Ga naar inhoud

Leya* : 2 december 2015 : Dr. Wever : Gelre ziekenhuis : Apeldoorn .


Aanbevolen berichten

nou super dat je toch vandaag naar huis kon, is idd veel beter zonder al die snoeren etc

Gewoon lekker rustig aan doen, alles op zijn tijd, je hebt geen haast, en heerlijk he weer met de katjes hihi

Dat is ook heel goed mogelijk, het was best een hoop stress en dan op een gegeven ogenblik moet het eruit.

Nou meis, rustig aan

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn nu vier dagen verder en ik kan niet anders zeggen dan dat het supergoed gaat. Kan mezelf goed redden, durf me ook al wat beter te bewegen. Het ziet er ook super uit, al vind ik ze nog wel iets aan de grote kant uitgevallen eigenlijk. Maar ze zijn keihard en zullen vast nog wat slinken. Verder weinig tot geen pijn. We heel moe en nog een waas in mijn hoofd van de narcose. En veel slapen. Vandaag voor het eerst even een wandelingetje gemaakt van nog geen tien minuutjes, met als gevolg twee en half uur slapen haha. Voel me wat dat betreft net een oma.

En het naar de wc gaan lukt nog niet echt, het lijkt net alsof ik zwanger ben zo'n buik. Ik hoop dat dat nu met wat meer beweging ook weer gaat werken.

Slaap rust en tijd heelt in dit geval ook alle wonden ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi.

Ik heb eindelijk het resultaat durven bekijken en meteen maar even een foto gemaakt. Heeeel erg blij met het resultaat!

Verder kan ik alleen maar zeggen dat het nog steeds top gaat. Geen centje pijn gehad, de narcose is er nu wel aardig uit en ben weer voorzichtig dingen aan het ondernemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zijn de hechtingen eruit gegaan en de pleisters eraf gehaald. Het ziet er super uit! Wel valt me op dat er nu gelige en blauwige bloeduitstortingen naar buiten komen denk ik. Ook heeft het drielandenpunt iets gebloed. Ze heeft er nieuwe pleisters op geplakt die er een week op mogen blijven zitten. De linker is vooral nog opgezet en heeft hierdoor nog een ietwat vreemde vorm

Voor nu, super tevreden. Over vier weken een nieuwe afspraak bij de pc, dan kan zij het ook nog even beoordelen en kan ik haar bedanken .

Meteen maar even een nieuw fotootje geplaatst .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je foto,s gezien ..het ziet er netjes uit ..

Kan me voorstellen dat je tevreden bent .

Het drielandenpunt is bijna altijd een probleem plekje ...

Als het verticale litteken onder je tepel soepeler word , krijg je een natuurlijkere vorm van de borst .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor het bekijken van mijn foto's .

Het is nog even twee weekjes rustig aan doen, en daarna een kwestie van geduld. Maar al zou het er nu zo uitblijven zien zou ik ook al superblij zijn. Ben heel blij met het gewicht dat eraf is en ik voel me een stuk zekerder in mn lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Inmiddels ben ik een half jaar po. En om eerlijk te zijn ben ik niet tevreden ☺️. Toen ik bij de honkemuller ging shoppen kon de verkoopster me vertellen dat ik op een 70e uitkom.. Dat was ren shock en heb geen enkele bh meegenomen. Ook mijn nieuwe bikini's zijn een 70e of een 75d.

ik vind mijn borsten minder afschuwelijk dan eerst, maar de gevraagde c cup is het nooit geworden..

Ik zit erover te denken om het misschien nog een keer te laten doen. Ik zou dan zoiezo tot na een jaar po wachten, maar ik denk niet dat er nu nog heel veel verandert. Ze zijn zacht en doen nauwelijks pijn meer..

Wie herkent dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.