Ga naar inhoud

Is een wissel net zo duur als een 'gewone' BV?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Precies 2 jaar geleden ben ik geopereerd door dr Visser in de Wellnesskliniek. Heb toen 165 cc gekregen. Vond dit direct al te klein, maarja, het is duur genoeg. Ik begin me echter steeds meer te storen aan het feit dat ik nu nog steeds kleine borsten heb, dus ik wil een wissel.

Ben van plan om via diana Gabriels, door dr Van Straten, me te laten opereren. Vraag me alleen af of ik de gewone prijs kan aanhouden, of is een wissel goedkoper of duurder??

Groetjes!

Susan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet wat de prijs bij Diana is voor een wissel. Bij Frans zelf is het €3775,- met capsulotomie Mentor™ rond of €4175,- met capsulotomie Mentor™ anatomisch (tenminste dat is wat ik van zijn site haal)

Edit: dat is natuurlijk de prijs met kapselvorming (=capsulotomie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk omdat dat je sowieso een kapsel om de prothese vormt dat ze die bedoelen met het weghalen dus dat je ondanks geen kapselcomtractie alsnog die capsulotomie kosten betaalt. Maar ik denk dat je gewoon even kan bellen om dat te vragen dan weet je het zeker! Succes en groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.