Ga naar inhoud

Dual plane gaarne ervaringen


Aanbevolen berichten

Nu kan ik erover mee praten. Dual plane 525cc motiva rond. De eerste dag na de operatie was pijnlijk vooral links waar de kapotte oude prothese eerst zat. Rechts heb ik helemaal geen last. Nu dag 2 gaat het al beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn om te horen Sandra! Bij eerste BV heb ik veel last gehad van rechter borst!Lang drains erin en moeilijkere langer herstel...Ook moeilijke borst geweest bij borstvoeding...Ben dus benieuwd! Blijft een "pinkelen" borst...was vroeger ook dikker en meer uitgezakt(nog voor de operatie..Maar ja ze zeggen dat elke vrouw een "moeilijkere" borst heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn artsen die de spier splijten en dit dual plane noemen. Dan plaatsen ze de prothese eigenlijk op 2/3 van bovenaf gezien, tússen de spier.

Er zijn ook artsen die het dual plane noemen, als ze de hele spier los maken en daar de prothese onder plaatsen. Als je een spier losmaakt en daar een prothese onder plaatst, kan deze spier niet meer onderaan vastgemaakt worden. De spier komt dan dus nog maar tot ongeveer halverwege.

De PC's die beweren dat ze een prothese volledig achter de spier plaatsen en dat die spier onderaan nog vast zit, daar heb ik nog nooit een goede uitleg over gehoord... Het zou dus best kunnen, maar ik mis tot nu toe hoe ze dat voor elkaar krijgen.

Spierweefsel is stug weefsel..

Xx BB

Weet jij op welke manier Plovier het doet?

Nu kan ik erover mee praten. Dual plane 525cc motiva rond. De eerste dag na de operatie was pijnlijk vooral links waar de kapotte oude prothese eerst zat. Rechts heb ik helemaal geen last. Nu dag 2 gaat het al beter.

Succes met je herstel. Het zal wel een mooie maat worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.