Ga naar inhoud

sarita : 27 mei 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hi dames, ik ben nieuw hier en heb al heel wat gelezen, heel interrsant allemaal en al veel opgestoken. 4 mei had ik mijn consult en 27 mei ben ik al aan de beurt, nog een paar daagjes, heel spannend en een beetje eng nu, maar moet goed komen na alles wat ik hier gelezen heb, en dat heel veel van jullie zich zo snel al weer goed voelen is zeker goed om te weten. ik ben 27 jaar en ben 4 maanden geleden bevallen, na een paar weken borstvoeding zijn mijn borsten helemaal leeg en dat voelt niet fijn als je wel mooie volle stevige borsetn had, dus vandaar ga ik ze wat opvullen, niet teveel alleen want wil geen grote joekels, dus wordt 265cc voor de spier, had een c cup en nu een slappe b, dus ben benieuwd. heeft iemand van jullie ervaring met tillen na de bv, want wil natuurlijk niet te lang mijn dochterje missen. nou nu nog even wat lezen van jullie en dan is t bijna zover

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend hoor! nog een paar dagen en dan heb je ze al :blush:

Maar met tillen moet je zeker oppassen, nu zou je dochtertje niet zo zwaar zijn dus dat is wel goed (mijn zoon is inmiddels 18 kilo dus hem kan ik zeker 6 weken niet optillen) zeker de eerste weken zou jij ook rustig aan moeten doen en iemand anders haar in-uit bed moeten halen, badje doen enz. hoop dat je hiermee voldoende hulp krijgt?

heel veel succes en ben benieuwd naar hoe het zou gaan

liefs evelien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sarita,

Met tillen moet je idd welerg oppassen, niet boven de 10 kilo de eerste 6 weken!

Maar dat zal je kindje niet wegen.

Zelf heb ik na een weekje weer lekker geknuffeld en rondgelopen met mn neefje van 3 maanden.

Dr Visser.... een goede keus!

Aftellen kan beginnen..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi evelien, voor jou ook nog een paar daagjes, heel spannend he! je hebt een kleine van bijna 2, goed dat je genoeg hulp hebt, ik heb me vriend die blijft de eerste 4 dagen de hele dag met me, maar daarna moet hij weer aan t werk, maar komt wel in de pauze om even te helpen met de kleine, dus ben benieuwd hoe het zal gaan, lees ook dat veel dames hier zich al snel weer goed voelen.

en debby ik heb je foto's gezien, ziet er heel goed uit!! hoe voel je je nu en hoe gaat alles in het dagelijks leven na anderhalve week??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja denk ook dat het allemaal wel goedkomt, ik blijf een week bij mn vader want mn man kan geen vrij krijgen (ivm eigen bedrijf) dus op deze manier leek het me allemaal wat makkelijker. mn zoon zou het alleen niet leuk vinden, is echt een mamaskindje en moet altijd naast, op, bij me zijn anders.. :25: maar ja moet maar eventjes toch..

4 days to go :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sarita..

Bedankt voor je compliment,

Vandaag de hele dag door Amsterdam gestruind. en dat ging helemaal super!

Moet zeggen dat ik weinig last meer heb!

Staat alleen nog gespannen en de krammen beginnen nu te irriteren.

Woensdag mogen ze er gelukkig uit. en dan zal het nog wel lekkerder zitten allemaal..

Kan niet anders dan zeggen dat t me 100% meevalt,

Lekker dat je vriend de eerste 4 dagen thuis is.. kun je lekker rustig aan doen.

Tipje: gewoon rustig in beweging blijven en heeeel veeeel water drinken...

Succes deze week!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bedankt moontje!! en robijn jij ook morgen heel veel succes en ben benieuwd naar je herstel.

nou ik kon gister al niet slapen , was bijna de hele nacht wakker en bijkpijn van de zenuwen.

echt veel verschillen tussen de groote van de borsten ,met dezelfde cc's, ik krijg maar 265 cc in een verslapte b, dat kan toch echt niet zo groot worden toch???? want ik wil echt niet meer dan een c cup, of moet ik dan misschien alleen maar 240 cc??? ik heb echt geen idee :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Sarita, komt allemaal goed hoor! Er zit helemaal niet veel verschil tussen die 2 maten, 25 cc is bijna niets! K denk dat je met 265 cc een mooie c gaat krijgen!

Nog 1 nachtje door proberen te komen en dan ben je verlost van alle vragen/twijfels :)

Succes nog heeeel eventjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sarita,

Veel succes morgen en hopelijk slaap je vannacht toch ietsje beter! Gaat helemaal goed komen hoor! En je hebt ook geluk dat je ze voor de spier krijgt, dus dat wordt vast een super herstel, gaan we voor duimen! :35:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen zorgen maken over de cc´s hoor, ik heb ook een slappe b-cup en krijg 310cc om op een grote C/kleine D uit te komen. ik wou eerst ook max een c maar hoor zoveel over mensen die achteraf toch spijt hebben dat ze niet iets groters hadden genomen.

heel veel succes meid en ben benieuwd naar je verslagje!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sarita,

Gefeliciteerd!!! Nu eerst goed bekomen van de grote dag en als je er klaar voor bent lees ik graag je verslagje! Wens je een fijne nacht toe en een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede morgen! hier dan eindelijk m'n verslagje, beetje laat, had namelijk 2 deagen geen verbinding... nou woensdag weer geen oog dicht gedaan en donderdag ochtend vertrokken om half 6 met heel vell buikpijn van de zenuwen, we kwamen daar aan rond 7.45 en ik mocht meteen door naar boven, het ging allemaal zo snel, foto's maken en metteen uitkleden en op de tafel, infuus erin en plakkers op me en rond 8.15 kwam dokter visser aftekenen en weer liggen en weg was ik. toen ik waker werd was alles heel raar het leek alsof ik in een papieren tunnel zat en daarna zakte ik weer weg denk ik en na een tijdje ging me hoofd de hele tijd heel snel van links naar rechts wat ik zelf niet kon tegen houden en dat ging weel eventjes door, zelfs nog op de kamer, daarna veel wartaal uitgesproken volgens m'n mannetje hahaha. en toen ging het wel redelijk goed toen ik weer een beetje goed bij was, rond 1 uur mocht ik me al aankleden, wel heel voorzichtig want ik kon niet echt op m'n benen staan ik wankelde alle kanten op, daarna met de rolstoel naar de auto gebracht en het ritje naar amsterdam kon weer beginnen. wel een lange rit want we moesten ook nog onze dochter ophalen, dus voordat we thuis waren was het 5 uur bijna, maarja alles ging best goed. die avond verliep ook redelihjk en de vrijdag ook wel, maar vanaf zaterdag kwam echt de pijn vooral in de rechter borst, hefige stekende pijn en die is er nog steeds dus hoop dat het gauw minder wordt want dit trek ik niet echt. vandaag mag ik douchen , vind het wel een beetje eng, voor het eerst zie ik dan hoe ze eruit zien, ze lijken nu wel heel dicht bij elkaar :unsure: en zo gespannen. hoe lang durt dit ongeveer voordat ze wat losser komen?? maarja eerst maar kijken vanmiddag hoe het eruit ziet. liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sarita!!

Ik zie dat ik je nog niet eens ben komen feliciteren blush.gif , GEFELICITEERD!!

Vergeet nogal eens waar ik juist een berichtje ben gaan plaatsen...

Ik zie dat het toch goed is verlopen allemaal en die pijntjes, die heb ik ook nog , nog efkes doorbijten , komt helemaal goed!

Spannend die eerste blik naar je nieuwe boobies denk ik :) .Ben je dan nu nog ingepakt dat je dat nu niet helemaal ziet ?

Bij mij staat dat ook nog heel strak allemaal en kan je niet antwoorden op die vraag wanneer dat losser komt . Ben daar ook wel benieuwd naar.

Ben ook benieuwd wat je ervan vind , je boobs , komen er ook fotootjes?

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Sarita!:)

Gefeliciteerd met je boobies! Het voelt nu allemaal nog raar aan, dit duurt een week of 3.. Dan wordt het steeds prettiger en meer lichaamseigen! Ik heb het eigenlijk nu pas (bijna 7 weken PO) dat ze écht lekker voelen. Dus gewoon even geduld hebben en heeeeel veel rust nemen!

Laat je in ieder geval lekker verwennen! Geniet ook een beetje van die rust!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

was helemaal niet ingetaped, maar had nog niet de bh helamaal af gedaan alleen een stukje open, maar heb m dus net helemaal uit gedaan en ze zijn zo rond en hard, lijkt wel alsof ik er glazen op kan dragen hahaha :lol: , maar ik heb alleen maar 265 cc gehad maar vind ze wel groot, en ik hoop dat ze snel zakken, t zit zo hoog, hoop echt dat t over een paar weken wat losser is en gezakt, ben benieuwd hoe alles verloopt, nu vind ik t niet helemaal leuk. en hoe kunnen ze trouwens zakken met zo een strakke sport bh, t zit er echt in geperst!! :16:

en robijn wanneer mag je tape eraf??? want ik zag je foto maar met tape, dus ben ook benieuwd naar die van jou zonder tape

oja zal ff kijken hoe ik de foto erop kan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sarita , over dat zakken moet je je geen zorgen maken , zakken zullen ze ! Maar dat kan wel ff duren naar het schijnt...

En aan die grootte ga je rap gewennen hoor ! ;)

Tape mag er donderdag vanaf !! Ben zooo benieuwd ! Had nog een paar foto's gemaakt maar krijg ik er niet op , is met de gsm van mijn man... maar veel zie je toch nog niet he.

Mijn voorfoto's komen ook eens ik ze krijg van de kliniek.

Ben wel heel erg benieuwd nu naar de jouwe 131.gif

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sarita

Dat borrellen is vocht en heel normaal, verdwijnt meestal na een paar dagen.

Ik heb het zelf ook gehad.

Nu ga je alleen nog maar de goede kant op!!

Veel succes met je verdere herstel!

En veeeel water drinken... voert je vocht en de afvalstoffen af.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.