Ga naar inhoud

Slinken of groeien na dual plane?


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

Gast Phantasia

Hi ladies!

Vorige week heb ik mijn bv gehad, een droom ging in vervulling. :33: Ik was alleen zo bang dat ze te groot zouden worden dat ik de pc die ochtend nog op het hart heb gedrukt dat ze echt niet groter moesten worden dan een volle C. Toen ik eenmaal wakker werd, bleek dat er 270cc in was gegaan en dat leek me eigenlijk wel weinig... :unsure:

Op dit moment ben ik dik tevreden over het formaat van mijn meisjes :D, maar ik wil echt niet dat ze gaan slinken! :( Ik lees zoveel verschillende verhalen: bij de 1 zijn ze alleen maar gegroeid sinds de operatie en bij de ander juist kleiner geworden. Hoe hebben jullie dat ervaren bij dual plane???

Gr,

Phantasia

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja mijn verhaal is bekend,ook bij jou denk ik haast wel zeker.bij mij verdrinkt alles,huips en weg is het,nu minder dan de vorige bv,me vorige was dual plane,en daar bleef werkelijk niets van over.

maar goed,ik reageer nu wel,maar eigenlijk telt mijn verhaal en geschiedenis niet echt mee,want ben een uitzondering :139:

ik lees ook verschillende verhalen,van andere,ene slinken mega veel,andere krijgen na tal maanden grotere cupmaat,dus ik vermoed dat je toch even moet afwachten tot je wat langer po bent,om te kunnen zien :38:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die bolling zal idd blijven,je hebt niet voor de spier,want dan zakt de boel sneller,dual plane blijft meer in tackt allemaal,vooral van boven

geen zorgen dus :38:

je hebt zelfs kans dat de bolling meer word,want je spier waar je prothese tussen zit,word met de tijd nog iets opgerekt,zit nu nog strak

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Daarstraks was ik nog op controle bij de pc en blijkt dat ik altijd al dual plane heb gehad en ik kan je wel vertellen dat na 7jaar alles toch serieus begint te hangen hoor, volgens de dokter is er weinig verschil tussen dual plane en voor de spier. Nu heb ik ook extra hoog profiel en al mijn bolling bovenaan is helemaal weg sinds een week :angry: Met push up komt dat natuurlijk weer wel terug hé, maar da was niet de bedoeling. En eenmaal dual plane kan je ze nooit meer achter de spier plaatsen volgens dr Damen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kan wel kloppen wat hij zegt.

Bij dual plane wordt de spier doorgesneden voor een stuk , als je ze dan terug achter plaatst blijft er natuurlijk een opening (spleet) in de spier ....

denk wel dat je misschien de spier eventueel ook kan dichtnaaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh dat kan dus niet meer ... hm, ja de spier is natuurlijk niet gelijk de huid of één of ander orgaan ...

Het was maar een hersenspinsel , wel jammer ?

Vind het dan wel eigenlijk een drastische beslissing dual plane, tenzij je echt op voorhand weet waar je aan komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook dual plane,maar heb niet echt bolling aan de bovenkant ,wel heel erg aan de zijkanten.

en decolete is ook niet echt heftig,had zelf achteraf liever vd spier gehad,maar qua hang is dit misschien beter voor mij,ik zou het niet weten,weet wel dat t mooi zou staan vd spier,wat voller allemaal..

ben dr nog niet uit of ik een wissel wil.....twijfel iedere dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Tja, die bolling heb ik nog wel, maar echt zacht zijn ze ook niet aan de bovenkant. Aan de onderkant weer wel. Wordt het bij de spier zeg maar ook nog zachter? Nu voelen ze nog totaal niet natuurlijk namelijk... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nog geen 6 wkn dus ik denk dat je nog wat geduld moet hebben,duurde bij mij ook zkr 6 wkn.

Nu zijn ze wel zacht en net echt alleen vanaf de zijkant naar binnen duwen zeg maar dat lukt niet,daar zit geen beweging in,geeft een raar gevoel.

dat zijn denk ik de nadelen,omdat ze tussen die spier inhangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

alleen vanaf de zijkant naar binnen duwen zeg maar dat lukt niet,daar zit geen beweging in,geeft een raar gevoel.

dat zijn denk ik de nadelen,omdat ze tussen die spier inhangen.

Dat vind ik wel jammer, want ze staan bij mij nu best ver uit elkaar. Ik hoopte eigenlijk dat ze met een goede bh straks wat nader tot elkaar komen. :P

Ik hoop ook dat de vorm nog verandert, want nu heb ik boven de tepel meer volume dan eronder. Ziet er een beetje raar uit. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.