Ga naar inhoud

Dringende vraag omtrent protheses,verschoven,gedraaid/kapsel gescheurd?


DoubleD

Aanbevolen berichten

Sorry lieverds ik had na de echo met n vriendin afgesproken om te gaan shoppen zonder kindjes en daarna moest k de kindjes ophalen en ze nog in bad doen en naar bed en heel m'n huis stond op z'n kop

Hond moest nog uit moest nog avondeten etc etc

Ik wilde steeds even snel tussendoor iets posten maar t is me echt nie gelukt sorry!

Ik heb iig goed nieuws voor voorlopig

Er was geen scheur te ontdekken

Ook geen vocht rondom die plek wat zeer doet en dat was volgens de radioloog ook n goed teken

Wel is er een duidelijke vouw in de prothese maar hoe dat komt kan hij me niet vertellen

Het kan dat de zwelling weg is en de prothese nu meer ruimte heeft

Kan dat ik wat ben afgevallen wat ook kan kloppen

Maar t kan ook dat de prothese toch wel iets is verschoven / verplaatst maar de vraag is hoe want de prothese zou vast moet zitten met drie wk(silimed protheses) en ingekapseld zowiezo met 6 wk dus hopelijk kan de pc mij hier meer over vertellen bedenk me dan nu steeds dat m'n kapsel gescheurd kan zijn? Miss nie zichtbaar op de echo? Maar belangrijkste voor nu geen spier los :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.