janna1001 Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Ok ik ben nieuw hier en kom gelijk binnenvallen met een hele ´rare´ vraag.Ik wil geopereerd worden in de wellnesskliniek maar de eerst beschikbare operatiedatum is begin juli, nu zoek ik iemand die eerder een operatie datum heeft die met mij wilt ruilen. (ik heb consult al gehad en alles)Het probleem is namelijk zo, ik wil het al jaren maar ja had het geld er gewoon niet voor, nu heb ik het en wil ik echt daar (of eventueel beau care) geopereerd worden maar de enige optie voor mij is zo snel mogelijk omdat na midden juli zou het voor 1 a 2 jaar niet mogelijk zijn omdat mijn moeder erg ziek is, midden juli word zij geopereerd (osteoporose) waarna vele operaties zullen volgen, ik zorg dan full time voor haar en kan dus zelf niet geopereerd worden in die tijd. of het is nu, of nog jaren wachten...Rare vraag zoals ik al zei maar ik wil het zo graag, als laatste probeer ik dit dus..Ik HOOP dat hier iemand is die haar datum met mij wilt ruilen (ik kan 7 of 14 juli pas en zoek tussen nu en 4 weken) ALS er iemand is die wilt ruilen dan wil ik daar zeer zeker een goede vergoeding voor geven!Iemand die mij aub kan helpen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lesilla Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Geen mogelijkheid tot thuishulp/thuisverpleegkundige enz... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Hi nou zo een hele gekke vraag vind ik het niet eigenlijk,snap je ook wel goed. en ik ga hopen dat je iemand kan vinden,zou leuk zijn,er zijn hier en daar wel eens dames die niet zo hard van stapel lopen met de operatiedag,als het maar gebeurd.dus het zou leuk zijn natuurlijk,ze zeggen wel,van ruilen komt huilen sucses greetzz moontje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts