Ga naar inhoud

Rosaringo : 15 september 2015 : Dr.van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier heb al een tijdje meegelezen. Ik zal proberen mijn verhaal te vertellen. Na twee zwangerschappen waarbij ik boven de 25 kilo ben aangekomen beide keren, ben ik na de zwangerschappen ook weer enorm snel afgevallen binnen 3 maanden zat ik weer op mijn oude gewicht. Je kunt jezelf voorstellen wat er dan van je borsten overblijft..... zogenaamde theezakjes. Ik heb dus besloten vorig jaar dat daar verandering in moest komen. Ben naar een aantal plastische chirurgen gegaan en uiteindelijk uitgekomen bij dr van Tits. Ik had destijds zelf nog een kleine slappe b cup. Ik heb aangegeven van mijn hangborsten af te willen zijn en uit te komen op een mooie c of kleine d cup. Ik heb uiteindelijk 325cc high profiel geplaatst gekregen de duel plane way. Ze zijn van het merk allergan. Helaas had ik meteen een dag na de operatie complicaties in de zin van een nabloeding erg veel bloed verloren 3 dagen na de 2e operatie in het ziekenhuis opgenomen geweest en er zijn ook drains toen aangebracht waarmee ik ook nog eens ruim een week heb rondgelopen vanwege veel vocht / bloed wat er nog uitkwam. Het herstel kon dus veel later pas beginnen ik vond mijn borsten er eigenlijk al meteen niet mooi uitzien ze hingen eigenlijk nog steeds vond ik. Mijn plastische chirurg gaf aan dat dat zou herstellen maar omdat sneller te laten gaan kreeg een borstband om gedurende 6 weken zodat het sneller allemaal netjes op z'n plek zou zitten. Deze moest ik dag en nacht dragen. Maar helaas het resultaat waar ik zo op had gehoopt had is er nooit gekomen! Ze zijn altijd best / behoorlijk blijven hangen. Uiteindelijk naar vele bezoeken opnieuw aan de plastische chirurg heeft hij erkend dat er toch wellicht meer cc hadden geplaatst moeten worden. Nu is er gezamenlijk besloten om er 445 cc en dan de extra high profile in te stoppen. En deze operatie staat as dinsdag op het programma nou komt het......... Ik ben doodsbang 1 vanwege opnieuw complicaties en 2 ben zo vreselijk bang dat het veel te groot wordt!! 3 wat als ik over 10 of 20 jaar kleinere protheses wil, zijn ze dan niet te erg opgerekt. Er komt dus 120cc bij en het extra high profiles. Wat denken jullie hoeveel cupmaten zou het groter worden?? Ik ben tenger en 165 groot Heb nu een d cup sorry voor mij lange verhaal maar sta bijna op het punt om alles te annuleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom

Heb je deze berichten al gelezen http://www.borstenforum.com/topic/3526-ienieminiemuis-datum-nog-onbekend-dr-van-tits-velthuis-kliniek-eindhoven/

dr.Tits heeft duidelijk een foute inschatting gemaakt wordt dit nu kosteloos vergoed? zo niet zo ik zeker bij een andere pc voor een SO gaan.Ik denk dat de grote wel mee zal vallen een cup maat meer is 150 cc.

Succes met je beslissing.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wordt a.s. dinsdag al geopereerd; Ik neem aan dat dat ook gratis is naar aanleiding van de eerste verkeerde inschatting? Ik ken dr. Tits niet. Als je nog meer tijd had, had ik je aangeraden om voor advies ook bijvoorbeeld naar dr. Nio te gaan; misschien zeggen andere pc's hetzelfde en voel je je geruster. Ik zag geen foto van je situatie en weet niet wat jouw verwachting is. Normaal zeggen ze dat 150 cc 1 cupmaat meer is. Ik neem aan dat je rond krijgt en geen anatomische?

Ik wens je heel veel succes dinsdag, laat wat horen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.