Ga naar inhoud

Iemand die in mei/juni geopereerd word in de wellnesskliniek?


Aanbevolen berichten

Ok ik ben nieuw hier en kom gelijk binnenvallen met een hele ´rare´ vraag.

Ik wil geopereerd worden in de wellnesskliniek maar de eerst beschikbare operatiedatum is begin juli, nu zoek ik iemand die eerder een operatie datum heeft die met mij wilt ruilen. (ik heb consult al gehad en alles)

Het probleem is namelijk zo, ik wil het al jaren maar ja had het geld er gewoon niet voor, nu heb ik het en wil ik echt daar (of eventueel beau care) geopereerd worden maar de enige optie voor mij is zo snel mogelijk omdat na midden juli zou het voor 1 a 2 jaar niet mogelijk zijn omdat mijn moeder erg ziek is, midden juli word zij geopereerd (osteoporose) waarna vele operaties zullen volgen, ik zorg dan full time voor haar en kan dus zelf niet geopereerd worden in die tijd. of het is nu, of nog jaren wachten...

Rare vraag zoals ik al zei maar ik wil het zo graag, als laatste probeer ik dit dus..

Ik HOOP dat hier iemand is die haar datum met mij wilt ruilen (ik kan 7 of 14 juli pas en zoek tussen nu en 4 weken) ALS er iemand is die wilt ruilen dan wil ik daar zeer zeker een goede vergoeding voor geven!

Iemand die mij aub kan helpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

nou zo een hele gekke vraag vind ik het niet eigenlijk,snap je ook wel goed.

en ik ga hopen dat je iemand kan vinden,zou leuk zijn,er zijn hier en daar wel eens dames die niet zo hard van stapel lopen met de operatiedag,als het maar gebeurd.dus het zou leuk zijn natuurlijk,ze zeggen wel,van ruilen komt huilen :131:

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.