Ga naar inhoud

Ienieminiemuis : 20 juni 2013 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Mijn naam is Esther en ik ben 29 jaartjes oud.

Voor mijn eerste bevalling had ik 75b/c (lag net tussenin, afhankelijk van het merk BH). Na drie bevallingen in 5 jaar tijd en dus ook drie keer borstvoeding is er van mijn mooie borsten nog maar weinig over. Samenvattend is het nu een slap hangend B-cupje. Na veel sporten is mijn lichaam weer helemaal strak in in model.... behalve die borsten. Dat lukt dus echt niet met sporten om ze weer in model te krijgen.

Na lang wikken en wegen heb ik het er toch maar eens over gehad met mijn mannetje. Ik vond zijn reactie echt geweldig. "Van mij hoeft het echt niet, schatje. Je bent mooi zoals je bent. Maar ik ben wel een man, dus als je het zou doen klaag ik natuurlijk niet". Dat vond ik zo'n leuke en eerlijke reactie dat ik de knoop toch maar heb doorgehakt en een consult heb aangevraagd.

Dat consult was bij Dr. Van Tits in de Velthuis kliniek te Eindhoven. Eerst gesproken met een leuke Brabantse meid (ik ben de naam even kwijt) die ons vertelde dat ze consulente was en vast aanspreekpunt voor ons. Na wat vraagjes in te hebben gevuld ging ze de dokter erbij halen. In de tussentijd liet ze wat protheses op de tafel liggen zodat we eens konden voelen. Ik had me het gevoel van zo'n prothese echt helemaal anders voorgesteld. Ik dacht dat het aanvoelde als een zakje met water, maar het is echt een vaste massa.

De dokter kwam binnen, ik had mijn bh uitgedaan en begon hij te meten. Na wat dingen opgeschreven te hebben ging ik passen. Met een Sport-BH en strak shirt aan mocht ik van die nep-borsten in mijn BH stoppen om te kijken wat het beste bij mij paste. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik mezelf met die dingen voor de spiegel zag staan. Ik was meteen verliefd. Alle twijfel was weg! Dit moest ik doen!!!

Uiteindelijk hebben we in overleg met de dokter besloten te gaan voor een 255 cc (CPG 322) prothese op de borstspier. Dit is een druppelvormige (anatomisch) model. Het liefst wilde ik die voorgevormde nep-borsten niet meer terug geven, maar helaas. Ze moesten er toch weer uit. Na nog even wat gekletst te hebben met de consulente zijn we weer huiswaarts gereden. Met een dikke vette glimlach op mijn gezicht!!!

De exacte datum is nog niet bekend. Dit omdat ik een financieel (belasting) tegenvallertje had en aan mijn spaarcentje moest komen. We missen nu dus nog enkele eurootjes om die mooie nieuwe borsten te bekostigen. Ik hou jullie op de hoogte over alles wat ik meemaak in het wondere wereldje van de nieuwe borsten.

Heeft iemand vergelijkbare (of misschien dezelfde) prothese als mij? Mag ik dan de foto's zien? Mijn foto's zijn ook te bewonderen, vraag me maar naar de link en ww.

Heeft iemand ervaring met dr. Van Tits?

Groetjes uit Zuid Nederland.

Esther.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Mijn naam is Esther en ik ben 29 jaartjes oud.

Voor mijn eerste bevalling had ik 75b/c (lag net tussenin, afhankelijk van het merk BH). Na drie bevallingen in 5 jaar tijd en dus ook drie keer borstvoeding is er van mijn mooie borsten nog maar weinig over. Samenvattend is het nu een slap hangend B-cupje. Na veel sporten is mijn lichaam weer helemaal strak in in model.... behalve die borsten. Dat lukt dus echt niet met sporten om ze weer in model te krijgen.

Na lang wikken en wegen heb ik het er toch maar eens over gehad met mijn mannetje. Ik vond zijn reactie echt geweldig. "Van mij hoeft het echt niet, schatje. Je bent mooi zoals je bent. Maar ik ben wel een man, dus als je het zou doen klaag ik natuurlijk niet". Dat vond ik zo'n leuke en eerlijke reactie dat ik de knoop toch maar heb doorgehakt en een consult heb aangevraagd.

Dat consult was bij Dr. Van Tits in de Velthuis kliniek te Eindhoven. Eerst gesproken met een leuke Brabantse meid (ik ben de naam even kwijt) die ons vertelde dat ze consulente was en vast aanspreekpunt voor ons. Na wat vraagjes in te hebben gevuld ging ze de dokter erbij halen. In de tussentijd liet ze wat protheses op de tafel liggen zodat we eens konden voelen. Ik had me het gevoel van zo'n prothese echt helemaal anders voorgesteld. Ik dacht dat het aanvoelde als een zakje met water, maar het is echt een vaste massa.

De dokter kwam binnen, ik had mijn bh uitgedaan en begon hij te meten. Na wat dingen opgeschreven te hebben ging ik passen. Met een Sport-BH en strak shirt aan mocht ik van die nep-borsten in mijn BH stoppen om te kijken wat het beste bij mij paste. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik mezelf met die dingen voor de spiegel zag staan. Ik was meteen verliefd. Alle twijfel was weg! Dit moest ik doen!!!

Uiteindelijk hebben we in overleg met de dokter besloten te gaan voor een 255 cc (CPG 322) prothese op de borstspier. Dit is een druppelvormige (anatomisch) model. Het liefst wilde ik die voorgevormde nep-borsten niet meer terug geven, maar helaas. Ze moesten er toch weer uit. Na nog even wat gekletst te hebben met de consulente zijn we weer huiswaarts gereden. Met een dikke vette glimlach op mijn gezicht!!!

De exacte datum is nog niet bekend. Dit omdat ik een financieel (belasting) tegenvallertje had en aan mijn spaarcentje moest komen. We missen nu dus nog enkele eurootjes om die mooie nieuwe borsten te bekostigen. Ik hou jullie op de hoogte over alles wat ik meemaak in het wondere wereldje van de nieuwe borsten.

Heeft iemand vergelijkbare (of misschien dezelfde) prothese als mij? Mag ik dan de foto's zien? Mijn foto's zijn ook te bewonderen, vraag me maar naar de link en ww.

Heeft iemand ervaring met dr. Van Tits?

Groetjes uit Zuid Nederland.

Esther.

Hee! Ik ben ook bij Dr. van Tits geweest. Gisteren heb ik eindcontrole gehad en ik ben super blij met het resultaat.

Ik heb cpg 323 en 345cc gekregen. Mijn foto's kun je in mijn album zien.

Ik heb echt bijna geen pijn gehad de dagen na de operatie doordat ze zulke goede pijnbestrijding hebben daar. En ik vond de consulentes ook allemaal erg aardig daar!

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esther,

Leuk, je eigen topicje nu!!! Nogmaals welkom hier! :D

Mijn foto's heb je al gezien, maar wil je hier nog veel plezier wensen op het forum en hopelijk kun je spoedig een definitieve datum prikken!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Esther,

Welkom! Wat leuk dat je de knoop hebt doorgehakt! Heb ik ook gedaan, en paar jaar geleden al en sinds een paar maanden onderzoekend en beslissend onderweg naar nieuwe boobs!

Ik ben nog steeds zoekend en twijfelend, gebeurt nog wel dit jaar heb ik besloten! Enigste aanrader die ik je nu kan geven is:

-lees hier heeeeeeeeeeeel veel, je wordt er dol van, ik weet het! Maar erg nuttig!

-kijk heeeeeeeeel veel foto's van wat je wilt (let wel, elk lichaam is anders, elk CC advies valt bij ieder anders uit, lastig, want je kunt geen goede voorstelling maken hoe het gaat worden (: bij de een valt 200 cc als een c en bij een ander als en d)

-bij de een kun je passen en bij de ander niet.....ook weer lastug: de pasbh met fileetjes schijnt een vertekend beeld te geven van wat je krijgt, is wat IK heb GEHOORD....en bij de ander, die doet niet aan passen en moet je het vertrouwen hebben in de chirurg...

-ga bij diverse chirurgen op consult, staar je niet blind op je eerste consult! kost je effe tijd en geld maar heb wel ontdekt, neem geen genoegen met minder, je intuitie laat je niet in de steek....geef het tijd, die laatste weken doen het hem niet.

-goed laten bezinken! morgen denk je er anders over dan vandaag!

-joekel tip: iedereen hier zegt dat ze achteraf iets meer had gewild........denk dus goed na wat ze zeggen, voor zelfde geld kun je meer cc kwijt, tip van alle meiden hier! Neem meer als jouw lichaam dit toelaat, kost al veel geld en volg je gevoel!

...overleg, overdenk en bezinken...

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Allemaal hartstikke bedankt voor de reacties en tips.

Ik heb voor degene die er prijs op stellen een paar VOOR foto's in een album gezet.

Vraag me even via PB om het wachtwoord.

Ik hou jullie op de hoogte.

Dikke kus aan iedereen,

Esther.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaayy,

Heb je verhaaltje gelezen. Ben zelf 39 na en ook na veel wikkenen wegen dus besloten tot een borstvergroting. (Met dezelfde reactie van manlief :-)).

Mijn dag is 10 augustus aanstaande en ik laat het doen bij de Velthuiskliniek bij dr. van Tits.

Had er een goed gevoel bij. Hij heeft mij eerst laten vertellen wat ik wilde en ook bij het passen liet hij mij eerst zeggen wat ik wilde en toen zei hij pas wat hijzou doen en wat wel of niet haalbaar en mooi zou zijn.

Het consult was al in februari dus moest nog heeel lang wachten maar nu is het dus bijna zover. Over een week of 5 is het eindelijk 10 augustus!!!

Wilde jij die 255 of stelde hij dat zelf voor??

Grtzzzz Jooma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther,

Misschien heb je mijn foto's al gezien maar ik heb dus 255cc, anatomisch, wel heb ik ze dual plane.

Spannend hoor en ik ben wel benieuwd naar je voor foto's!

Liefs!

Ik ga nu vast mijn haarkleur (blond) bevistigen door een hele domme vraag te stellen.

Wat is Dual Plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.