Ga naar inhoud

sarita : 27 mei 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

nou 5 dagen verder en meer pijn dan de eerste 2 dagen, maarja even doorbijten. slapen gaat redelijk, alleen die stomme rug ligging vind ik zo lastig, ik hou van lekker op de buik of op de zij, hoe doen jullie dat?? en na hoe lang kun je weer in een andere houding liggen?? naar buiten gaan gaat ook helaas niet zo makkelijk want ik woon op 2 hoog en ben het grootste deel van de dag alleen, ga daar wel een oplossing voor zoeken want er komt prachtig weer aan he!! liefs!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

rugslapen is echt een drama,vind ik ook dan he.

ik propte altijd een voedingskussen in me zij,zodat ik dan net half op me rug en half op me zij lag,dat verlichte een berg en was de nacht door te komen.

ooh en je balkon,of heb je die niet?anders kan je het daar even gezellig maken toch :1bouncingboobs:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx moontje!! dat ga ik proberen met een voedingskussen dat is wel een goeie, en ja heb wel balkon, maar hier in amsterdam centrum zijn ze heel klein hahaha, maar vandaag ben ik toch maar voor het eerst naar buiten geweest, me vriend heeft alles naar beneden getild om half 1 en toen moest ik wel wachten tot 4 nuur op hem zodat hij weer terug was, het was niet zo prettig na ee uurtje had ik t wel gezien, dus denk dat ik t overmorgen weer ff probeer en dan een beetje opbouwen tot het weer helemaal gaat. ze zeiden in de kliniek dat je na drie weken weer alles kunt doen?????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sarita,

gefeliciteerd met de boobs!

Natuurlijk mag je mijn ww, ik stuur je een pb.

Zelf heb ik helemaal geen echte pijn gehad, alleen spierpijn in mijn buik, bij de aanhechting met mijn ribben. Mijn borsten voelden wel aan als 2 waterballonnen, zo strak gespannen met vocht. Maar dat trekt na iets meer dan een week wel weer weg, dat voel je ook zo bubbelen. Net alsof je zilverfolie onder je huid hebt.

Nu beginnnen ze goed te zakken en een mooiere vorm te krijgen (nu= 14 dagen po). Ik hoop dat ze ook snel wat zachter gaan worden.

Ik heb zelf een electrisch verstelbaar bed en slaap, zelfs nu nog, met het bovenste stuk omhoog. Dan blijf ik op mijn rug liggen en heb ik niet zo last van mijn rug.

Ik kan qua werkzaamhheden eigenlijk alles wel weer. (Maar dat mag natuurlijk niet, erg moeilijk...)

ben benieuwd hoe het verder bij je gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey tamaartje , mooi resultaat heb je, ik moet ook ff de foto's erop doen.

doe jij ook meer dan mag??? heb je daar dan geen last van??

ik denk dat ik ook iets te veel doe nu al, maar soms is er gewoon even niemand

en dan moet je wel. op welke maat ben jij nu uitgekomen denk je??

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog een vraagje, bij de kliniek zeiden ze dat je je hechtigen gewoon

bij de huisarts eruit kan laten halen en tegen me vriend zeiden ze

dat hij het ook zelf wel kan doen, gewoon de knoopjes doorknippen.

heeft iemand dit ook zelf gedaan???

en de rest lost van zelf op heb ik begrepen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi an, bedankt!!, en over die hechtingen, de kliniek belde me toevallig net

om te kijken hoe het gaat, en ik vroeg dus nog een keer of ik ze zelf kon

verwijderen omdat dit tegen mij gezegd was, maar ze zeiden zeker niet zelf doen

omdat je hebt niet de goede schaar en je kunt infecties krijgen en dat kan

6 maanden duren, dus ze heeft het echt afgeraden.......

maar heb jij het met een schaartje gedaan of hoe???

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

:1bouncingboobs:Nog eventjes en je rent die 2 trappen van je af! :rolleyes:

Over je hechtingen: je zou het zelf kunnen doen, maar zorg ervoor dat je alles (ook het schaartje) heel goed ontsmet. Ik raad het je echter af, de (assistente van de) huisarts weet hoe 't moet en zou 't zo bij je kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt! heb toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts

vrijdag om de hechtingen te laten verwijderen. ik wou dit

liever niet omdat ik in de ziektewet zit en bij de arbo loop,

en ik wil gewoon geen problemen krijgen dus was het beter

geweest als ik t zelf kon doen, maar liever geen risico!! :140:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hellooww,

ik lees dat iederreen bijna zo een band heeft???

ik heb die niet gehad maar lijkt me wel beter na wat ik

allemaal gelezen heb, voor dat de prothesen niet naar

boven kunnen schuiven enzo. help dit misscjien ook voor het zakken???

want het drukt wel een beetje naar beneden toch???

anderen die ook geen band hebben of hadden??? hoor het graag.

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu 8 dgn. PO en ik vervloek die band! :(

Niet leuk, maar ja... wat ik al door maar roep: alles voor het goede doel!

Sommigen hebben wel zo'n band, anderen niet. Hangt van de pc en kliniek af waar je bent geweest. Het heeft ermee te maken dat ze dan idd wat meer naar beneden worden geduwd en de zwellingen tegen te gaan. Maar, believe me: 't is geen pretje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sarita,

Jij hebt ze toch voor de spier niet? Dan krijg je in normale omstandigheden geen band, meestal is dat alleen maar bij dual plane en soms bij onder de spier en in heeel uitzonderlijke gevallen eens bij op de spier! Prothesen die boven de spier zitten schuiven niet naar boven, is alleen bij dual plane dat ze naar beneden moeten gedrukt worden om goed onder die spier te blijven zitten, dus maak je maar niet te veel zorgen dat je zo geen band hebt gekregen, prijs jezelf eerder gelukkig, want is inderdaad geen pretje!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt eefje!! heel geruststellend om te horen, ik weet dat het pas

11 dagen geleden is maar je zit gewoon in afwachting hoe het zal worden,

want ik vind ze echt hoog en staan super strak, maar afwachten gewoon.

ben wel blij dat je dat even hebt laten weten, thanxx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sarita,

Had trouwens je foto's nog niet gezien, dus ben effe gaan kijken, wow, wat staan ze je mooi! :123: Als de zwelling wat wegtrekt en ze minder strak zullen zijn worden dat prachtborsten meid! Geniet ervan!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe , heb ook even gekeken naar je foto's , staan gewoon in de galerij , dat wist ik niet ...

Ja Sarita dat worden echt heeeele mooie borsten !! Met een mooi spleetje 33.gif

En voor dat zakken , ik weet anders nog goei vitamienen 14.gif , op advies van eefje...

Vitamiene G (geduld) (Ik moet er ondertussen wel al twee slikken...)

Komt helemaal goed met die boobs !! Ze zijn al heel mooi en het wordt alleen nog maar mooier !!

liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.