Ga naar inhoud

10September consult gehad bij aesthetic beauty clinics


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen :48:

Omdat ik zeer onzeker ben over mijn borsten ben ik de laatste dagen aan het nadenken over een borstvergroting en ben ik continue aan het opzoeken waar ik het het beste laat doen en hoeveel het ongeveer kost enz. maar ik vind nergens de correcte informatie, je vind veel op het internet maar hoe weet je dat die ''kliniek'' of die dokter wel goed te werk gaat? Daarom zou ik graag meer uitleg krijgen over een borstvergroting en ervaringen horen van jullie.

Eerst hier wat informatie over mezelf:

Ik ben 19 jaar mijn lengte is 1.63m en ik weeg 44kg

Ik ben dus een fijn klein meisje en heb een kleine A cup waar ik dus heel onzeker over ben en heel jaloers ben op meisjes met een B/ kleine C.

Hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen met de vraagjes en alvast heel erg bedankt! :)

( Je eigen verhaal van jou borstvergroting mag je ook gewoon vertellen maar dan liefst de details: Waar, welke dokter, Wanneer en hoeveel het kosten.)

- Waar kan ik dit het beste laten doen?

- Wat is het beste siliconen prothesen met vloeibare gel, met vaste gel of met zoutoplossing of andere?

- Wat is het verschil tussen voor de spier of achter de spier?

- Wat is ongeveer de prijs?

Groetjes Kim :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

Wat zou je zelf willen is natuurlijk het belangrijkste , wil je ze natuurlijk hebben of toch een beetje een bolling boven in.

Zelf wist ik zoiezo dat ik ronde wou omdat ik de bolling bovenaan mooi vond,

Heb gewoon wat rondgeneust op internet en gewoon een intake gesprek aangevraagd, en dat ging meteen zo goed en voelde me op me gemakt . Ben zelf naar aesthetic beauty clinics gegaan naar dr. Schiettecatte . Ik zei tegen hem zo groot mogelijl wat erin past en nadat hij wat op had gemeten zei die 375cc , vervolgens gepast en was helemaal zoals ik wou de grootte. Dus luister ook vooral naar je gevoel en hierop kun je ook lezen waar meiden van hier tevreden over zijn.

Beste siliconen met die gel heb ik zelf geen verstand van heb ze zelf van metor.

En voor of achter de spier: zelf heb ik dual plane omdar ik van mezelf weinig vetweefsel had.

Prijs was ik 2850 kwijt omdat ik cohisie 2 had , een wat steverige gel erin zodat er zeker geen rimpels zichtbaar zouden zijn.

Succes met inlezen en keuzes te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het snelle antwoord!

Waar is die aesthetic beauty clinics dan?

en ja ik wil eerder gaan voor natuurlijke en niet te groot ik wil gewoon van mijn platte vorm vanaf.

en wat is die dual plane dan? heb ik nog niets van tegengekomen :)

ps: die 2850euro is toch helemaal niet veel? had een borstvergroting veel duurder verwacht.

Groetjes Kim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zit in veldhoven daar het gesprek gehad en operatie is uitgevoerd is amstelveen , deze kan ook in boxtel uitgevoerd worden.

Dual plane dan plaatsen ze de prothese half achter de borstspier zodat je boven geen rand zit zitten zoals je ooit wel is ziet van die rimpels en daarbij ziet dit er ook heel natuurlijk uit ! Maar dat ziet je pc zelf dus als je op consult gaat zal hij dat gaan bepalen haha .

Nee klopt ! Ik had het eerst ook veel duurder verwacht

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh oke maar heb zelf ook dun vel dus ik denk dan dat ze gaan voorstellen om het achter de spier te doen? maar ik lees op internet dat voor de spier je borsten er natuurlijker gaan uitzien en meebewegen, dat lees ik hé wil natuurlijk niet dat ze er nep uit gaan zien maar als ze het niet anders kunnen dan het dan achter de spier te plaatsen...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf nog maar 2 weken geleden geholpen dus kan niet echt zeggen of ze meebewegen of niet haha , maar heb gelezen dat ze stel je bent een topsporter dat ze dan wel voor de spier zetten maar hoe of wat weet ik ook niet precies , dat kun je bijvoorbeeld vragen als je op consult gaat :) of dat andere mensen van hier hierover meer kunnen zeggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey iedereen

Na veel research heb ik gekozen voor op consult te gaan bij aesthetic beauty clinics te Veldhoven bij Dr Schiettecatte, heb heel veel goede ervaringen gelezen van hem dus ben er zeker van dat alles goed zal verlopen. Nu nog een maandje wachten voor ik op consult kan gaan. Heb er echt zoveel zin in en ben heel blij dat ik eindelijk de stap neem om van mijn a cupje af te komen.

Ik ben dan ook heel erg benieuwd welke maat het zal worden en of het voor - of achter de spier zal worden geplaatst, zelf zou ik anatomische protheses willen omdat ik wil dat mijn borsten er zo natuurlijk uit zullen zien. Wil dat zo weinig mogelijk familie en vrienden weten dat ik een borstvergroting zal doen/heb gedaan. Dus nog even aftellen tot de consult en daarna kan ik hopelijk aftellen tot de borstvergroting ! Heb er althans heel veeel zin in! ( en ook een beetje zenuwen ) :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Vorige week di ook door hem geopereerd, erg fijne arts en fijne kliniek, goede consulente. Ik heb het op werk ook niet verteld, gelukkig maar want ondanks dat er 350cc dual plane in is gegaan, valt het verschil tussen mega push-up en wijde kleding en mijn borsten nu, nauwelijks op. Hij is een arts die echt kijkt naar je lichaam, het moet in proportie zijn, hij gaat geen zeer grote, nepborsten zetten. Indien dit is wat je wilt, zit je bij de goede.

Dus ik zou als ik jou was de grootste push-up bh (kan ook van de Primark) gaan kopen en wat wijdere blousjes aanschaffen, met een bewerking voorop, of tuniekjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noah88: dr Schiettecatte raad denk vaak ronde vorme aan, heb nog niets gelezen over hem met anatomische. Maar wil gewoon dat ze er natuurlijk uitgaan zien mij maakt het niet uit of dat dan rond is of anatomisch maar ronde vind ik er precies ook nepper uitzien.. Maar hij zal het dan wel zeggen zeker :)

Bewbs: Leuk om te horen! hoeveelste meer mensen dat zeggen dat het een goede arts is zoveelste beter :) ben blij dat ik bij hem ga, je weet nooit bij welke arts je uitkomt door op het internet te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de ronde protheses dual plane worden geplaatst (wat ook dr schiettecatte zijn meest uitgevoerde plaatsing is) heb je ook een natuurlijker effect. Kijk meer eens bij dual plane foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wel gelezen dat de ronde protheses goedkoper zijn dan de anatomische? Maar maakt niet uit, zolang ze er maar natuurlijk uitzien vind ik :) Had wel fotos gezien van ronde en die vond ik echt overdreven.. Maar als dual plane er ook natuurlijk uitziet met ronde protheses maakt het mij helemaal niet uit zolang het maar mooi is. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben alleen op consult geweest bij Schiettecatte. Vond hem erg gehaast, ongeïnteresseerd, kortaf en onpersoonlijk overkomen. Maar misschien had hij z'n dag wel niet.

Pc's zijn ook maar mensen hè ;)

Volgens mij plaatst hij inderdaad alleen maar ronde, dus jouw advies zal wel rond zijn. Zolang het aantal cc's (bij rond) bij jouw lichaam passen dan kunnen ze er heel mooi en natuurlijk uitzien.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee was via Aesthetic Beauty Clinic in Veldhoven bij hem geweest. Las ook dat hij bij iemand na de operatie niet eens langs was geweest om te vragen hoe het ging.

Dat zou je als pc toch op z'n minst kunnen doen als je net iemand geopereerd hebt toch? (tenminste dat vind ik)

Verder lees ik alleen positieve verhalen over hem dus denk dat hij ongetwijfeld een goede pc zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het niet zo erg als hij gehaast over komt, waarschijnlijk heeft hij ook niet veel tijd. Wie weet hoeveel colsults die op een dag heeft of operaties en niet alleen borstvergroting en de consults zijn gratis dus mag je denk niet klagen ik denk wel dat hij de nodige informatie zal geven en als hij de operaties maar goed doet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wel helemaal wat joy bedoeld hij is gewoon gehaast en heeft het ook druk

Bij mij was dit ook zo het liep eerst 1,5 uur uit terwijl de kliniek mij had gebeld en zei dat hij tijd over had of ik dus eerder kon komen moest ik alsnog wachten maargoed

Ook is hij snel en duidelijk in wat hij mooi vind en hoe die het kan maken

Ik wou graag mijn borsten en vond hem ook een beetje onpersoonlijk maargoed

Tijden de dag van de operatie was hij weer heel anders aardig en vroeg hoe het ging ook na de operatie even snel vragen hoe het ging en hoe ik ze vond

Uiteindelijk ben ik zeker tevreden ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn consult liep ook 1.5 uur uit, en na de operatie kwam ie niet bij me langs, wel voor ik geopereerd moest worden eerst lang 2 meisjes die al geweest waren vragen hoe t ging en toen kwam ie bij mij foto's maken en aftekenen.

Toen ik weg mocht was hij bezig bij een vrouw naast me aftekenen en foto's maken. Maar vond het niet echt netjes dat ie niet ervoor even vroeg hoe het ging, ik zat immers al in mijn kleding en tas naast me te wachten op het bed tot de zuster me weg zou brengen, en het het wel fijn gevonden zo'n laatste "check up" ff gauw.

Maar goed.

En ook zoiets, mijn 1e controle was helemaal niet bij hem zelf?! Of is dit normaal dat je die bij iemand anders krijgt?

Ik moet nu over 2/3 maanden zelf de kliniek gaan bellen op bij hem een afspraak te maken.

Misschien klinkt dit overigens heel negatief, maar dit is zeer zeker niet het geval hoor. Zo heb ik het ook niet ervaren. Ik ben erg blij met mijn nieuwe borsten en zijn werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.