Ga naar inhoud

Borstvergroting met hangend tieten


Aanbevolen berichten

Ik heb een lift en vergroting gehad vorig jaar in september.

Ik vond de pijn heel erg meevallen en de littekens ook!

Ik heb ronde 415cc protheses achter de spier en had eerst 70F (maar dat was meer vel dan wat anders) en nu een mooi gevulde 70H. Dit klinkt groot maar ziet eruit als een D cup volgens iedereen om me heen... Ik heb wel wat tegenslagen gehad en heb uiteindelijk 3 operaties gehad in 11 maanden tijd, maar ik zou het zo weer doen, ik ben nu super tevreden. Mijn laatste operatie is 11 weken geleden en mijn rechterborst is perfect! De vulling in mijn linkerborst moet alleen nog iets naar onder zakken, maar dat zal ook wel goed komen. Ik kreeg de verkleining vergoed van de verzekering (ik geloof 3500 euro) en moest zelf 2000 euro voor de protheses bijbetalen. Voeg me maar toe als je mijn foto's wilt zien :) Succes!

Wow 3 operaties heftig hoor maar goed je bent er door :-) fijn dat je vergoeding kreeg dat scheelt ook alweer... Ik zal je toevoegen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Borstlift en vergroting gehad in 2010 bij Jo Vanoorbeek (www.kliniplast.be) Super tevreden van. Littekens haast onzichtbaar, ik kon een lollypop litteken (alleen rondom de tepel en een streepje naar beneden). Prijs is voor jou niet van toepassing omdat ik een gecombineerde operatie had met buikwandcorrectie, ik denk qua prijs ongeveer zoals bij de andere 2 die je noemde. Maar zeker een consult waard, de pc zit in Brasschaat, operatie St-Augustinus. Ik heb ronde eurosicllone 450 cc onder de spier gekregen, had een 75-80B voordien met veel hang (ben heel veel afgevallen), en heb nu een 75F, of 80E, oogt heel natuurlijk. De spier oprekken met de protheses vond ik het ergst. De incisie lijnen voelde ik nauwelijks. (ziet er veel pijnlijker uit dan het daadwerkelijk is)

Foto's staan openbaar, kan je zo bekijken in de galerij,

Groetjes Ingrid

Heb net je foto's bekeken je boobies zijn heel mooi geworden hoor mag je zeker blij mee zijn :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik heb ondertussen veel research gedaan en contact gehad met paar meiden op de forum die in mijn situatie zaten. Ik ben er achtergekomen dat het wel mogelijk is om alleen te vergroten en dat is wat ik eigenlijk wil zo kan ik echt littekens vermijden en de ingreep is minder zwaar lijkt mij. Op 2/11 heb ik consult bij dr Nio ik ben heel erg benieuwd naar zijn mening. Ik ben er nog niet eens geweest maar de gedachten alleen doen me dromen en ik ben al bijna overtuigd dat hij mijn boobies gaat doen. Heel gek misschien maar zo voelt het. Ik heb zijn werk gezien en ik ben gewoon verkocht hihihi. Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Bedankt voor jullie reacties xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bedankt voor de tip k heb hier ondertussen ook dr Nio ontdekt :-) 2/11 is me consult blijkbaar kan deze man je hangtieten opvullen en resultaat = geen borstlift, alleen vergroting ben meer cc ik hoop dat hij iets voor mij kan beteken want ik wil liever alleen vergroten. Ik ben echt benieuwd...

Ja klopt Nio is ook goed, hij is eig vergelijkbaar met Plovier qua kundigheid.

Maar omdat je een pc zocht in Belgie heb ik Plovier aangehaald aangezien Nio in nederland zit.

Maar wat Nio kan , kan Plovier ook ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 6 weken nog steeds pijn? Dat is minder ben je weer op consult geweest na de operatie? En 6300 euro jeetje wat een bedrag zeg. Maar goed als je maar tevreden bent. Spoedige herstel... Het ergste is voorbij :-) xxx

Ja na een week ben ik heen geweest voor de hechtingen.. Alles zag er goed uit

4 november moet ik weer komen..

Ik ervaar pijn aan de tepels.. Het lijkt alsof ze aan het herstellen zijn.. Reageren soms weer op kou.. Het zal allemaal wel goed komen haha.. En het geld had ik er wel voor over hoor.. Ik wou dit al zo lang..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
6 uur geleden zei angela luiken:

hoi allemaal,

Ik heb 2 jaar geleden een vergroting en een lift gehad helaas 1 groot drama!!

inmiddels zit ik te wachten op mijn 9de operatie :-(

Ik dacht laat me veilig naar een ziekenhuis gaan in plaats een kliniek maar helaas.

 

Hoi hoi

Misschien dat je je wilt voorstellen in een voorsteltopic? 

Het is misschien goed als anderen wat meer details over jouw verhaal te weten komen? Het is natuurlijk niet zo dat elk ziekenhuis slecht is, en elke pc die daar werkt, dus misschien dat jij jouw verhaal wel in een eigen topic wilt vertellen? Kijk even naar het privébericht dat je kreeg bij aanmelden hier, daar staat in hoe alles werkt :)

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.