Ga naar inhoud

Bh die borsten dichter bij elkaar zet


Saskia121

Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

Ik ben 20 augustus geopereerd door dr. Nio. Ik ben echt super tevreden. Ze zien er heel mooi uit en ook precies de grote die ik wilde, maar staan m'n borsten ver uit elkaar. Dit vind ik best wel jammer! Ik denk dat er wel 3 cm tussen zit ofzo? Zijn er meer meiden met dit 'probleem'? Ik hoopte op een mooi spleetje/decolleté, maar ik denk dat ik dat moet vergeten haha. En wat voor soort bh brengt ze ietsjes dichter bij elkaar? Dat ik een klein beetje een decolleté krijg? Ik weet dat ik nog geen drie maanden po ben, maar Ik ben gewoon benieuwd :D

Ik hoor graag van jullieeeee

xxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Of je borsten dicht bij elkaar staan ligt aan je voorsituatie, aan je anatomie.
Helaas is het niet bij iedereen zo dat de borsten vanzelf dicht bij elkaar staan :)

Je kunt kijken voor plunge bh's, die zorgen voor een iets 'dichter' decolleté.

Wonderbra, is oa een merk dat plunge-bh's heeft. Je moet het maar eens googlen :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik versta meteen wat je bedoeld! Ik heb dat ook.. Das u borstbeen dat groot is.. Myn pc had me meteen vermeld dat als ik bv doe dat het dan hetzelfde ging blijven dat ik me niet moet verwachten aan een spleetje :(

Ik kan al heus niet wachten om bhs te gaan kopen en die ervoor zorgen dat ik eindelijk een spleetje ga hebben :D

Want voor myn bv deed ik continu push ups aan maar helaas zonder resultaat :( dus nu is het uitkijken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten zitten ook niet te tegen elkaar aan en ik vind het wel mooi.

Maakt het natuurlijk vind ik.

want als de mijne echt tegen elkaar aan zouden zitten zou ik dat niet mooi bij mezelf vinden.

Iedereen ze eigen smaak.

Wel is het zo als ik op me zij lig dat ze tegen elkaar aan zitren dus een spleetje dat is sinds 3 weken dus pas zo.

Ze bewegen nu ook meer mee dan voorheen als ze wat soepel zijn dan kan je ze wel in een push up tegen elkaar kunne krijgen.

Maar daar ben je nu te vroeg voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Little_S: Jaa mijn pc had ook meteen gezegd dat het niet ging, omdat m'n borsten van nature ver uit elkaar staan. Ja denk als we een spleetje willen dat we weer aan de push up moeten, maar dat moet eigenlijk niet nodig zijn met 550 cc haha!. Nu zit er denk ik ongeveer 3 cm tussen ofzo tussen m'n borsten. Dadelijk als ze wat zachter zijn krijg ik ze misschien wat meer bij elkaar!

@Latina: Wil ze ook niet tegen elkaar aan geplakt hebben, maar zou het wel mooi vinden als er een cm tussen zit. Nu is het 3 cm en dat vind ik wel veel! Als ik op m'n zij lig zitten ze bij mij nog niet tegen elkaar aan en ben nu bijna 5 weken po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een plunge bh wil inderdaad wel goed helpen!

En hoe soepeler je borsten worden hoe mooier ze kan "pushen"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het !

Ja ze zijn nog inderdaad best hard dus er valt op dit moment weinig te pushen :P

Nee precies ze moeten echt nog die hang krijgen je moet je borst beetje kunnen tillen dan kan je eigelijk de push up gaan gebruiken.

Ik vind een sportbh op dit moment beter zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb achter de spier en ben ni vier weken po.

Bij mij waren ze na twee weken echt al helemaal soepel. Ik lan er echt alles mee doen

Van links naar rechts van boven naar beneden☺️ Maar ook dat zal per persoon verschillen

Maar lang leve de push up bh's even dacht ik die heb ik na de operatie niet meer nodig. Maar zelfs nu kan ik er geen genoeg van krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja plunge bh's! en ik moet zeggen, ik heb 2 verschillende sportbh's en 2 gewone bh's zeg maar. maar die ene sport bh maakt bij mij nog het allermooiste decollete. dat is de sportbh van ODLO. daar ben ik echt niet normaal blij mee! die is ook nog eens gevoerd dus geen doorschijnende tepel problemen. dus als sportbh's nog lekkerder zitten kun je dat zeker proberen voor een mooi decollete!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee precies ze moeten echt nog die hang krijgen je moet je borst beetje kunnen tillen dan kan je eigelijk de push up gaan gebruiken.

Ik vind een sportbh op dit moment beter zitten.

Ik ben 10 weken po en ik heb dual plane half achter de spier.

Mijn borsten bewegen wel hoor ook als ik lig vallen ze buiten net als echte borsten.

Ze worden steeds zachter kan er steeds meer in knijpen.

Wel doet me borstspier soms pijn bij inspanningen dat is wel minder.

Mag met 3 maanden controle volgende week.

De hardheid wordt minder ze zijn niet super zacht als echte borsten hoor van vele dat je geduld moet hebben.

Verschilt per persoon Hoe snel dat gaat.

En eigelijk moet je blij zijn dat je die hang niet gelijk 1 week na je operatie hebt.

Dat zou betekenen dat je geen stevige borstspier hebt of huid.

Ik denk dat mijn borsten qua vorm niet echt nog zullen veranderen wel qua soepelheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze trouwens ook achter de spier, volgens mij zijn ze daardoor ook minder soepel.

Bij protheses voor de spier zijn ze veel beweeglijker.

Ik ben nu ook 10 weken po en mijn borsten zijn nog flink hard hoor. Maar het komt ook doordat ik geen borstweefsel van mezelf heb. En achter de spier staan ze inderdaad nog iets strakker.

Ik moet denk ik ook nog een tijdje wachten voordat ze weer mooi soepel zijn helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat was ook probleem bij mij.. Ik wou graag nog iets grotere borsten maar omdat men borsten al zo uit elkaar waren ging het aan de zijkant te groot zijn.. Das natuurlijk ook niet mooi daarom dat ik maar 265 cc heb gekozen..

Kvraag me af wanneer ze by my soepel gaan worden ben nu al 12 dagen po en ze voelen nog zo heel hard aan :/

Hopelijk met een goede bh later , hoop ik tog wel een spleetje te hebben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat was ook probleem bij mij.. Ik wou graag nog iets grotere borsten maar omdat men borsten al zo uit elkaar waren ging het aan de zijkant te groot zijn.. Das natuurlijk ook niet mooi daarom dat ik maar 265 cc heb gekozen..

Kvraag me af wanneer ze by my soepel gaan worden ben nu al 12 dagen po en ze voelen nog zo heel hard aan :/

Hopelijk met een goede bh later , hoop ik tog wel een spleetje te hebben :D

hihi, dat zachter worden duurt echt een hele tijd :P

Geduld.... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeeee even een algemeen vraagje: Hoe kan ik specifiek antwoorden op jullie? Jullie maken elke keer zo'n balk met de tekst erin maar ik krijg dat niet voor elkaar haha!

Dus ik doe het maar even zo!

@ Mooicadeautje: Ik heb even je foto's bekeken en die van jou staan al mooi dicht tegen elkaar aan! Heel mooi hoor :)

@Fynic: jaa die van de hunkemoller is ook een goede bh die een mooi decolleté creëert! Ik wil graag een gewone bh die dat doet haha. Ik lees hier veel over de plunge bh dus ik ga die denk maar aanschaffen!

@Latina: haha nee dat is waar, gelukkig heb ik die hang niet meteen, want dat zou inderdaad ook niet goed zijn. Bedoel je met inspanningen sporten? Ik ben benieuwd ik ga vanaf volgende week weer fitnessen!

@Bboobie: Ik heb van mezelf ook niks dus bij mij zal het ook nog wel een tijdje heeeel stug zijn haha.

En jaaaaa voor de rest ik denk dat we veel geduld moeten hebben met het zacht worden van onze borsten! Ik vind ze al wel een klein beetje zachter geworden, maar het uiteindelijke resultaat zal nog wel even duren denk ik!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeeee even een algemeen vraagje: Hoe kan ik specifiek antwoorden op jullie? Jullie maken elke keer zo'n balk met de tekst erin maar ik krijg dat niet voor elkaar haha!

Dus ik doe het maar even zo!

@ Mooicadeautje: Ik heb even je foto's bekeken en die van jou staan al mooi dicht tegen elkaar aan! Heel mooi hoor :)

@Fynic: jaa die van de hunkemoller is ook een goede bh die een mooi decolleté creëert! Ik wil graag een gewone bh die dat doet haha. Ik lees hier veel over de plunge bh dus ik ga die denk maar aanschaffen!

@Latina: haha nee dat is waar, gelukkig heb ik die hang niet meteen, want dat zou inderdaad ook niet goed zijn. Bedoel je met inspanningen sporten? Ik ben benieuwd ik ga vanaf volgende week weer fitnessen!

@Bboobie: Ik heb van mezelf ook niks dus bij mij zal het ook nog wel een tijdje heeeel stug zijn haha.

En jaaaaa voor de rest ik denk dat we veel geduld moeten hebben met het zacht worden van onze borsten! Ik vind ze al wel een klein beetje zachter geworden, maar het uiteindelijke resultaat zal nog wel even duren denk ik!!

Hallo Saskia

Heb je de Quote geprobeerd ik zat ook te hannesen in het begin,tot BB :1: mij verwees om Google Chrome te installeren.

En de Plunge BH geeft het mooiste decolletè ik draag hem al jaren.

xxAnk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de dames die achter de spier geplaatst hebben. Denken jullie dat jullie meer pijn hebben gehad dan anderen die voor de spier geplaatst hebben?

Ik krijg ze achter de spier geplaatst en omdat mijn omgeving constant heel nadrukkelijk zegt dat ik ga afzien, begin ik op den duur echt schrik te hebben voor de pijn. Terwijl ik eigenlijk wel een hoge pijngrens heb. 7jaar geleden heb ik een kaakoperatie gehad waarbij mijn kaken zijn gebroken en dat heb ik ook overleefd. Pijn was zeker niet ondraaglijk.

Maar voor mijn BV begin ik echt wel schrik te krijgen voor de pijn :-/... Ik heb 3weken verlof genomen omdat ik een job heb als vertegenwoordigster en dus verre afstanden moet rijden. Dus ik hoop dat dit ook voldoende is. Iemand een mening voor mij?

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de dames die achter de spier geplaatst hebben. Denken jullie dat jullie meer pijn hebben gehad dan anderen die voor de spier geplaatst hebben?

Ik krijg ze achter de spier geplaatst en omdat mijn omgeving constant heel nadrukkelijk zegt dat ik ga afzien, begin ik op den duur echt schrik te hebben voor de pijn. Terwijl ik eigenlijk wel een hoge pijngrens heb. 7jaar geleden heb ik een kaakoperatie gehad waarbij mijn kaken zijn gebroken en dat heb ik ook overleefd. Pijn was zeker niet ondraaglijk.

Maar voor mijn BV begin ik echt wel schrik te krijgen voor de pijn :-/... Ik heb 3weken verlof genomen omdat ik een job heb als vertegenwoordigster en dus verre afstanden moet rijden. Dus ik hoop dat dit ook voldoende is. Iemand een mening voor mij?

Groetjes,

ik heb vorige week een dualplane borstvergroting gehad.

ik heb nog wel pijn maar het is goed te doen. vooral aan de zijkant en bovenkant van mijn borsten drukt het en soms ook met bepaalde bewegingen.

Ik ben zelf vorig jaar aan mijn kaak geopereerd ( ze hebben hem ook gebroken aan de onderkant) en de pijn is een beetje vergelijkbaar.

Toen heb ik wel 5 dagen in bed gelegen en was ik na 1 week weer rustig aan het werk en autorijden.

nu ben ik gewoon veel op en zit op de bank of achter de pc maar autorijden etc gaat voorlopig nog niet.

Maar qua pijn tot nu toe vindt ik het goed te doen, ik had gister 1 diclofinac op en 5 paracetamol.

Ik moet wel zeggen dat de pijn de afgelopen 3 a 4 dagen niet minder is geworden het heeft gewoon wat tijd nodig.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de carefix koopt en doet er de medium hema.sportbh overheen dan gaan ze letterlijk tegeb elkaar aan staan. Ik merk duidelijk verschil, maar of her goed is moet j maar bij je eigen pc navragen ;)

ik zag het gister essay.ze raken elkaar wel aan he ..is het goed voor je boobs?heb je het nagevraagd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben me zo op de controle gezien. En toen zei ik dat de carefix niet stevig genoeg aanvoelde. Heb er geen commentaar op gekregen.

Mijn grootste angst is altijd geweest dat ze te ver uit elkaar zouden gaan staan en nu staan ze nog dichter bij elkaar als toen ik van mezelf DDcup had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.