Ga naar inhoud

Borstvergroting met hangend tieten


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een dame van 28 jaar, 3 kinderen. Na mijn 3de kind heb ik altijd borstvergroting willen doen, maar door de een of andere reden is het booit zo ver gekomen.

Nu ben ik vastbesloten om het te doen, ik ben op consultatie geweest bij dr Tytgat in Antwerpen en volgens hem heb ik niet alleen een borstvergroting nodig maar ook een borstlift.

Ok mijn borsten hangen wel erg ( ongeveer 12cm vanaf mijn oksels) maar ik heb meerdere meiden gezien ( op internet) waarvan de borsten hingen, maar ze kregen enkel een vergroting.

Ik zou graag jullie ervaring en mening willen. Zijn er dames met hangendborsten die enkel een vergroting ondergingen? Ik wil in iedergeval geen borsten die tot mijn nek uitstekken, ik wil gewoon weer mooie volle borsten. Ik heb nu cup B en wil naar D Ik heb sowieso een afspraak gemaakt met dr Verdonck voor second opinion.

Maar aub dames graag ook jullie ervaring en mening voor dat ik die keuze maak.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je geen lift wilt staat daar tegenover wel dat je stevig aan de CC's moet om je borsten te vullen. Dan zul je waarschijnlijk de D cup overstijgen. Ik heb ook gekozen voor volume i.p.v. lift. Waarschijnlijk ga ik 2 á 3 cup maten groter krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames bedankt voor jullie advies, zal het maandag zeker doen. @ Water dat moedig van jou om je verhaal + foto's hier met ons te delen. Dit zal inderdaad veel dames helpen. Je borsten zijn nu wel mooi hoor wauww die dr Nio heeft echt magische handen, die moet ik zeker zien hihihi. Maar mag ik effe vragen wat een bv bij hem kost zo dat ik gewoon een idée heb. Ik heb een budget van 3000€ momenteel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, mijn borsten hingen ook vreselijk, een lege c. De pc wilde bij mij ook een lift maar dat wilde ik niet.. Het alternatief was liften met zoveel mogelijk cc. Zo gezegd, zo gedaan! Ben nu 2 weken po en vind t tot nu toe prachtig.

Krullemeisje bij welke pc ben je geweest? Dus je hebt alleen flink gevuld en niet gelift? Hoeveel cc zit er in? Mag ik je foto's zien? :-) lijkt me spannend hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik hier zoal heb gelezen is dat Verdonck mooie borsten kan maken bij dames die niet zoveel van zichzelf hebben. Hij is dus niet van het omtoveren van "hangtieten".

Denk dat als je geen lift wil, je beter naar een ander / Nio kunt gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na 2 kindjes ook een B ipv een D zoals ervoor.ben in antwerpen naar de pc geweest en hij heeft mij ook aangeraden om een lift plus een vergroting te doen.ik ken hier niet echt genoeg van om te weten of het nodig is of niet.het is natuurlijk ook niet zo goedkoop vr de 2 grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames bedankt voor jullie advies, zal het maandag zeker doen. @ Water dat moedig van jou om je verhaal + foto's hier met ons te delen. Dit zal inderdaad veel dames helpen. Je borsten zijn nu wel mooi hoor wauww die dr Nio heeft echt magische handen, die moet ik zeker zien hihihi. Maar mag ik effe vragen wat een bv bij hem kost zo dat ik gewoon een idée heb. Ik heb een budget van 3000€ momenteel.

Groetjes

Plovier in overijse is hiervoor ook een aanrader, wat hieronder gezegd word over verdonck is wel waar ben hier ng niet veel dames tg gekomen met jouw voorsituatie die zich laten opereren bij verdonck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier in overijse is hiervoor ook een aanrader, wat hieronder gezegd word over verdonck is wel waar ben hier ng niet veel dames tg gekomen met jouw voorsituatie die zich laten opereren bij verdonck

Bedankt Lizz ik zal hem effe googelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS; Dr. Nio zegt soms eerlijk dat het op een gegeven moment wel iets zou kunnen gaan hangen, vooral als er al een soort hangborst was (ben je plat en krijg je een BV dan is de situatie natuurlijk anders); maar ik zou dat niet erg vinden want een klein beetje hang vind ik juist natuurlijk; maar daar denkt iedereen misschien anders over.

Plovier en Nio hoor je veel goede berichten over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Na 2 consultatie's bij 2 pc weet ik nu dat ik zeker een lift + vergroting nodig heb, dus alleen vergroting is uitgesloten ik wil me daarom hier op focussen en zo veel info mogelijk en ervaring verzamelen.

Feedback dr Tytgat in Antwerpen: borstlift + vergroting, ronde prothese voor de spier 400cc

Feedback dr Verdonck Belgian breast: ( hij voert zelf alleen vergroting dus geen lift maar zijn collega kan het werk uitvoeren) borstlift + vergroting, ronde of druppelvormig prothese onder de spier 400cc - 500cc

Bij dr Tytgat had ik het beste gevoel, qua prijs komt het ongeveer op 4500 bij beide.

Maar ik ga nog verder ik wil nog 2 pc raadplegen en ik ben op zoek naar dames die de ingreep ondergaan hebben in Belgie, door wie zijn jullie geholpen? Nog aantal vragen:

- Maat er voor en daarna? Hoeveel cc zit er in?

- Ronde of druppelvormig prothese? Voor of onder de spier?

- Hoe heb je de ingreep en de dagen daarna ervaren?

- Hoeveel heb je er voor betaald?

- Ben je tevreden? Zo niet wat zou je anders willen?

Indien er nog dingen zijn dat ik vergeten ben dan hoor ik het graag van jullie.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Op 3 september heb ik een borstlift met een vergroting gehad..

Ik ben van een lege B/C naar een d/e gegaan.. Heb 285 cc anatomische erin gekregen.

Vond de operatie vrij heftig moet ik eerlijk zeggen. Het is nu 6 weken geleden maar verneem nog steeds pijn.. Maar ze zijn echt mooi geworden dus dat is het belangrijkste!

De kosten waren 6300 EUR bij Bergman clinici. Ben heel erg tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal 12/11 een lift (anker incisie en verzettung van tepelhof) en 340cc...we weten nog niet voor of achterde spier(ik moet een wissel ondergaan dus ze weten niet zeker hoeveel weefsel ikzelf heb), zal het laten weten...kosten lager dan 6,300,,,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een lift en vergroting gehad vorig jaar in september.

Ik vond de pijn heel erg meevallen en de littekens ook!

Ik heb ronde 415cc protheses achter de spier en had eerst 70F (maar dat was meer vel dan wat anders) en nu een mooi gevulde 70H. Dit klinkt groot maar ziet eruit als een D cup volgens iedereen om me heen... Ik heb wel wat tegenslagen gehad en heb uiteindelijk 3 operaties gehad in 11 maanden tijd, maar ik zou het zo weer doen, ik ben nu super tevreden. Mijn laatste operatie is 11 weken geleden en mijn rechterborst is perfect! De vulling in mijn linkerborst moet alleen nog iets naar onder zakken, maar dat zal ook wel goed komen. Ik kreeg de verkleining vergoed van de verzekering (ik geloof 3500 euro) en moest zelf 2000 euro voor de protheses bijbetalen. Voeg me maar toe als je mijn foto's wilt zien :) Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Borstlift en vergroting gehad in 2010 bij Jo Vanoorbeek (www.kliniplast.be) Super tevreden van. Littekens haast onzichtbaar, ik kon een lollypop litteken (alleen rondom de tepel en een streepje naar beneden). Prijs is voor jou niet van toepassing omdat ik een gecombineerde operatie had met buikwandcorrectie, ik denk qua prijs ongeveer zoals bij de andere 2 die je noemde. Maar zeker een consult waard, de pc zit in Brasschaat, operatie St-Augustinus. Ik heb ronde eurosicllone 450 cc onder de spier gekregen, had een 75-80B voordien met veel hang (ben heel veel afgevallen), en heb nu een 75F, of 80E, oogt heel natuurlijk. De spier oprekken met de protheses vond ik het ergst. De incisie lijnen voelde ik nauwelijks. (ziet er veel pijnlijker uit dan het daadwerkelijk is)

Foto's staan openbaar, kan je zo bekijken in de galerij,

Groetjes Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3 september heb ik een borstlift met een vergroting gehad..

Ik ben van een lege B/C naar een d/e gegaan.. Heb 285 cc anatomische erin gekregen.

Vond de operatie vrij heftig moet ik eerlijk zeggen. Het is nu 6 weken geleden maar verneem nog steeds pijn.. Maar ze zijn echt mooi geworden dus dat is het belangrijkste!

De kosten waren 6300 EUR bij Bergman clinici. Ben heel erg tevreden.

Na 6 weken nog steeds pijn? Dat is minder ben je weer op consult geweest na de operatie? En 6300 euro jeetje wat een bedrag zeg. Maar goed als je maar tevreden bent. Spoedige herstel... Het ergste is voorbij :-) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou in jou geval zeker eens langsgaan bij Dr Plovier in Overijse :)

Heel kundige arts hierin.

Hey bedankt voor de tip k heb hier ondertussen ook dr Nio ontdekt :-) 2/11 is me consult blijkbaar kan deze man je hangtieten opvullen en resultaat = geen borstlift, alleen vergroting ben meer cc ik hoop dat hij iets voor mij kan beteken want ik wil liever alleen vergroten. Ik ben echt benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal 12/11 een lift (anker incisie en verzettung van tepelhof) en 340cc...we weten nog niet voor of achterde spier(ik moet een wissel ondergaan dus ze weten niet zeker hoeveel weefsel ikzelf heb), zal het laten weten...kosten lager dan 6,300,,,,

Hey spannend hoor 12/11 dat is over paar weken heel veel succes en door wie word je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.