Ga naar inhoud

BH kopen bij kliniek Heyendael?


Sabry

Aanbevolen berichten

Kan je BH's ook kopen bij kliniek Heyendael? Ter plekke na de operatie? Omdat je anders 2 maten moet bestellen, en maar moet hopen dat 1 van de 2 past.... En je dan weer gedoe hebt met terugbrengen/sturen van de andere die niet past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel wel online. Dan stuur ik wel terug welke niet past. Ik wou eigenlijk de hema heavy hebben, maar die hebben ze niet in 75E... balen, scheelde een boel geld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik de triaction via Wehkamp bestel, achteraf betaal en de gene die niet past retourneer. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oke nou ik denk dat ik het idd bij de triaction hou en dat ik het via wehkamp bestel met achteraf betalen :-) wel bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de triaction van triumph bij de livera gehaald. Had me aangemeld voor de nieuwsbrief en kreeg mooi€7,50 korting! (Tip)

En ik heb de hkmx lvl 3 van de hunkemoller. Deze heb ik na 3 dagen aangedaan en zit me lekkerder. Wat strakker, maar heb het idee dat dat beter is hahah

Succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de triumph in de winkel gekocht en uitgelegd dat ik geopereerd ging worden.

Ik mocht 'm altijd komen ruilen zei de verkoopster toen :)

Ze heeft het zelfs op het bonnetje geschreven, echt heel lief :)

Heb 'm net nog eens gepast maar vind de 75D toch behoorlijk strak zitten in omtrek, terwijl ik altijd omtrek 75 heb gehad.

Hoop maar dat ie morgen past!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de triumph in de winkel gekocht en uitgelegd dat ik geopereerd ging worden.

Ik mocht 'm altijd komen ruilen zei de verkoopster toen :)

Ze heeft het zelfs op het bonnetje geschreven, echt heel lief :)

Heb 'm net nog eens gepast maar vind de 75D toch behoorlijk strak zitten in omtrek, terwijl ik altijd omtrek 75 heb gehad.

Hoop maar dat ie morgen past!

Ik zou een maatje groter kopen :)

Ik heb als het goed is 80D nu, maar na de operatie gaat het wat zwellen en je wilt het natuurlijk niet te strak hebben zitten. Dus heb nu een 85C, dan blijft de cup gelijk maar de omvang groter. Zit toch wel wat fijner :)

Dus mss beter een 80c halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh.. Ik heb werkelijk geen idee in welke winkel je hem kan kopen eigenlijk... Daarom dacht ik bestel ik hem online. Hoeft vriendlief niet naar de lingeriewinkel zonder mij hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een 75D gekregen van iemand anders, (maar die mag ik niet gebruiken ivm infectiegevaar moet ik een nieuwe hebben) en die zit me zelfs nu al wel lekker... Heb het gepast met waterzakjes, dat zak wel anders zijn maar knelt absoluut niet .. kan zelfs nog losser gedaan worden...

Ik moest van dr Straten een 75D en een 75E meenemen en hoop echt dat ik de 75E ga passen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou een maatje groter kopen :)

Ik heb als het goed is 80D nu, maar na de operatie gaat het wat zwellen en je wilt het natuurlijk niet te strak hebben zitten. Dus heb nu een 85C, dan blijft de cup gelijk maar de omvang groter. Zit toch wel wat fijner :)

Dus mss beter een 80c halen?

Ja ik ben bang dat vriendlief dinsdag meteen ff naar de Triumph winkel mag sprinten voor een maat groter ;)

Heb gelukkig ook de Anna Carefix gehaald en die past sowieso. Die zit minder strak dus dat is mijn noodoplossing mocht de Triumph morgen niet passen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh.. Ik heb werkelijk geen idee in welke winkel je hem kan kopen eigenlijk... Daarom dacht ik bestel ik hem online. Hoeft vriendlief niet naar de lingeriewinkel zonder mij hahaha!

Hier in de stad ligt toevallig een Triumph winkel dus dat was wel handig :)

Ook heeeeeele mooie lingerie voor over een paar weken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dat de Triumph klein valt, heb ik hier ook liggen in. 75 d en valt klein, omtrek en borst.

Livera 75d is veel ruimer bij de borst...hoop dat die straks past. En moet nog ff nieuwe kopen, welke mt geen idee hihi...maar komt goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tussenstukje is wel de oplossing voor als je vindt dat de omtrek te strak zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tussenstukje is wel de oplossing voor als je vindt dat de omtrek te strak zit.

Die vlieger gaat helaas niet op.. ik heb van de Hunkemoller van die tussenstukjes, maar die passen dus niet op de Triumph. Die tussenstukjes zijn net wat smaller

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vlieger gaat helaas niet op.. ik heb van de Hunkemoller van die tussenstukjes, maar die passen dus niet op de Triumph. Die tussenstukjes zijn net wat smaller

je hebt tussenstukjes in verschillende breedtes.

Kijk maar op de site van Livera

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje!

I.p.v. een 75E bh kan ik ook een 80 D kopen als ik het goed begrijp? Zit dat dan niet te los om mn rug? Of is dat niet wat er bedoeld wordt met omvang? Want 75E hebben ze niet van de hema Heavy (om een extra wissel bh te hebben, ipv 2 duurdere dacht ik is dat mss een optie) ??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Sabry

qua maat klopt het wat jij zegt, maar als de omvang te groot gaat worden, dan heb je onvoldoende steun, en je hebt die steun echt nodig.

je zou de Hema heavy altijd kunnen passen en dan kijken hoe die omvang valt, want dit verschilt heel erg per merk, maar als de omvang te los zit, dan zou ik deze niet kopen, is dus even een kwestie van passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.