik zo weer de hele avond achter het forum zit hahaha.

Liefs kim

Guest Smoothie

@ Mols1234

Dat is idd wel vervelend dat je moeilijk bh's kunt vinden, maar je hebt er gelukkig wel 2 gevonden ;)

Mij schoot ook te binnen toen je het had over ligt er aan hoe ze uitvallen, dat die bh's bij hunkemoller vaak wel kleiner uitvallen volgens mij, want ik heb nu ook 2 bh's van daar en heb ik een 70C van aan terwijl ik volgens dr Visser een A/B heb ;)

Voor de rest heb ik van andere winkels meestal 70B in bh's, A is wel te klein...

Naja ik zal het zien als ik ze straks ook wat groter heb! :D

@ Kimmie79

Geen dank!

Ik ga idd maar gewoon van uit wat Dr Visser zegt, ben nog niet terug gebeld dus ga straks zelf even bellen misschien weten ze al wat meer ;)

Groetjes Rianne.

Guest Mols1234

Ja, dat is herkenbaar zeg!!!

Ik had voorheen ook altijd van de hunkemöller C's aan, terwijl ik volgens mijn pc B had, heel gek. Maar B pastte ECHT nooit. Ook niet met mijn Marie Jo setje.

Nu heb ik wel overal 75D of een 75E, dit afhankelijk van het model. Ik heb ook al saph en Marie Jo aangehad bijvoorbeeld.

Heel gek inderdaad!

Groetjes

Mols1234

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.