Ga naar inhoud

Nieuw : ervaringen wellness kliniek Genk ??#durftevragen


Meid89

Aanbevolen berichten

Hahaha ik ben 1.72 en weeg 68 kilo ..

Dus dan valt 380 volgens mij best nog wel mee !

Jij bent oook bij beide op consult geweest ?

Ook nog ergens anders of dat niet ?

Nee alleen bij dr damen en dr verdonck,

na mijn consult bij dr verdonck was ik er zeker van en 2 weken later ben ik al geopereerd! :P

had persoonlijk niet zo'n fijn gevoel bij dr damen, hij was wel vriendelijk maar liep met 100 vragen de deur weer uit, terwijl dr verdonck mijn vragen al beantwoord had voordat ik ze uberhaupt kon vragen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee alleen bij dr damen en dr verdonck,

na mijn consult bij dr verdonck was ik er zeker van en 2 weken later ben ik al geopereerd! :P

had persoonlijk niet zo'n fijn gevoel bij dr damen, hij was wel vriendelijk maar liep met 100 vragen de deur weer uit, terwijl dr verdonck mijn vragen al beantwoord had voordat ik ze uberhaupt kon vragen :P

Ja mijn gevoel was ook beter bij Verdonck inderdaad

Maar helaas ..

Ik ga hard opzoek naar een andere pc !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee alleen bij dr damen en dr verdonck,

na mijn consult bij dr verdonck was ik er zeker van en 2 weken later ben ik al geopereerd! :P

had persoonlijk niet zo'n fijn gevoel bij dr damen, hij was wel vriendelijk maar liep met 100 vragen de deur weer uit, terwijl dr verdonck mijn vragen al beantwoord had voordat ik ze uberhaupt kon vragen :P

Ik heb een consult gepland bij nio ! 14 decemberr

Ja precies, voor gewoon cup A, zonder verschil, is Verdonck echt geen slechte pc.

Mijn voorkeur hier is eigenlijk altijd: Nio, Straten of evt van der Weij. (in Nederland)

Lees je goed in :) Het is zonde als je achteraf pas een goede pc vindt, zoals mij destijds gebeurd is... Ik dacht ook een goede pc gevonden te hebben na mijn eerste consult. Toen wist ik echter nog niet wat ik nu weet.. Daarom moest ik een paar maanden later weer onder het mes, maar had in die tussentijd wel verschillende so's gehad, en wist precies wat er mis gegaan was bij die eerste pc, en wat ik anders wilde en bij wie!

Vandaar dat ik altijd zo kien ben op rare adviezen.. en soms uit mijn slof schiet daarbij haha

xx BB

14 december nio !!!! Ben heel benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hahaha, als dat nu nog het grootste probleem is... Dat is wel een verschil met de zorgen die je na je eerste twee consulten had :)

Ik krijg ze voor de spier. Het kan bij mij en ik had en heb daar verder geen twijfels over!

Succes met je keuze.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, als dat nu nog het grootste probleem is... Dat is wel een verschil met de zorgen die je na je eerste twee consulten had :)

Ik krijg ze voor de spier. Het kan bij mij en ik had en heb daar verder geen twijfels over!

Succes met je keuze.

xx

Jaaa ik heb zo'n fijn gesprek gehad met nio !

Wat een top man !

Hij adviseerde me voor de spier !

Maar ik lees dat dit misschien eerder kan gaan hangen :(

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meid,

Jeetje ik had precies hetzelfde advies bij dr.damen gekregen, 2 verschillende protheses kon niet en moest ook eerst en lift en na 6 maanden een vergroting. Gelukkig door het forum op andere gedachten gebracht en vandaag bij dr. Nio geweest.

Goed gesprek, aardige man en ook voor de spier. Lees even mijn laatste topic waar BB op gereageerd heeft. Heeft gerust gesteld iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meid,

Jeetje ik had precies hetzelfde advies bij dr.damen gekregen, 2 verschillende protheses kon niet en moest ook eerst en lift en na 6 maanden een vergroting. Gelukkig door het forum op andere gedachten gebracht en vandaag bij dr. Nio geweest.

Goed gesprek, aardige man en ook voor de spier. Lees even mijn laatste topic waar BB op gereageerd heeft. Heeft gerust gesteld iig

He meid ! Dat meen je ? Ja je leest dat het inderdaad een welnesskliniwk verhaal is !

Nio is zo'n fijne man !

Bij Verdonck en damen zeiden ze beide bij binnenkomst : nou doe je kleding maar uit !

Dat ik zoiets had van hallo ?

Was bij nio helemaal niet ! Wat een fijne man ! Ben zo blij !

Ik ga het even lezen !

Heb je al een operatie gepland ? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.