Ga naar inhoud

Smoothie : 18 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Gast Smoothie

Aanbevolen berichten

Gast Smoothie

Vandaag nog weer 2 bhs gescoord :D

Heb een zaakje ontdekt in Apeldoorn met ''moeilijke'' maten en hebben ze echt leuke en niet zulke dure bhs!

Zitten er ook nog niet zo lang en ga er zeker vaker heen.

Zal zo even mn bh's in mn album zetten.

Heb trouwens een 70E en een 65F gekocht, ze zei dat ik heel goed een 65F kon hebben omdat ik best smal ben.

De roze en de wit/zwarte kan ik ook als halter dragen en die andere witte kunnen mn bandjes af.

Liefs Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Smoothie
mooi Smoothie. ik vind de rose bh heel mooi. waar kan je ze kopen? prachtig!!

Welke roze bedoel je?

Heb er namelijk 2 in mn album ;)

Die eerste komt van de Hunkemoller, maar is me te klein is een 70D dus daar heb ik mn zusje weer blij mee kunnen maken net zoals die vlinder bh Haha.

Die andere roze met dat gele komt van de Change, zit in apeldoon echt leuk zaakje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie
Check!! Dat is het betere werk :D Hebbie mooi gekocht!!! Zeker die MarieJo BH...die wil ik ook...dure hobbie, nieuwe tieten haha :wacko:

Kussie

Ja toch vond ik ook!! :D

Denk alleen dat ik die andere 2 meer aan zal hebben dan die MJ, want die zijn niet zo hoog zeg ma, die MJ bedekt meer mn borst en heb veel lage zomer truitjes dus dan is dat nie zo mooi ;)

En in die andere worden mn borsten een beetje gepusht, dus dan komt mn decollete wat mooier uit :36: Haha.

Over ong 2 weken had ze weer nieuwe collectie dus dan ga ik daar weer even langs.

Idd dure hobby ja als je elke keer zo'n MJ bh moet halen maar ben blij dat ik dat zaakje heb gevonden, scheelt echt ^_^

Had je die bh trouwens nog gevonden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wijffie!!

Nee heb die BH niet meer gevonden, ze hadden 'm wel alleen niet in mijn maat <_< Draag jij nu een lichte puch-up BH of niet? Ik wil eigenlijk we zo'n ding omdat mijn borsten nogal uit elkaar staan, vind ik het wel mooi als ze wat naar binnen/boven gepusht worden. Je zei dat die ene BH licht pushte dus vandaar mijn vraag.

Kussies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Jammer zeg!

Zit idd lichte push up in, zitten dunne kussentjes in.

Het is niet zo dat ze echt na elkaar toe gedrukt worden, dat mag ook nog niet volgens mij, maar ze worden wel iets gepusht ;)

Heb ik ook echt wel goed opgelet dat ze niet echt na elkaar toe gedrukt worden maar na mijn idee kan dit wat ik nu heb geen kwaad.

Misschien worden ze ook niet zo gepusht, omdat mijne al van zich zelf aardig dicht bij elkaar staan, zou denk ik ook wel wat voor jou zijn ja als je ze wat dichter na elkaar toe wilt ;)

Zou het gewoon eens proberen zo'n bh.

Liefs Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan ga ik maar is vor die BH's kijken. Weet je zeker dat ze niet gepusht mogen worden? Of weet iemand anders dat...toen ik het aan mijn pc vroeg zei hij; je mag alles weer. Nou is hij heel goed maar ook heel onduidelijk (zoals ik al eerder zei). En waarom zou een push-up BH niet mogen dan? Wat een vragen weer haha :blush:

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Ja zeker weten weet ik het eigenlijk niet, maar had het hier op het forum gelezen ;)

Waarom het niet mag weet ik ook niet precies (stond er vast wel bij, maar dat heb ik niet onthouden haha)

Anders zou ik gewoon even je pc bellen dan weet je het zeker toch.

Liefs Rianne

[edit]

heb het topic even opgezocht http://www.borstenforum.com/index.php?showtopic=402

maar ik had het volgens mij bij iemand anders in het topic gelezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Even een update :D

Ben nu 7 maand PO en het gaat heel goed met mn boobies.

Alleen had ik ze nog steeds graag wat groter gehad, naja dat is dan voor over 10 jaar ;)

Heb ook nieuwe foto's in mn album gezet en kan echt goed verschil al zien hoe de borsten veranderen.

Ze lijken al veel meer natuurlijker.

Ik zit nog steeds op een 70E, al heb ik soms ook 75E, ligt aan de bh.

Mijn littekens zijn wel nog goed zichtbaar, hoop dat die wel mooi gaan genezen.

Verder ben ik wel zeer tevreden over hoe ze eruit zien kwa vorm :)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.