Ga naar inhoud

10September consult gehad bij aesthetic beauty clinics


Aanbevolen berichten

Maar de meeste dokters zijn wel zo gehaast hoor toch als ze veel werk hebben en dan weet je meteen of het een succesvolle dokter is, mijn vriend is ook geopereerd geweest aan zijn buik en zijn dokter was ook gehaast maar zijn buik is echt mooi gedaan. Vind wel raar dat hij bij jou niet langskwam ja, vind wel dat hij dat had kunnen doen.. ben wel eens benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi klinkt een beetje als lopende band werk :6: Zolang hij z'n werk maar goed doet maakt het niet uit. Snap dat hij het druk heeft maar een beetje menselijkheid en interesse tonen kan toch geen kwaad? De meeste dames zijn helemaal op van de zenuwen en zitten zichzelf helemaal op te vreten. Even vragen hoe het met iemand gaat hoeft dan toch echt geen half uur te duren.

Denk zelf dat het in een commerciële kliniek anders aan toe gaat dan in een ziekenhuis. Ik voelde mij zelf prettiger in een ziekenhuis en zo maakt iedereen haar eigen keuze.

Uiteindelijk gaat het om het resultaat en dat je de borsten krijg die je wilt.

Tijdens mijn consult zat ik 45 minuten met een consulente die zelf nieuwe tieten had gekregen en heb Schiettecatte maar 10 minuten gesproken. Omdat hij zo gehaast was voelde ik me een beetje bezwaard om m'n hele vragenlijst af te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook wel zo, heb liefst teveel informatie dan te weinig, anders kom ik van die consult en begin ik direct te denken van ooh dat heb ik niet gevraagd en hoe zou dat dan zijn etc.. dus hoop wel dat ik niet met nog meer vragen naar huis ga. En inderdaad als een dokter na de operatie komt vragen of alles goed gaat voel je je meteen beter, zou het maar raar vinden moest hij niets meer zeggen en je naar huis moet en de volgende keer dat je dan op controle gaat en je elkaar terug ziet voel je je ook minder op je gemak ( ik toch) :) maar heb van sommige gehoord dat hij na de operatie wel kwam kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het belangrijkste is dat je de eerste twee weken zoizo niks tot zeer weinig doet en daarna kan je wel weer lichte werkzaamheden gaan verrichten!

Maar zoizo minimaal 6 weken niet tillen/heffen en zwaar lichamelijk werk!

En idd ligt het ook aan het feit of je ze voor of achter de spier hebt geplaatst, want voor de spier is veel minder pijnlijk als achter de spier en denk je dat je al heel snel alles weer kan....maar je mag het niet ...heel verleidelijk!

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem 3 weken vrij en heb een vrij zwaar beroep (gezondheidszorg, veel mensen tillen etc). De eerste 3 weken dat ik weer ga werken, mag ik ook nog niets heffen. Dit heb ik overlegd met m'n leidinggevende en collega's, dus ik krijg alleen de simpele taakjes :P

Als je een zittend beroep hebt, heb je meestal genoeg aan 2 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gisteren 10 September heb ik mijn consult gehad in aesthetic beauty clinics te Veldhoven voelde me al meteen goed bij de consulente. Voldoende uitleg gekregen over hoe alles zal verlopen.

Daarna kwam de dokter erbij ( ik had dr Schiettecatte omdat ik dat ervoor al had gevraagd wegens de goede recenties die ik had gelezen over hem ) hij meten mijn borsten en daarna gingen we de implantaten passen. Op begin toen ik ze net in had was het wel even wennen maar het was echt mooi, ik heb nu een kleine AA en krijg een 250cc dual plane rond waardoor ik een grote B/ kleine C krijg waar ik echt wel blij mee ben kan alvast niet wachten tot ik ze echt heb. Het doet echt veel of je je goed voelt bij de dokter en de kliniek en bij mij was dit echt het geval.

De operatie zelf zal begin volgend jaar gebeuren (Januari)wegens mijn werk maar ik kijk er alvast naar uit! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt maar is mijn eigen keus wegens mijn werk nog even wachten kan geen kwaad en nu word het toch weer wat kouder dus kan geen kwaad :) tegen volgende zomer heb ikk mijn borstvergoting gehad en is alles ook goed genezen ( hoop ik) :)

Jaa nja ik heb zelf er ook voor gekozen om in januari geopereerd te worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik word 14 december door hem geopereerd en ook via aesthetic beauty clinics

Ik krijg wel anatomische omdat mijn ene borst meer onder ontwikkeld is als de andere en met ronde zou dit verschil alleen maar duidelijker worden, vandaar de keuze voor anatomisch. Ik krijg 250 en 295 cc en duel plane geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben ook door schietecatte geholpen.

Ben heel erg te vreden. De na controle is indd niet door hem zelf gedaan maar iemand anders hij was ook erg aardig en nam de tijd voor je. Na 2 maanden ook op eind controle komen maar dat word wel Door schieteaccte gedaan.Zelf heel te vreden tot nu toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.