Ga naar inhoud

geen gevoel in de onderkant van borsten


Fynic

Aanbevolen berichten

Hallo meisjes!

Ik ben nu ruim 2 maanden PO en heb nog steeds geen gevoel in de onderkant van mijn borsten. Gewoon helemaal doof zeg maar.

Hebben/hadden jullie dit ook? Komt dit nog wel terug? Heb me er eigenlijk nooit druk om gemaakt omdat ik dacht: ach dat komt wel weer goed. Alleen nu duurt het al zo lang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft na mijn eerste bv zeker een jaar geduurd voordat het gevoel terug kwam.

Mijn tepels waren wel helemaal gevoelloos maar dat gevoel heb ik nu weer terug na mijn 2de bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ruim 9 weken en links geen gevoel. Alleen bovenaan maar vlak boven de tepel is het tot onderaan gevoelloos. Daarom dacht ik, het juiste moment om een telelpiercing te zetten.

Hoop wel dat het terug komt, die tepel wordt ook niet stijf en daardoor altijd grote tepel. En de ander klein en hard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ruim 9 weken en links geen gevoel. Alleen bovenaan maar vlak boven de tepel is het tot onderaan gevoelloos. Daarom dacht ik, het juiste moment om een telelpiercing te zetten.

Hoop wel dat het terug komt, die tepel wordt ook niet stijf en daardoor altijd grote tepel. En de ander klein en hard.

Nou ik heb toen ik 15 was een tepelpiercing laten zetten. Oh wat deed dát zeer! Heb er met zwangerschap uitgehaald.. maar al geef je me er een miljoen op toe, ik doe dat nooit meer haha! Dus ja als ie gevoelloos is... pak je kans zou ik zeggen...haha... al zou ik dat ook mss een beetje eng vinden... ik neem aan dat het wel mag toch? Ik zou het wel ff nachecken voor je dat doet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi;

Dat heb ik ook! Beide eigenlijk geen gevoel, misschien heeeeel lichtjes maar dat kun je eigenlijk niet echt voelen noemen.

Tis meer een soort doof/slapend gevoel.

Tepels ook anders dan anders, links voel ik wel wat, rechts minimaal (die wordt ook maar aan een kant stijf,zo vaaaag)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, is normaal. Ik heb ook geen gevoel in beide onderkanten van mijn borsten. Dat vind ik niet erg. Wat ik erger vind is dat mijn tepels gevoelloos zijn :( Links voel ik een beetje, maar rechts issie ook helemaal dood! Hoop echt dat dat nog terug komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lijk hier wel een uitzondering. had meteen al overal gevoel... vanaf tweede week zelfs overgevoelige tepels.... ook niet echt fijn. Vandaag precies 5 weken en het voelt nu goed. geen branderig gevoel meer. alleen nog af en toe een steek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het duurt idd allemaal een hele tijd, en het is idd zo, dat niet bij iedereen het gevoel (volledig) terug komt.

Bij mij heeft het wel bijna twee jaar geduurd eer ik het gevoel heb in de onderkant van mijn borsten en tepels dat ik nu ook heb.. Het bleef heel lang doof, maar op een gegeven moment werd het wat branderig, om vervolgens over te gaan in redelijk normaal gevoel. Ik heb een paar kleine plekjes die gevoelloos gebleven zijn, maar dat vind ik niet erg. Het enge van in het begin is er helemaal af.

Geef het dus de tijd, dat is eigenlijk wat ik wil zeggen... Het duurt soms echt heel lang en idd, het komt niet bij iedereen terug, maar je kunt nog altijd hopen, ook na een jaar :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Tis ook niet dat alles zo is als ervoor, zenuwbanen zijn doorgesneden en groeien niet altijd weer aan elkaar...ik had bij de eerste bv voor de spier vanaf dag 1 last van doof en overgevoelige tepel. Nu na de tweede, dual plane, is dat veel minder gewordn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu 4 weken po en vroeg me precies hetzelfde af. mijn borsten zijn ook aan de onderkanten gevoelloos. en dat maakt me inderdaad ook niet zoveel uit maar mijn tepels zijn dat ook. inderdaad bij mij ook links een heeel klein beetje gevoel maar rechts niks.. maak me ook een beetje zorgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.